[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 154 ... 212 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:43
BTC100K2021 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 19:36:
[...]

De aanpassing van PoW naar PoS versnelt het proces naar de vergetelheid.

Het feit dat de meerderheid vóór was is red flag #1. De meerderheid was voor short term gains, hoewel dat vies tegen blijkt te vallen. De ATH uit 2021 staat nog steeds.

Het mooie van PoW ten opzichte van PoS is je meer nodig hebt dan enkel een zak geld. Een stabiele stroomvoorziening, infrastructuur, mining rigs. Dan heb je nog de automatisch schalende moeilijkheidsgraad. Dit om de block time stabiel plusminus 10 minuten te houden, maar ook als veiligheidsmechanisme. Simpel, maar extreem effectief.

Een asset die potentieel zo makkelijk door een centrale partij kan worden gemanipuleerd is niet geschikt als investering.

Nog los van de usecase discussie. Want niemand gebruikt het als utility token, terwijl dat i.t.t. BTC wel het voornaamste doel is. "Digitale olie", voorlopig is iedereen op de fiets.
Bitcoin zal op termijn in de vergetelheid raken omdat het blijft vasthouden aan een inefficiënt, energieverslindend proof-of-work model. Ethereum daarentegen heeft de juiste keuze gemaakt door over te stappen naar proof-of-stake: duurzamer, schaalbaarder en toekomstbestendig. Innovatie wint altijd van stilstand.

Btc is de dino waar het allemaal mee begon. Satiho nakomati heeft echt iets mooi bedacht, maar btc was het plan en eth zal de uitvoering blijken.

Bitcoin is een dinosaurus: log, verspillend en vastgeroest in een achterhaald systeem. De wereld heeft geen behoefte aan een digitale kolenfabriek. Ethereum durfde te evolueren met proof-of-stake efficiënter, groener en klaar voor echte adoptie. Wie nog in BTC gelooft, kijkt naar het verleden. De toekomst is ethereum.

eth, The world's computer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
ETH shilling avond?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 11:58

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
Keer wat anders dan de gebruikelijke echo put, right? ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:06

Vis

almelo15 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 20:47:
[...]

Bitcoin is een dinosaurus: log, verspillend en vastgeroest in een achterhaald systeem. De wereld heeft geen behoefte aan een digitale kolenfabriek.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/--cBcv9VuQIEjwM7uYKYRzABgC4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qGVlCky4wdnEmH0SR82QPJiA.jpg?f=fotoalbum_large

2021 belt en wilt z'n non argument terug

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
almelo15 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 20:50:
[...]

Je loopt 4 jaar achter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• almelo15
Ik loop 5 jaar voor.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NmA1mYUivpLEuJBjS-ozp0Hp6Nk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mQDc8L0w51LTFfXhtvhaWBce.jpg?f=fotoalbum_large

Blue skies only de komende 10 tot 20 jaar.

[ Voor 45% gewijzigd door almelo15 op 17-08-2025 20:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:42
almelo15 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 20:25:
[...]

Ook voor btc is het niet te laat.
als dat gebeurd is BTC gefaald.
dan is niks meer te vertrouwen in de wereld

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:55
almelo15 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 20:37:

De toekomst is eth. Wallstreet gaat niet op op een hype/bubbel springen. Eth heeft gewoon een mooie yield van 2 t/m 5% per jaar. Voor een asset waar straks de hele toekomstige finance op gaat plaatsvinden is dat een mooie bijkomstigheid.
Een yield van 2 t/m 5%. Dat is wel mooi. Zonder wat te doen wordt het vanzelf waardeloos. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
GioStyle schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 21:19:
[...]

Een yield van 2 t/m 5%. Dat is wel mooi. Zonder wat te doen wordt het vanzelf waardeloos. :+
Daarom is de yield extra, los van koersbeweging en niet in euro/dollar maar in je asset.

[ Voor 6% gewijzigd door almelo15 op 17-08-2025 21:21 ]

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 14:47
In 1 of ander gat in Toscane, zitten we in een pizzeria en zien we dit op het bordje op tafel staan:

Are we still early?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lMvWSCadYPYgU6AN5XuKCEm_CA8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WZ11BoJBFaeaq1Ni1cFtOCDv.jpg?f=fotoalbum_large

Never ever financial advice...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:23
kazzzdafke schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 21:21:
In 1 of ander gat in Toscane, zitten we in een pizzeria en zien we dit op het bordje op tafel staan:

Are we still early?

