Geen internet meer op de ICS 2000

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patje89
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08-09 17:21
Op dit moment krijg ik met geen mogelijkheid meer internet op mijn ICS-2000. Ik krijg bij zowel "instellingen" als "energie" de foutmelding "Geen internet - Controleer uw internetverbinding". Ik kan ook de date van de P1 meter niet inzien. Mijn modem vindt overigens wel het apparaat terug in het overzicht van LAN verbonden apparaten en alle andere apparaten hebben wel gewoon internetverbinding in huis.

Ik heb het volgende geprobeerd:
- Opnieuw opstarten ICS
- Opnieuw opstarten Modem
- Netwerkkables gecontroleerd en opnieuw geplugd.

Ik heb geprobeerd om een gateway reset te doen, echter de pagina waar ik naar wordt doorverwezen "trustsmartcloud2.com is niet bereikbaar aldus mijn browser (maar ik kan hem wel pingen).

Is het een goede aanname om te stellen dat de Trust cloud plat ligt?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:15

Nakebod

Nope.

Ik heb zelf geen Trust spul, dus kan niet bevestigen of dat werkt, maar de site trustsmartcloud2.com doet het hier ook niet, en inderdaad wel pingbaar.
Het helpt niet mee dat er blijkbaar een bedrijf is die TrustCloud heet, als ik zoek kom ik steeds die tegen :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bleunnour
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 01-06 11:00
J'ai constaté le même problème que vous donc je pense que c'est un problème lié au cloud plus qu'à attendre patiemment que le problème soit résolu. Bien cordialement
BN

Welkom op GoT. De voertaal is hier Nederlands, graag hier rekening mee houden.

[ Voor 20% gewijzigd door Septillion op 02-06-2025 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje89
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08-09 17:21
Probleem lijkt hier te zijn opgelost, we hebben weer verbinding, P1 doet het en ik kan de apparaten weer in Google Home vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmobiel
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-06 14:56
Ik heb dit dus nu. Alles werkte prima. ICS-2000 even spanningsloos geweest om iets aan te sluiten op zelfde groep. Hij komt niet meer online.