[multi] Monster Train 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21:01
Hij is er eindelijk, deel 2 van de meesterlijke (cardgame) roguelike Monster train!
Dat word weer 100-en uren smullen..

YouTube: Monster Train 2 Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:22
Ook al ettelijke uren in zitten, maar ik geraak niet verder dan stage 6.

Moet ook wel nog veel leren van deze game, de eerste nooit gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellybrah
KBE91 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 08:34:
Ook al ettelijke uren in zitten, maar ik geraak niet verder dan stage 6.

Moet ook wel nog veel leren van deze game, de eerste nooit gespeeld.
Het is vooral goed een bepaalde weg te kiezen. Bijv de pyregel stacks en daar unit en magic kaarten van verzamelen/upgraden of conduit.

Ik heb net de laatste twee clans vrijgespeeld en net zoals bij deel 1 zijn dat verreweg de leukste en voor mij sterkste clans.

Het lijkt ook iets lastiger in deeltje 2 om bij de laatste boss te komen en deze ook te verslaan. Sowieso na 10 runs pas één keer. Dan komen straks de covenants en secret boss nog. Heel vet dat je na een run ook verder kunt met een endless feature!

Daarnaast zoveel QOL dingen vergeleken met deel 1. En zoveel complexer... echt een topgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
Wat een kaarten soms (Replicator ray, "remove equipment from a unit, copy that unit)) die je ook weer kunt kopiëren.. en zelfs de champion is dan te kopiëren!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t95N8fnP-2ilWPW3YsOaIVVVJ9g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dwDUidHng35FgihRlyXJOHJa.jpg?f=fotoalbum_large

Nét weer ff verder dan Monster train 1, prachtig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:07
Ik heb 'm afgelopen weekend via Game Pass even gespeeld. Ben ik apart als ik eigenlijk Monster Train 1 er beter uit vindt zien en lekkerder vindt spelen? Eigenlijk vindt ik het hele ontwerp een stap terug, ondanks het feit dat een aantal van die nieuwe abilities best leuk zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:03

g0tanks

Moderator CSA
Ik ben van de week gestart en het is echt een verslavend spel, net als deel 1. ;)

Tot nu toe het verst (Covenant 10 + Titans) gekomen met Luna Coven + Stygian Guard. Lekker magic power stacken via conduit werkt zeer goed.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Pagina: 1