[Afbeelding]
Ik weet niet wat er staat. Vrouwen kunnen 'gepirate-keyed' worden inruil voor BTC?

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15

Are we still early?

[Afbeelding]
Het peer to peer cash systeem. Het was ooit een mooi idee...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:00

Coldcat

HODL

Are we still early?

[Afbeelding]
Relics uit 2021….

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Are we still early?

[Afbeelding]
Nu je toch in Italie bent: https://www.ferrari.com/e...ments-to-european-dealers

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina

Are we still early?

[Afbeelding]
Laat dat maar niet aan het FO of stonks topic zien _O- nergens kan je met Bitcoin betalen!!!!

Btw. Ik vond het wel een mooi plaatsje daar. :9B

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vis

Vis

Alpina schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 21:44:
[...]

Laat dat maar niet aan het FO of stonks topic zien _O- nergens kan je met Bitcoin betalen!!!!
Vragen om problemen inderdaad.. maar toch wel mooi om te blijven stoken daar

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6RLVW8FxfqozacswXHQvzsUB5ss=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/z1FqdMacxNdiid6GmGuqaDPV.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Vis schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 22:15:
[...]

Vragen om problemen inderdaad.. maar toch wel mooi om te blijven stoken daar

[Afbeelding]
Eerder dit topic met @almelo15 als individu

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:37

YES

Moderator General Chat
bsmpower schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 22:18:
[...]

Zijn hier wel meer individuen die tegen de stroom in roeien hoor.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:54
[...]

Afbeeldingslocatie: https://64.media.tumblr.com/94b313b8c2533a45a0266eba62f6e9a3/938a33fb467f7251-2b/s500x750/644805c78110ad3cbe1639b4a7acc21fd14d3d1c.jpg

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis

Vis

[...]

Moet ie ook wel met echte feiten komen, en niet met half stonede fabeltjes van luchtbedden op wolkjes en voorspellingen dat je echt alleen in ETH moet zitten komende 10/20 jaar.
Maar weekend is weer bijna voorbij, dus mogen we weer aan het werk bij de Mac morgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vis schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 22:38:
[...]

Moet ie ook wel met echte feiten komen, en niet met half stonede fabeltjes van luchtbedden op wolkjes en voorspellingen dat je echt alleen in ETH moet zitten komende 10/20 jaar.
Maar weekend is weer bijna voorbij, dus mogen we weer aan het werk bij de Mac morgen.
Burgers flippen voor wat fiat

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T3Lhjh3K9RNdlbRBPZaOSf3VvD4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cneqcX7lHIW7wtoFLw24VJQ7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 14:06
almelo15 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 20:37:
[...]

Voor een asset waar straks de hele toekomstige finance op gaat plaatsvinden......
Als ik dit soort ongefundeerd gelul hopium lees neem haak ik meteen af. Beetje hoog "puber heeft n tientje geïnvesteerd en hoopt ooit miljardair te worden " gehalte.

Beetje jammer want je hebt soms ook inhoudelijk goede posts.
Ik gun gun je trouwens alle gains hoor.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
[...]

Alles is toch op basis waar je in geloofd. De meeste hier in Bitcoin. Maar niet omdat men hier vind dat het de beste tech is, wees eerlijk. Wel de eerste, meest bekende en populaire. @almelo15 gelooft in ETH, dat is toch ook mooi, die passie en het geloof ergens in. Ik vind zijn berichten zo slecht nog niet. Iig beter onderbouwd dan veelal de simpele "there is no second best" opmerkingen hier. Ik geloof ook wel dat er ruimte is, of moet zijn, voor andere blockchains. Vanuit een "tech" oogpunt. Ik snap dat de maxis willen dat alles naar BTC stroomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
bsmpower schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 22:51:
[...]

