Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenSmit
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-09 21:41
Mijn inkomen was:
2022: 25k
2023: 130k
2024: 5k

Nu wil ik dus middelen over die 3 jaren. Daarmee zou mijn gemiddeld inkomen voor die jaren om ongeveer 55k uitkomen. Vervalt daarmee mijn recht op toeslagen in 22 en 24 ?

(voor de nieuwsgierigen hoe je aan zo een wisselend inkomen komt: zonnepanelen verkopen)

[ Voor 17% gewijzigd door ArjenSmit op 31-05-2025 19:44 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:02

The Eagle

I wear my sunglasses at night

We zijn op GoT geen helpdesk en dit is een vraag die de Belastingtelefoon prima voor je kan beantwoorden. Wij zijn IT'ers. Geen fiscalisten.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ja, de toeslagen van die je in 2022 en 2024 heb gekregen zal je moeten terug betalen ;)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stutrecht
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:05
RaZ schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 19:52:
Ja, de toeslagen van die je in 2022 en 2024 heb gekregen zal je moeten terug betalen ;)
Dat is niet waar. Middeling ziet op het middelen van de te betalen belasting. Je verzamelinkomen wordt over die jaren niet aangepast.

In dit geval kan je dus prima middelen zonder je recht op toeslagen te verliezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

stutrecht schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 19:56:
[...]

Dat is niet waar. Middeling ziet op het middelen van de te betalen belasting. Je verzamelinkomen wordt over die jaren niet aangepast.

In dit geval kan je dus prima middelen zonder je recht op toeslagen te verliezen.
Shizzles, dat had ik eerder moeten weten. Nu te laat mee. Je hebt gelijk!

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:18

ZieMaar!

Moderator General Chat
Modbreak:Tweakers is geen Google. We verwachten meer inzet. Dit topic gaat dicht
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.