Telefoon-app van Android bevat verwijzing naar andere…

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 14:36
Artikel: nieuws: Telefoon-app van Android bevat verwijzing naar andere manieren van op...
Auteur: @TijsZonderH

Om de verwarring in het artikel weg te nemen stel ik voor om het woord "opnemen" te veranderen in "beantwoorden". Nu denken mensen blijkbaar dat het gaat om het vastleggen van de gesprekken om ze later terug te luisteren terwijl dat niet de insteek van het artikel is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:27

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Ja goed punt, jammer dat sommigen niet verder lezen dan de titel maar dat verheldert het wel :x

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wernert
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:10
"Die twee strings wijzen er mogelijk op dat Google werkt aan een nieuwe manier om telefoontjes op te nemen of juist af te wijzen. Op dit moment krijgen Android-gebruikers nog een enkele knop te zien die ze verticaal moeten vegen."

"Dat Google die twee verschillende opties inbouwt in de Telefoon-app, kan erop wijzen dat gebruikers mogelijk de keuze krijgen in hoe ze telefoongesprekken willen afhandelen. "

Ongeveer dezelfde betekenis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
TijsZonderH schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 10:59:
Ja goed punt, jammer dat sommigen niet verder lezen dan de titel maar dat verheldert het wel :x
De titel is nu net waar ik op afga om te beslissen of een newspost überhaupt me zou interesseren...

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.