Toon posts:

Sidebar onder msie openen in zelfde window

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Pas is dus die updatetracker sidebar voor mozilla gemaakt en dat werkt heel fijn enzo, maar ik heb ook zoiets gedaan voor een update tracker van nederlandse weblogs (ach :)).

Echter, nu ben ik bezig met een IE versie van dat ding, en het intergreren onder de zoekknop is een eitje maar ik krijg het niet voormekaar om ze in hetzelfde raam te openen. Er wordt steeds een nieuwe window geopend. Echter, als je in dat nieuw geopende window op een link in dat frame klikt, opent hij wel in dat window (opent dus geen nieuwe).

Iemand ideeen? Ik gebruik de target="_content" al.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Als de frame "_content" nog niet bestaat opent hij een nieuwe venster met die naam.. Als je dan nog een keer iets opent met target="_content" komt het in de venster die zo heet.. dus het pas geopende venster.

Lijkt mij duidelijk genoeg.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Verwijderd

Topicstarter
ow ic, nou ik ben erachter hoor. Naast dat deze thread in de verkeerde staat (Zag ik net, sorry :)), ben ik erachter. Waar je bij Mozilla target="_content" gebruikt om een link vanuit de sidebar te openen in het main (:)) window, gebruikt bij internetexplorer target="_main".

Wel weer heerlijk dat mozilla _content en msie dus _main gebruikt, maar ach, sommige dingen zullen nooit samengaan denk ik :)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

ik zal het nog even naar W&G moven ;) (vanuit P&W)