-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
ik heb KPN prepay maar gaat over naar hi profile (gebruik te veelOp maandag 17 september 2001 10:23 schreef AtHomer het volgende:
Dat is afhankelijk van de SIM kaart. Tenzij er daarvoor ook nog geheugen in de telefoon zelf zit (wat niet het geval is bij die Nokia voor SMS dacht ik).
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
ja ik speel alleen snake 2 .. de rest is rukOp maandag 17 september 2001 10:34 schreef MountVD het volgende:
Ik heb net hetzelfde probleem, ik weet ook dat het niet aan de SIM kaart ligt, eerder aan de domme spelletjes die veel mem innemen.
als ik naar abbo ga, moet ik ff kijken of ik deze hou, of een andere neem -> nokia 7110 is ook wel kewl
Daarom kunnen er meer berichten in en meer spelletjes, en heeft ie een intern telefoonboek (dus EN op de simkaart EN in het toestel
Misschien moet ik die belangrijke SMSjes maar ff overschrijven op papier en bewaren
Is hetzelfde en toen is al gebleken dat er in de 3310 niet de mogelijkheid is om meer smsjes op te slaan dan dat er op de sim kunnen en dat zijn er 7 maximaal
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Bij mij zeurt ie dat het vol is bij 143 berichten!
Okay, lekker zeurderig. is wel erg veel hoor, al die smsjes.
Geheugenstatus is dan trouwens iets van 11% maar....
Wat meet ie daarmee, telefoon nrs + sms of alleen tel. nrs?
misschien 17 smsjes in je outbox staan?Op dinsdag 18 september 2001 18:06 schreef CyberHanz het volgende:
180 op de 6210?
En bij de geheugenstatus meet ie alleen de opgeslagen telefoonnummers..
ik dacht zelf eerst aan een 7110 maar die kan je nergens ISM een abbo krijgen
8210 is ook leuk, ik wil er wel 1 die "veel" smsjes kan opslaan
7110 wordt niet meer gemaakt volgens mijOp woensdag 19 september 2001 06:59 schreef RaMMSTeiN het volgende:
ik neem toch een andere mob, iemand een idee welke?wel een nokia
ik dacht zelf eerst aan een 7110 maar die kan je nergens ISM een abbo krijgen
8210 is ook leuk, ik wil er wel 1 die "veel" smsjes kan opslaan
8210 valt af voor jou, want ook die slaat alleen maar sms'jes op op de sim kaart [edit: dacht ik, twijfel daar nu een beetje over, zodadelijk eens navragen bij kennis
En waarom wil je per se een Nokia? Zijn prima toestellen hoor (had tot gisteren ook een 3310, heb nog lang over 8310 gedacht), maar het lijkt me een beetje kortzichtig om je blind te staren op de modellen van Nokia als andere fabrikanten misschien wel toestellen maken die beter op jouw wensen zijn afgestemd.
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Grrrrrr....
alleen telefoonnummers !Op dinsdag 18 september 2001 18:06 schreef CyberHanz het volgende:
180 op de 6210?
Verwijderd
Het aantal sms dat je kan ontvangen = aantal sms op SIM + aantal plaatsen in telefoon.
Voor nokia 3310 geldt: aantal plaatsen in telefoon = 0. Dus aantal sms dat opgeslagen kan worden = aantal SMS op SIM + 0 = aantal SMS op SIM. Dit verschilt echt per SIM-type. Zo heeft KPN prepay er 7 geloof ik, Dutchtone abo 7 of 20 (die hebben echt een daas systeem, zal ik niet over uit gaan wijden verder).
In de Nokia 6210 zat het geloof ik zo dat: [aantal SMS + aantal plaatsen in telefoonboek] in telefoon = 200 (of 300, weet ik niet meer)
Dus aantal sms in telefoon = 200 - aantal plaatsten in telefoonboek.
en aantal plaatsen in telefoonboek = 200 - aantal plaatsen in SMS
SIM-PEL
omdat ik een schurft hekel heb aan sony/triumphOp woensdag 19 september 2001 12:52 schreef ArthurS het volgende:
[..]
7110 wordt niet meer gemaakt volgens mij
8210 valt af voor jou, want ook die slaat alleen maar sms'jes op op de sim kaart [edit: dacht ik, twijfel daar nu een beetje over, zodadelijk eens navragen bij kennis].
En waarom wil je per se een Nokia? Zijn prima toestellen hoor (had tot gisteren ook een 3310, heb nog lang over 8310 gedacht), maar het lijkt me een beetje kortzichtig om je blind te staren op de modellen van Nokia als andere fabrikanten misschien wel toestellen maken die beter op jouw wensen zijn afgestemd.
dat zijn mijn meningen daarover.. ik ga wel ff een keer naar primafoon ofzo.. om te kijken wat ze allemaal hebben..
8310 is ook kewle telefoon (alleen nog niet uitgebracht in NL, geloof ik) met FM radio
lolOp woensdag 19 september 2001 13:36 schreef XTracer het volgende:
Enig idee hoeveel je er eigenlijks kan opslaan in een 8850? Bij 32 was hij nog niet vol, maar meer heb ik er nog niet gehad, en geen zin om mezelf te bomben met 300 SMS'jes om er achter te komen dat er maar 150 in passen.
moet je alles erin laten zitten en zorgen dat je een bericht krijgt als jezelf een SMS verstuurt
een vriend van me heeft ook een 3310 maar dan met debitel abbo, maar die kan er al 15+ in kwijt.. ik snap het helemaal niet meer hoor
Das weinig, op mijn 7110 heb ik een keer mijn in en outbox moeten leeggooien omdat hij na 247 smsjes begon te zeiken dat hij vol wasOp maandag 17 september 2001 21:57 schreef Coen het volgende:
Da's verrekte weinig.... mijn 6210 slaat er 180 op.
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
njiestnag Trenjeska! (of zo iets)