Verwijderd

Topicstarter
Owkee de titel klinkt misschien niet al te mooi voor gadget talk maar ach,Owkeej ik heb dus een probleempje:
Ik had dus een palmpje van me pa gekregen *D en na een paar weekjes zaten er vette scheuren in het glaasje.(ow boj)
Nu heb ik al verschillende winkels geprobeerd maar niemand heeft een idee.
Wat ze tegen mij zegde was: je hebt 2 keuzes 1:hij word onderzocht en dan weten we hoeveel het gaat kosten(dat kostte al 200 piek en dan zeggenz e alleen dat ie kapot was en dat kon ik zelf ook wel zien :))
2:ze sturen hem op en laten hem maken en dan komt de rekening.
Owkeej mijn uiteindelijke vraag is hoe duur is ongveer een glaasje voor je palmpje??

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-03 11:12
Oooww arme wobin :'(

Dat was toch zo'n Compaq ding?

Ik zoeken plaatje gaan doen

zomenteen :7 ?

This message was sent from a galaxy far, far away.

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-03 16:05
Palm heeft in mijn ervaring hele goede service. Hoe oud is hij ongeveer? Je hebt grote kans dat er niets gerekend wordt wanneer je hem opstuurt.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:19
Volgens mij zijn dat nogal aardige prijzige reparaties.
100 piek ben je zo kwijt, maar vraag/zoek is op www.palmclub.nl (forum daarvan) daar staan wat lui die zulke reparaties hebben laten uitvoeren.

Flickr | Lego collectie

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Wat voor Palm is het? Palmrepair fixt schermpjes van Palm III series, maar heeft geen beschikking over Palm V schermpjes. Je kunt zelf Palm V schermpjes kopen en erin prutsen, maar dat is niet echt makkelijk.

Schermschade valt over het algemeen niet onder de garantie van Palm en je bent dus bijna altijd $100 kwijt als je hem via hun laat fixen.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Topicstarter
Owkeej om verwarring te voorkomen het is een palmtop van compaq.
owkeej misschien was dat palmpje idee een beetje misleidend ofzow.
ene compaq heeft op zich ook wel een goede service alleen duurt dat een eeuwigheid.

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-03 11:12
Ben hier ook wel nieuwschierig naar :)

This message was sent from a galaxy far, far away.

Pagina: 1