Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil moeiteloos kunnen gamen op 1440p 144Hz. (Bijvoorbeeld: Hogwarts Legacy, Destiny 2, Battlefield V.) Ik doe ook aan een beetje data analyse, dus een goede CPU is voor mij ook belangrijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €2000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, toestenbord etc. heb ik allemaal al. De rest van mij huidige systeem is al best oud, dus daar neem ik niks van mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het lijstje onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben fan van het uiterlijk van Corsair, maar het is niet verplicht
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een volledig witte PC, vandaar ook de componenten hieronder. Hij moet goed werken en er tegelijkertijd goed uitzien.
Geluid is niet zo'n probleem, aangezien ik vrijwel altijd een koptelefoon op heb.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan, behalve het intern geheugen natuurlijk. (Zodat ze op de aangegeven snelheid werken.)
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of onderstaand lijstje een goede samenstelling is. Ik vraag me ook af of alles wel compatibel is met elkaar. Geld is verder niet een probleem, zolang het maar ongeveer rond de €2000 ligt.
Alvast bedankt!
Ik wil moeiteloos kunnen gamen op 1440p 144Hz. (Bijvoorbeeld: Hogwarts Legacy, Destiny 2, Battlefield V.) Ik doe ook aan een beetje data analyse, dus een goede CPU is voor mij ook belangrijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €2000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, toestenbord etc. heb ik allemaal al. De rest van mij huidige systeem is al best oud, dus daar neem ik niks van mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het lijstje onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben fan van het uiterlijk van Corsair, maar het is niet verplicht
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een volledig witte PC, vandaar ook de componenten hieronder. Hij moet goed werken en er tegelijkertijd goed uitzien.
Geluid is niet zo'n probleem, aangezien ik vrijwel altijd een koptelefoon op heb.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan, behalve het intern geheugen natuurlijk. (Zodat ze op de aangegeven snelheid werken.)
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of onderstaand lijstje een goede samenstelling is. Ik vraag me ook af of alles wel compatibel is met elkaar. Geld is verder niet een probleem, zolang het maar ongeveer rond de €2000 ligt.
Alvast bedankt!
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 399,90 | € 399,90 |
1 | Moederborden | Gigabyte B850 AORUS ELITE WIFI7 ICE | € 216,99 | € 216,99 |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound Spectral White AMD Radeon RX 9070 XT | € 766,14 | € 766,14 |
1 | Behuizingen | Corsair Frame 4000D RS ARGB Wit | € 96,- | € 96,- |
1 | Waterkoeling | Corsair Nautilus 360 RS ARGB Wit | € 132,- | € 132,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2E6000Z36W | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Voedingen | ASUS Prime 750W Gold, bulk | € 90,99 | € 90,99 |
1 | SSD's | Crucial P310 M.2 2280, zonder heatsink 2TB | € 123,05 | € 123,05 |
Totaal | € 1.944,97 |