Alles is toch op basis waar je in geloofd. De meeste hier in Bitcoin. Maar niet omdat men hier vind dat het de beste tech is, wees eerlijk. Wel de eerste, meest bekende en populaire. @almelo15 gelooft in ETH, dat is toch ook mooi, die passie en het geloof ergens in. Ik vind zijn berichten zo slecht nog niet. Iig beter onderbouwd dan veelal de simpele "there is no second best" opmerkingen hier. Ik geloof ook wel dat er ruimte is, of moet zijn, voor andere blockchains. Vanuit een "tech" oogpunt. Ik snap dat de maxis willen dat alles naar BTC stroomt.
De vorige SC delen staan vol met passie en geloof in een altcoin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Alpina schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 22:53:
[...]

Niks mis mee toch? En wat ik zeg, sommigen onderbouwen hun gedachten wel ipv blind investeren in een memecoin die daadwerkelijk geen ander belang heeft dan een pump & dump. Dat het niks is geworden betekent niet per definitie dat het een slechte project is (was)? Tesla stond ook op het punt van faillissement. Nu, achteraf, een top investering als je er vroeg bij was. Je had ook alles kunnen verliezen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Alpina schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 22:53:
[...]

Mwoah, ik vind dat BSM hier wel een punt heeft, ETH is wel even van een wat ander kaliber dan de eerste de beste shitcoin. Verder is het ook wel een beetje een BTC echokamer hier natuurlijk ;)

Dus in die zin vind ik (een deel van) almelo's berichten m.b.t. ETH best verfrissend en soms inhoudelijk ook best prima. Ik zelf vind hem vanavond inhoudelijk wat minder op dreef maar kan zijn rotsvaste vertrouwen ook wel weer waarderen. Het blijft alleen wel een dun lijntje om op te balanceren, tussen leuk een beetje promoten en zo hier en daar goede inhoudelijke toevoegingen te doen aan de ene kant, en vervelend en/of repeterend te worden ervaren aan de andere kant.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Heb ik al wel eens verteld dat ik vooral dankzij scheissemunz ANKR mijn PF een kleine x10 heb zien doen in '21? :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
En wat staat ANKR nu?

Ik zie het heel simpel. In een bull zijn er veel mooie verhalen en projecten maar in een bear gaat alles gewoon veel harder rekt dan Bitcoin.
Waarbij het gros zelfs nooit meer terug komt.
Daar komen dan weer nieuwe ‘veelbelovende’ projecten voor in de plaats.

Ethereum is zeker niet voor niets nog de nummer 2 maar is ook zeker geen Bitcoin.

Verder doe ik aan alts ook vrolijk mee hoor. Maar wel met een nuchtere blik ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Alpina op 17-08-2025 23:06 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
almelo15 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 20:50:
[...]

Je was zo goed bezig...

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Alpina schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 23:01:
En wat staat ANKR nu?

Ik zie het heel simpel. In een bull zijn er veel mooie verhalen en projecten maar in een bear gaat alles gewoon veel harder rekt dan Bitcoin.
Waarbij het gros zelfs nooit meer terug komt.
Daar komen dan weer nieuwe ‘veelbelovende’ projecten voor in de plaats.

Ethereum is zeker niet voor niets nog de nummer 2 maar is ook zeker geen Bitcoin.

Verder doe ik aan alts ook vrolijk mee hoor. Maar wel met een nuchtere blik ;)
Precies, ANKR is helemaal klaar.
De kunst met shitcoins is dat je op tijd afscheid moet nemen. Met ETH is dat net iets minder het geval, die kan je aardig HODLen en uitgaan van een mooi rendament als je het lang genoeg volhoudt.

Ik wilde maar zeggen dat je ook met de guurste bagger best kan verdienen, mits je weet wat je doet of schijtveel mazzel hebt (zoals ik destijds)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Are we still early?

[Afbeelding]
Lucca _/-\o_ Tijdje geleden ook geweest, mooie omgeving.

Wil ooit in Toscane een stuk grond kopen, mooi huisje erop, zwembad, olijfbomen, beetje zwemmen, beetje wijn drinken, ochtendbriesje door de slaapkamer, etc. Zo'n pensioen zie ik wel zitten.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:28

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_KJkzKE0TVo6LEobQZuLea7QbwA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/4auJKuPEf9lYFJPnnvI13xYf.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c7Yt8TqB2j0CHSJbT6MPWsJjtNw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/CNPxSdiR3uBfm6TCpCc3pD6o.gif?f=user_large

[ Voor 33% gewijzigd door Darrell op 17-08-2025 23:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:49
Taro schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 23:14:
[...]

