iPhone foto's verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreDeVeyl
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 19-06 17:13
Mijn vraag
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1eyQSHZo_qfWnwIqnFAcuZMt7T8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CLgbNwVopAhINWB5BF4UCwh4.jpg?f=fotoalbum_large

Hallo allemaal,

Ik krijg dit te zien bij het merendeel van mijn foto's. Hoe kan ik mijn foto's terugkrijgen? Iemand een idee? :(

Dankjewel!

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:40

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Duidelijk, ja. Lekker veel informatie ook om iets op te baseren.
Wat doet 'ie als je 'm uit- en aanzet? Soms moet je een telefoon ff opnieuw opstarten.'t Zijn soms net computers ;)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi @FreDeVeyl, welkom op GoT :)

Zoals je wellicht gezien hebt toen je je topic opende, kreeg je een template met een aantal vragen, zoals welke relevante software en hardware je gebruikt, en wat je zelf gezocht en gevonden hebt. Op die manier kunnen we je het beste helpen, en komen we niet met oplossingen welke je al zelf had geprobeerd.

Dus: wat voor iPhone heb je en welk versie van iOS? Wat heb je gedaan, of is er veranderd waardoor je geen foto's meer ziet? Zijn het enkel de 'thumbnails', of zijn de foto's in z'n geheel weg? Maak je gebruik van iCloud, en zijn ze daar, of op andere apparaten, wel zichtbaar?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/