GF1 GTS/DDR bestaat iet maar ik denk dat je een GF1-DDR bedoelt. Deze is in 32bit sneller dan de standard GF2-MX, maar bijv. de asus GF2-MX pro is wel weer redelijk sneller dan de GF1-ddr als je hem goed OC'ed. Wat ook wel redelijk kan want het geheugen draait vaak makkelijk 250Mhz en de Core ook wel maar dat heeft niet echt veel voordelen.
Zonder klokken is de gf1 ddr sneller idd, maar deze kan je ook klokken. Ik denk dat je ongeveer even snel uitkomt als je ze beide klokt. Dus als je je "oude" gf1ddr wilt gaan vervangen met een gf2mx NIET doen. En anders als je een nieuwe kaart nodig hebt, gewoon de gf2mx kopen, want die is goedkoper.Op maandag 17 september 2001 10:57 schreef paragon het volgende:
GF1 GTS/DDR bestaat iet maar ik denk dat je een GF1-DDR bedoelt. Deze is in 32bit sneller dan de standard GF2-MX, maar bijv. de asus GF2-MX pro is wel weer redelijk sneller dan de GF1-ddr als je hem goed OC'ed. Wat ook wel redelijk kan want het geheugen draait vaak makkelijk 250Mhz en de Core ook wel maar dat heeft niet echt veel voordelen.
| I've got permission to color outside the lines |
Ik wist namelijk niet hoe die kaart hete... Twas met DDR mem en ik zag iets van GTS in de opstart BIOS staan.
Maar inderdaad ik wou weten of ik mijn GF1 DDR beter kan vervangen voor een GF2mx..
Maar als ik jullie reactie hoor dus niet doen.
Bedankt voor de snelle reply..
Greetzz
Maniak
Maar inderdaad ik wou weten of ik mijn GF1 DDR beter kan vervangen voor een GF2mx..
Maar als ik jullie reactie hoor dus niet doen.
Bedankt voor de snelle reply..
Greetzz
Maniak
Dit topic is gesloten.
![]()