Wil ooit in Toscane een stuk grond kopen, mooi huisje erop, zwembad, olijfbomen, beetje zwemmen, beetje wijn drinken, ochtendbriesje door de slaapkamer, etc. Zo'n pensioen zie ik wel zitten.
Vervang het ochtendbriesje door een een Mitsubishi heavy industries airco, dan doe ik met je mee. Gezellig.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 14:47
[...]

Heb ik daarstraks ook gezegd tegen vrouwlief, als we ergens aan het mijmeren waren in 1 van de bergdorpjes met 50 inwoners. Die mensen hebben geen stress of problemen. Alles lijkt daar zo ver weg.. zo rustig, zo… boeit gewoon niet.
Kids gaven ook groen licht dus… gewoon eens op zoek op welke plek je op die rots kan/mag/wil bouwen :)

Maar voor mij persoonlijk is dit een van de mooiste Toscaanse omgevingen. Mooier dan Lazio gebied, mooier dan.. en persoonlijk kan ook zuid Frankrijk hier niet tegenop. Ik schrok vooral van het groen hier, terwijl in de andere delen het allemaal dor en grauw is door de droogte.

[ Voor 16% gewijzigd door kazzzdafke op 17-08-2025 23:43 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

bsmpower schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 22:51:
[...]

Je zegt het goed: de eerste, meest bekende en populaire.
Vandaar dat alles naar BTC stroomt.

Goed te zien op deze recentelijk gepubliceerde chart.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7AKwUmZiuG57cmJ7Me9TUhVSN5M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uSdIAJJqU8Ps34hVVXdQzCqj.webp?f=fotoalbum_large

Sorry maar het moet herhaald worden:
There is no second best.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Vis schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 23:46:
[...]

Je zegt het goed: de eerste, meest bekende en populaire.
Vandaar dat alles naar BTC stroomt.

Goed te zien op deze recentelijk gepubliceerde chart.

[Afbeelding]

Sorry maar het moet herhaald worden:
There is no second best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Maar hij mag toch wel heel eventjes naar de onderste rode streep?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2r9fYIjaPhNlz-StY6jb6Baqing=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BK2NDtt33iQhKD7FJWW4htxy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Fordjah
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Moiety schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 00:08:
Maar hij mag toch wel heel eventjes naar de onderste rode streep?
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HD1JwhOHuobQIoNPWikfV0LcKkk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/YP9z1hLkI7SSAmQm2afpVZBr.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 14:45
btc beneden de 99k n euro's. Een kooporder gehit.

Waar gaat dt eindgen op maadag dipdag?

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Live vanuit Curaçao.. #REKT!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Werd iemand daar wakker van een kooporder?

Yes he did.

114k opzoeken?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Lag wakker, zag koersen. Goedemorgen: maandag dipdag. Dan post ik 'm zelf maar weer eens!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UYMDOUP6y3ia4VWspNj4X2PU56w=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/MCAPWfP3zgrS4SFPAWKUa2ob.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
[...]

Het sprookje van de 4 btc miningbedrijven die naar eth overstapten..

Al stond je voor een brandend huis zou je het niet opmerken met je sprookjes _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
shovelhead1340 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 22:49:
[...]

Als ik dit soort ongefundeerd gelul hopium lees neem haak ik meteen af. Beetje hoog "puber heeft n tientje geïnvesteerd en hoopt ooit miljardair te worden " gehalte.

Beetje jammer want je hebt soms ook inhoudelijk goede posts.
Ik gun gun je trouwens alle gains hoor.
Hopium? Het gebeurd al vriend. Je hoeft het alleen maar te zien. Stap uit de echte oranje hopium kermis en ga je een beetje inlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
[...]

Als je niet weet welke ticker je moet hebben geef je maar een seintje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
kijk dat is mooi wakker worden zo :)
niet alleen in dollarwaarde, maar ook de europrijs geeft extra korting!
hopen mag altijd, maareh $113k?

