Verzendlabel vergeten te scannen.

Pagina: 1
Acties:
  • 439 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisy92
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 29-05 14:58
Ik heb een vraag, mijn moeder heeft voor het eerst iets verkocht op marktplaats. Het is een brievenbuspakketje en de koper heeft een verzendlabel gekocht die heeft mijn moeder op het pakketje geplakt en in de brievenbus gegooit. Nu heeft ze de barcode niet gescand want dat stond er niet bij zei mijn moeder en inderdaad in de mail van marktplaats zelf staat alleen print zelf het label uit plak hem op en gooi in de brievenbus. Nu is mijn vraag komt het nu wel goed met het pakketje nu het niet gescand is?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

https://www.postnl.nl/ver...ndopties/brievenbuspakje/

Zelf brievenbuspakjes versturen
Wil je brievenbuspakjes met track & trace versturen? Stop ze gewoon in een oranje brievenbus. Want met 10.000 brievenbussen is er altijd wel eentje in de buurt. Scan vooraf je pakjes met onze app en je volgt de hele reis. Makkelijk!

Wat had je zelf al gevonden eigenlijk?

[ Voor 64% gewijzigd door EWK op 29-05-2025 14:53 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmwgozer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 07-06 00:19
Wat moet er gescand worden dan?
Het label is al gemaakt, PostNL is al betaald, het gaat gewoon gesorteerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:57
Het verzendlabel kan je toch ook alsnog scannen met je PostNL app om de voortgang te volgen?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:33

RvV

Maakt geen reet uit. Alleen krijg je in de tracking niet netjes het moment te zien dat het is ingeleverd. Als de post hier 's-avonds de pakketjes staat in te laden, dan gooi ik het (in overleg) ook gewoon bij hem in de bus ipv naar binnen te gaan om te scannen waardoor je te laat bent.

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:49

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Dit kan je het beste bij PostNL even navragen of nazoeken op de website. Volgende keer zou ietwat meer eigen inzet ook gewaardeerd worden ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.