Ik heb twee openslaande deuren, binnenwerk van Buva, SKG2 cilinders van Winkhaus. Met van die klinken die omhoog moeten voordat je hem op slot kan draaien, zo'n meerpuntssluiting met twee haken. Zie foto's voor details.
Nu heb ik sindskort dat ik hem niet meer van het slot afkrijg. Sleutel draait netjes rond, ik vol een 'klikje' maar kan vervolgens niet de klink omlaag doen. Door met veel geweld de deuren heen en weer te halen tijdens het omdraaien van het slot, lukt het soms wel.
Volgens mijn eigen logica: cilinder nabesteld en vervangen. Echter, na vervanging heeft de deur nog steeds hetzelfde probleem. Iemand hier ervanring mee, en eventueel een oorzaak of oplossing hiervoor?
:strip_exif()/f/image/q6YPQVSXgpDu9q2RNUODivSE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mbk3rTy6fHwjr1gaAFoGdXow.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KxExaxDFlPH42JQnVdZ485nG.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu heb ik sindskort dat ik hem niet meer van het slot afkrijg. Sleutel draait netjes rond, ik vol een 'klikje' maar kan vervolgens niet de klink omlaag doen. Door met veel geweld de deuren heen en weer te halen tijdens het omdraaien van het slot, lukt het soms wel.
Volgens mijn eigen logica: cilinder nabesteld en vervangen. Echter, na vervanging heeft de deur nog steeds hetzelfde probleem. Iemand hier ervanring mee, en eventueel een oorzaak of oplossing hiervoor?
:strip_exif()/f/image/q6YPQVSXgpDu9q2RNUODivSE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mbk3rTy6fHwjr1gaAFoGdXow.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KxExaxDFlPH42JQnVdZ485nG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/J3yMtdKaI9KWxZTRYOWzXXXO.jpg?f=fotoalbum_large)