[ Voor 63% gewijzigd door Kol Nedra op 18-08-2025 06:34 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14:26
almelo15 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 06:17:
[...]

Hopium? Het gebeurd al vriend. Je hoeft het alleen maar te zien. Stap uit de echte oranje hopium kermis en ga je een beetje inlezen.
ETH 3 procent eraf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Godver

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bij mij erbij, mooie short 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
wel een interessante start vd week, hoe laag gaan we :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Ik vind het tegengeluid prima hoor, maar vorige keer toen het inzakte hoorde ik je opeens ook niet meer… je kwam toen weer terug toen ETH begon te stijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
Kol Nedra schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 06:53:
Vrijdag Powell speech, als hij een rate cut downplayed zou ik wat buskruid achter de hand houden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:46
Kol Nedra schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 06:53:
Risico op double top is nu best groot hè bij een drop onder 110k

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
btc toch nog ff de 50dma aangetikt. Nu gewoon bounce en door.

eth is juist afgeketst op de 7dma. Met geluk word dat nu weerstand, gaat die dunne drek volledig rekt, en doet btc wat het moet doen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• almelo15
kbuntu schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 06:53:
[...]

Ik vind het tegengeluid prima hoor, maar vorige keer toen het inzakte hoorde ik je opeens ook niet meer… je kwam toen weer terug toen ETH begon te stijgen
Ik ben ongeveer in dit topic begonnen toen eth op 1200 euro stond, dus dat zal allemaal wel meevallen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dQ86evAvHQH4q5zblppCHFJNldY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RFSraugdzDWGKX75MJlMEgiJ.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 14:46
almelo15 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 07:15:
[...]

Ik ben ongeveer in dit topic begonnen toen eth op 1200 euro stond, dus dat zal allemaal wel meevallen ;)
Dat is juist het probleem. Waar was je een jaar geleden… of 2

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
Ik neem mijn woorden terug @Don Guacamole _O- die chinese meuk is verre van de real deal met ontbrekende en half abrekende stukken. Maar de tank is af.

Ontopic: moon gaarne

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/acCKMli3DSjM60KY693hCFk7pPM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/aXs6seRmv3f592CN26cZKtdD.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
‘Buy the dip’
of, zoals mijn wijlen Brabantse opa zou hebben gezegd:
‘Hou oe centen maar in oew knip’?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FeHRV4OYSuzR7MR06uo2j4E_-ik=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/wvggmlC5N7oQ30JC93dBlqjG.jpg?f=user_large

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12:14
Heeft Madelon 'm al gecalled

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:27

knakworst

Get more sats!

BTFD

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hJnzf-qd7FYpPljjlo-lJeH6M4s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TC0tkGFFz5xk9IvZ4unCdoA7.jpg?f=fotoalbum_large

Zoom in on Bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Heb ik nog iets gemist waarom de boel weer helemaal in elkaar zakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12:02
Geen moonday vandaag ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
Ow dan gaan we zelfs naar 59k. De Madelon support line.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
bsmpower schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 08:20:
Heb ik nog iets gemist waarom de boel weer helemaal in elkaar zakt?
Heb je de memo niet gekregen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deman23
Het is geen lelijke vrouw maar toch stroomt bij het zien van haar kop spontaan het bloed weer terug naar m’n hersenen en neem ik daarna zowaar verstandige beslissingen op gebied van crypto.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kv4ePIu8lhQXuYmN9Wb8uE9z6tE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Y3b7U0mBnTqQ077RIF8kZtvD.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:51
almelo15 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 07:15:
[...]

eUrO's!?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 14:06
almelo15 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 06:15:
[...]

Het sprookje van de 4 btc miningbedrijven die naar eth overstapten..
Je snapt dat ze net zo makkelijk opnieuw overstappen als in de toekomst een ander netwerk meer oplevert he? Het zijn echt geen blinde ETH volgelingen daar.

Post even wat links die aantonen hoe het financiële systeem wereldwijd op ETH gaat overstappen. Lees ik graag. Serieus.

Ik waardeer je enthousiasme voor de ticker wel

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:57
112k dan maar?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X8mMNtPkN6eYktdpjgmNV7fNJeA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FusRYwJ7CQAOz9OXialaTkkJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
almelo15 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 06:21:
[...]

