Mijn vraag:
Hoe krijg ik de waaier los van een beregeningspomp?
:strip_exif()/f/image/AqD1yG6fmXWPr1OL9B6XMgk7.jpg?f=fotoalbum_large)
Toelichting:
Voor mijn zwager keek ik zijn beregeningspomp na. Die stond al even stil, dus volop roest en aanslag in de pomp. Na schoonmaken deed de pomp het weer.
Eenmaal aangesloten lekt hij achter de waaier, richting de aandrijflijn (doorkijkpunt van de pomp):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3WiyOJ9Mpnj6vnsfjpjKAoUo.jpg?f=user_large)
Ik denk dat daar een rubber vervangen dient te worden, die nu lekt vanwege een fantastisch druk.
Probleem:
De as draait waar de moer/bout op zit. De waaier is van plastic en al even in gebruik dus die wil ik niet te hard klemmen. Hoe krijg ik dit los?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vyeNKuqWyBQZlRnWvAwepmWL.jpg?f=user_large)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Vastgezet met handen
Bout tikken met hamer (voorzichtig)
Diverse sprays met roest oplossing
Ratel vastgezet en getikt met beleid waaier met de hand tegen houden
Zonder nieuw rubber, gaat de pomp van vacuüm af.
Hoor graag tips van jullie
Ik kom er helaas zelf niet uit
Hoe krijg ik de waaier los van een beregeningspomp?
:strip_exif()/f/image/AqD1yG6fmXWPr1OL9B6XMgk7.jpg?f=fotoalbum_large)
Toelichting:
Voor mijn zwager keek ik zijn beregeningspomp na. Die stond al even stil, dus volop roest en aanslag in de pomp. Na schoonmaken deed de pomp het weer.
Eenmaal aangesloten lekt hij achter de waaier, richting de aandrijflijn (doorkijkpunt van de pomp)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3WiyOJ9Mpnj6vnsfjpjKAoUo.jpg?f=user_large)
Ik denk dat daar een rubber vervangen dient te worden, die nu lekt vanwege een fantastisch druk.
Probleem:
De as draait waar de moer/bout op zit. De waaier is van plastic en al even in gebruik dus die wil ik niet te hard klemmen. Hoe krijg ik dit los?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vyeNKuqWyBQZlRnWvAwepmWL.jpg?f=user_large)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Vastgezet met handen
Bout tikken met hamer (voorzichtig)
Diverse sprays met roest oplossing
Ratel vastgezet en getikt met beleid waaier met de hand tegen houden
Zonder nieuw rubber, gaat de pomp van vacuüm af.
Hoor graag tips van jullie
Ik kom er helaas zelf niet uit

Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is A Mystery