Ik kom er maar niet uit.
Ik heb een LG TV en een marantz reciever. Ik heb een HDMI kabel lopen van mijn tv naar de reciever. En een HDMI kabel naar mijn Odroid n2 met android (lineageos) naar mijn reciever.
Mijn Odroid (android box) gaat niet uit en dat wil ik ook niet.
Dit zijn de instellingen op mijn odroid
ARC staan aan op mijn tv en Receiver.
CEC staat aan op mijn receiver.
De volgende HDMI instellingen staan aan op mijn receiver
Bron voor doorgeven laatste
DC bron selecteren
HDMI bediening aan
TV AUDIo switching aan
voeding alle
Energie besparen aan
Smart Menu uit.
Odroid CEC service staat aan.
1 Als ik mijn tv aan zet krijg ik geen signaal als het kanaal staat ingesteld op mijn Odroid als. Switch ik tussen het tv kanaal en mijn odroid heb ik soms wel beeld. (ook niet altijd)
2 Herstart van Odriod dan doet het beeld het altijd en de afstandsbieding ook in Android.
Ik vermoed dat er iets verkeerds staat ingesteld in mijn Android/LineageOS/Odroid. Alleen de vraag is wat helup!
Ik heb een LG TV en een marantz reciever. Ik heb een HDMI kabel lopen van mijn tv naar de reciever. En een HDMI kabel naar mijn Odroid n2 met android (lineageos) naar mijn reciever.
Mijn Odroid (android box) gaat niet uit en dat wil ik ook niet.
Dit zijn de instellingen op mijn odroid
ARC staan aan op mijn tv en Receiver.
CEC staat aan op mijn receiver.
De volgende HDMI instellingen staan aan op mijn receiver
Bron voor doorgeven laatste
DC bron selecteren
HDMI bediening aan
TV AUDIo switching aan
voeding alle
Energie besparen aan
Smart Menu uit.
Odroid CEC service staat aan.
1 Als ik mijn tv aan zet krijg ik geen signaal als het kanaal staat ingesteld op mijn Odroid als. Switch ik tussen het tv kanaal en mijn odroid heb ik soms wel beeld. (ook niet altijd)
2 Herstart van Odriod dan doet het beeld het altijd en de afstandsbieding ook in Android.
Ik vermoed dat er iets verkeerds staat ingesteld in mijn Android/LineageOS/Odroid. Alleen de vraag is wat helup!