Als je niet weet welke ticker je moet hebben geef je maar een seintje ;)
Zoals je inmiddels zou moeten weten heb ik ook ETH in de pf :) Tenminste, tot gistermiddag dan, 300 USD's hoger verkocht:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QnSXBydWAQs19Y72Qbij3aUrFrs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/x378sCkzkHfjBcpCCuUcq7lw.png?f=user_large

Toen overigens ook Bitcoin verkocht, dus nu volledig in fiat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:20

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Over overstappen gesproken... na Monero gaan ze nu Doge aanvallen. Wen BTC? :O Trieste figuren.

Src. https://cointelegraph.com...attacker-target-doge-next

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Taro schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 08:54:
[...]

Zoals je inmiddels zou moeten weten heb ik ook ETH in de pf :) Tenminste, tot gistermiddag dan, 300 USD's hoger verkocht:
[Afbeelding]

Toen overigens ook Bitcoin verkocht, dus nu volledig in fiat.
Goeie move! Had je ons niet even kunnen waarschuwen in het NK topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:59
Goedemorgen! Lekker goedkoop inslaan of nog even wachten op meer dips? Dat is de vraag van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11:37

Muzzy

Aan het dieken

Kunnen rare weken worden richting september om daar weer te gaan stijgen.
Zet je limit orders lekker laag. Bijv eth tussen 3800 en 4000. En wees geduldig.

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Vis

Vis

Taro schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 08:54:
[...]

dus nu volledig in fiat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L06BrVPHtOCVQODT5GUhJCbXcto=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7hgjm4ngP3sFO5R6FT8Zz8Dr.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
Muzzy schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 09:00:
Kunnen rare weken worden richting september om daar weer te gaan stijgen.
Zet je limit orders lekker laag. Bijv eth tussen 3800 en 4000. En wees geduldig.
Eindelijk weer wat actie! Crypto is veel te saai tegenwoordig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Jasper 99 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 07:02:
[...]

Risico op double top is nu best groot hè bij een drop onder 110k
oke ElCapo

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
sh4d0wman schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 08:55:
Over overstappen gesproken... na Monero gaan ze nu Doge aanvallen. Wen BTC? :O Trieste figuren.

Src. https://cointelegraph.com...attacker-target-doge-next
Triest mja, maar ook weer goed.
het is wel veel duurder en complexer om dit bij Doge te doen, ben benieuwd......wel een mooie test
Ze mogen het ook proberen bij Bitcoin hoor, let's goo!
oh dat gaat ze niet lukken :)

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 18-08-2025 09:15 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:54
bsmpower schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 08:58:
[...]

Om er vervolgens wederom niks mee te doen zeker 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
mooie bounce btc.d. ff doorzetten en graag ff ruim boven de 60 sluiten vandaag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
[...]

Om vervolgens iedereen over zich heen te krijgen op moment dat het net andersom uitpakte en we nu boven de 125k staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Allemaal gestuntel tot we vrijdag weten of we rate-cuts krijgen of niet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:57
paul-s83 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 09:20:
[...]

Om er vervolgens wederom niks mee te doen zeker 😉
Ik moest lachen.

Maar in @bsmpower his defence: dat zou wel het best zijn, toch? Iedereen hier adviseert hem om te hodlen en niet te traden…

Persoonlijk vind ik het wel leuk dat @Taro zijn inzichten NIET vooraf deelt én dat hij zijn inzichten WEL achteraf deelt.
Het geeft de mogelijkheid om te onderzoeken wat hij heeft gezien. Da’s leerzamer dan trades kopiëren.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:51
[...]

En dan als zijn trade mislukt?
Hij is wat fiat armer. Als je hem imiteert dan jij ook.
Lijkt me niet zo slim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
CornermanNL schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 09:04:
[...]

Eindelijk weer wat actie! Crypto is veel te saai tegenwoordig
Dan wel actie omhoog graag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
Om omhoog te kunnen moet je eerst omlaag gaan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 13-09 19:11
Wel grappig dat we het alleen hebben over de eindfase van de financiën.

