Amplifier schakelt plotseling van AUX naar Bluetooth

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veryferry
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-05 18:47
Hallo,

Ik werd net gebeld dus zette even snel mijn Douk Audio Model G3 uit d.m.v. de volumeknop geheel omlaag te draaien, en toen ik hem weer aan wilde zetten kreeg ik gewoon geluid, maar opeens sprong mijn amplifier van een rood lampje (AUX) naar een blauw lampje (Bluetooth) en viel het geluid van mijn speakers dus weg.

Nou heb ik nog nooit een apparaat via Bluetooth aan mijn amplifier gekoppeld, dus waarom die dus opeens overschakelt naar Bluetooth snap ik niet. Ik zou ook niet weten hoe ik überhaupt kan checken of er mogelijk een apparaat waarvan ik het bestaan niet weet toch opeens gekoppeld kan zijn aan mijn amplifier, ondanks dat ik de antenne er niet op heb zitten. Maar mijn PC, telefoon of tablet zijn het in ieder geval niet. En volgens mij heb ik verder ook niet iets in de buurt liggen met Bluetooth, ook al zou het dan alsnog raar zijn dat die zomaar uit zichzelf ineens zou gaan connecten.

Ook als ik de amplifier weer uitzet en opnieuw aan, dan hoor ik voor een paar seconden gewoon geluid uit mijn speakers, maar dan al snel schakelt ie weer over naar Bluetooth en verdwijnt dus mijn geluid.

Ik heb dit ding al een ruime 4 jaar, en dit is nog niet eerder gebeurt. Heeft iemand ideeen? Want er zit geen interface bij en er is ook geen knop voor de Bluetooth of iets, dus ik heb geen idee hoe ik er voor moet zorgen dat ie gewoon op AUX blijft staan, want blijkbaar werkt dat nog wel gewoon, al is het nu dus maar voor een paar seconden.

Alvast bedankt voor het meedenken :)

Fijn weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:35

br00ky

Moderator Harde Waren
Geen idee wat dit met computerhardware te maken heeft. Schopje richting Audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Een van de buren maakt contact via bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Probeer zelf eens te verbinden via bluetooth.