melding mogelijke oplichter - profiel zegt niets

Pagina: 1
Acties:
  • 639 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inhico
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:48
Beste V&A admins:
Vandaag kreeg ik een waarschuwing omdat een mogelijke oplichter had gereageerd op een advertenite van mij. Allereerst dank voor de waarschuwing!
Verer niks aan de hand, er is nog geen verder contact geweest anders dan dat betreffende persoon aangegeven heeft interesse te hebben in hetgeen ik te koop aanbied.

Het bericht geeft ook aan dat het account per direct is geblokkeerd, ook prima. Maar, ik heb even naar het profiel gekeken van betreffende persoon en dan is mijn vraag waarom er dan niet op de profielpagina een waarschuwing staat.

Het lijkt me logisch om altijd even het profiel van de andere partij te checken alvorens iets via V&A te (ver)kopen, zeker als er geen reviews zijn. Als er dan een verdenking is, zou het fijn zijn als je dan meteen wordt geweaarschuwd. Nu krijg je pas een seintje enige tijd nadat er contact is geweest. Bij een beetje voortvarende afhandeling is dat dan snel te laat.

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Volgens mij kun je geen DM meer sturen naar een profiel dat door Tweakers is geblokkeerd.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:06

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik zou zeggen: kijk hier eens. Over: (Veilig) tweedehands handelen Daar staan genoeg tips om de tegenpartij te controleren.
Daarnaast hebben wij geen glazen bol. We kunnen dus niet iets op een profiel zetten voordat we zekerheid hebben.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.