De start is veel belangrijker.
1. Opleiding doen waar vraag naar is. Grote kans dat je dan een goed salaris krijgt of goede fee kunt doorberekenen.
2. Sparen.
3. Huis kopen met zo laag mogelijke hypotheek.
4. Indien 3. niet goed genoeg is gelukt, extra aflossen.

Dan heb je een situatie waar je maandelijkse lasten t.o.v. je maandelijkse inkomsten gunstig zijn. Dan kun je ná het opbouwen van een buffer maandelijks gaan investeren. Zolang je dat gespreid doet en enig verstand van zaken hebt kun je de boot niet missen.

Zelfs als je compleet rekt gaat blijft er maandelijks nieuw geld binnen stromen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:54
MrMrq schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 09:36:
[...]

Ik moest lachen.

Maar in @bsmpower his defence: dat zou wel het best zijn, toch? Iedereen hier adviseert hem om te hodlen en niet te traden…

Persoonlijk vind ik het wel leuk dat @Taro zijn inzichten NIET vooraf deelt én dat hij zijn inzichten WEL achteraf deelt.
Het geeft de mogelijkheid om te onderzoeken wat hij heeft gezien. Da’s leerzamer dan trades kopiëren.
Dat heeft Taro in het verleden wel gedaan. Hij zat vaak spot on, maar als er dan toch een keer een verkeerde call werd gedaan dan kreeg jij het persoonlijk te horen. Vandaar dat ik heeeeel goed begrijp dat hij dit niet meer vooraf kenbaar maakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:54
Hoppa ordertje gevuld, en nu idd weer hard omhoog!
Voor de zekerheid nog een order klaar gezet op de 1DSMA100, maar ik mag hopen dat die niet geraakt wordt :X

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 09:45:
Wel grappig dat we het alleen hebben over de eindfase van de financiën.

De start is veel belangrijker.
1. Opleiding doen waar vraag naar is. Grote kans dat je dan een goed salaris krijgt of goede fee kunt doorberekenen.
2. Sparen.
3. Huis kopen met zo laag mogelijke hypotheek.
4. Indien 3. niet goed genoeg is gelukt, extra aflossen.

Dan heb je een situatie waar je maandelijkse lasten t.o.v. je maandelijkse inkomsten gunstig zijn. Dan kun je ná het opbouwen van een buffer maandelijks gaan investeren. Zolang je dat gespreid doet en enig verstand van zaken hebt kun je de boot niet missen.

Zelfs als je compleet rekt gaat blijft er maandelijks nieuw geld binnen stromen.
1. Vooral ook doen wat je leuk vind. Ik heb nu een prima baan qua salaris, maar vind er geen kloot aan wat ik nu doe (en waar ik het doe) :). Omscholen kan, begin je wel weer vanaf 0 en lever je waarschijnlijk behoorlijk in qua salaris.
2. Bedoel je sparen als in geld storten op de spaarrekening. Of dit ook investeren in iets minder volatiel dan crypto?
3. Ik heb zelf gelukkig een huis kunnen kopen 10 geleden, en als doorstromer. Voor starters lijkt me dit een lastig punt om te bereiken? Huizenprijzen blijven stijgen en de rente is ook niet echt laag (ook niet heel hoog).
4. Volgens mij moet ik 100K aflossen voor 300,- of 400,- lagere maandlasten. Tuurlijk, over de tijd scheelt het heeel veel geld, maar dan moet je wel 100K hebben om in te leggen... Je kan ook elk jaar iets aflossen, maar dan heb je het over tientjes minder maandlasten. Blijft een lastige dit. Kan je het geld wat je normaal had willen gebruiken om af te lossen niet beter in een aandelenfondsje gooien voor een beter rendament?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/txco11lxpwUF0ZZ3_1XPfW9ODs0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/QBYnojnzIjIlini9gqmUJEcj.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:57
paul-s83 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 09:49:
[...]

Dat heeft Taro in het verleden wel gedaan.
Weet ik.
Vandaar dat ik heeeeel goed begrijp dat hij dit niet meer vooraf kenbaar maakt.
Idem. En voor mij heeft het dus nog voordelen ook

😊

Maktub

Pagina: 1 ... 154 ... 212 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!