Dag Tweakers,
Voor mijn opleiding ben ik vast aan het rondkijken voor een laptop.
Ik heb een aantal voorkeuren waar hij aan moet voldoen;
De laptop zal voornamelijk gebruikt worden voor browsen, tekstverwerken en (af en toe) videobellen.
Af en toe wat YouTube en Spotify, maar geen Netflix of andere vormen van streamen.
Ik zal geen games spelen op deze laptop.
Ik heb geen vast budget, maar wil max €1000 uitgeven.
Ik geef wel graag iets meer uit aan een kwalitatief en duurzaam product dat lang mee gaat.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik zal mijn laptop bijna dagelijks meenemen naar school en/of werk.
Mijn vervoersmiddel is voornamelijk de fiets, af en toe OV.
Ik ben dan ook op zoek naar een lichtgewicht laptop met een goede accuduur, het liefst zodat ik de oplader niet dagelijks mee hoef te nemen.
Een accu die snel oplaadt zou ook prettig zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Eerdere ervaringen met Lenovo laptops waren erg positief, dit zou dan ook weer een mooie optie zijn.
Echter sta ik ook open voor andere merken.
Voor mijn opleiding ben ik vast aan het rondkijken voor een laptop.
Ik heb een aantal voorkeuren waar hij aan moet voldoen;
- Een schermdiagonaal van ~14"-16"
- Een prettig af te lezen scherm, waarop ik meerdere uren per dag kan browsen/tekstverwerken
- Lichtgewicht
- Lange accuduur
De laptop zal voornamelijk gebruikt worden voor browsen, tekstverwerken en (af en toe) videobellen.
Af en toe wat YouTube en Spotify, maar geen Netflix of andere vormen van streamen.
Ik zal geen games spelen op deze laptop.
- Software: Microsoft Office (Word, Excel en Outlook), Acrobat Reader, Teams(/Zoom), Chrome
Ik heb geen vast budget, maar wil max €1000 uitgeven.
Ik geef wel graag iets meer uit aan een kwalitatief en duurzaam product dat lang mee gaat.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik zal mijn laptop bijna dagelijks meenemen naar school en/of werk.
Mijn vervoersmiddel is voornamelijk de fiets, af en toe OV.
Ik ben dan ook op zoek naar een lichtgewicht laptop met een goede accuduur, het liefst zodat ik de oplader niet dagelijks mee hoef te nemen.
Een accu die snel oplaadt zou ook prettig zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Eerdere ervaringen met Lenovo laptops waren erg positief, dit zou dan ook weer een mooie optie zijn.
Echter sta ik ook open voor andere merken.