Sandberg kondigt radio aan met ingebouwde powerbank,…

Pagina: 1
Acties:
  • 522 views

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• secretqwerty10
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-05 19:20
Artikel: nieuws: Sandberg kondigt radio aan met ingebouwde powerbank, zonnepaneel en lamp
Auteur: @EvelineM

Product is een rebadge. Aliexpress heeft exact dezelfde radio voor maar 35 euro.

Vorig nieuwsartikel van Sandberg bleek dat ook te zijn.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tMb
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:53

tMb

Sluit met aan bij @secretqwerty10. Dit lijkt me niet nieuwswaardig. Voelt als reclame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aldy
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12:39
Bijna een nieuw topic aangemaakt. Ik sluit mij aan bij de vorige opmerkingen. Aan het aantal artikelen te zien is het toch geen komkommertijd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:35
Ik erger me ook nogal aan dit nieuwsitem. Ik gok dat meer dan 95 procent van de Tweakers dit echt niet nieuwswaardig vindt. Wellicht goed om op de nieuwsredactie te bespreken of er aanpassingen aan jullie beleid nodig zijn? Als de reden van het posten is dat dit soort gadgets momenteel vaker in het nieuws is, zou ik van Tweakers eerder een in-depth artikel over noodradio's verwachten. Daarin kan dan eventueel prima gerefereerd worden aan een aantal onlangs aangekondigde varianten. Maar dit lijkt een pure reclame post.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlueTooth76
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:05

BlueTooth76

Let the sun shine!

Ik heb die Sandberg website eens bekeken, vrijwel het hele assortiment kan je met "Google Image Search" terugvinden op AliExpress of Amazon onder een ander Chinees merkje en meestal 50 tot 80% goedkoper.

Daarom is dit "nieuwsartikel" volkomen random, tenzij het stiekem gesponsord is.
Anders kan je voor ieder product op AliExpress wel zo'n bericht maken.

[ Voor 5% gewijzigd door BlueTooth76 op 29-05-2025 15:12 ]

2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

sjirafje

No inspirational quotes here

*knip* Laat dit soort vervelende reacties achterwege.

[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 29-05-2025 22:25 ]

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:14

3raser

⚜️ Premium member

Zie ook het bericht van @willemb2 : willemb2 in 'Sandberg kondigt radio aan met ingebouwde powerbank, zonnepaneel en lamp'

Ik zou toch wel graag een reactie van @EvelineM horen waarom dit product nu precies een artikel verdient.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sannr2
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-08 23:41
Kunnen jullie voortaan ook de directe link naar AliExpress erbij plaatsen? Wel zo handig,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:45
3raser schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 08:55:
Zie ook het bericht van @willemb2 : willemb2 in 'Sandberg kondigt radio aan met ingebouwde powerbank, zonnepaneel en lamp'

Ik zou toch wel graag een reactie van @EvelineM horen waarom dit product nu precies een artikel verdient.
Simpel toch, ze krijgt betaald per artikel als freelancer.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloIamAldo
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Ik vind dit artikel cynisch inspelen op de zorgen die veel mensen hebben over het samenstellen van noodpakketten. Beetje reclame maken voor één of ander product zonder verdere context, gebruikerservaring of prijsvergelijk. Het zal van de Reclamecodecomissie wel net aan mogen, omdat de toon van het artikel nog een beetje neutraal is.Vwb wat we verwachten van nieuws op Tweakers is het wel beneden de maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:27

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Heel veel van de bijna 6000 artikelen die we per jaar schrijven valt in een wat grijzer gebied waarvan we soms twijfelen of het nieuwswaardig is of zou moeten zijn. Ik wil zeker met de nieuwsredactie bespreken hoe we in de toekomst dit soort gadgetnieuws moeten behandelen en of we daar een richtlijn voor kunnen opstellen.

Dat gezegd hebbende vind ik het heel jammer dat we dit soort discussies blijkbaar niet kunnen voeren zonder de integriteit van mij en mijn collega's in twijfel te trekken en in 5 van de 10 comments (de helft!) te suggereren dat we betaald worden voor het posten van bepaald nieuws. Dat is in 25 jaar Tweakers nog nooit (nooit!) gebeurd dus ik vind het gewoon heel treurig als mensen toch die insinuatie doen. Daar heb ik geen tolerantie meer voor en ik ga die discussie ook geen ruimte meer geven, dus ik voel me gedwongen dit topic te locken.
chaoscontrol schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 09:11:
[...]

Simpel toch, ze krijgt betaald per artikel als freelancer.
Ook dit vind ik jammer. Dit is simpelweg niet zo (onze freelancers krijgen per uur betaald) en ik vind het betreurenswaardig dat je je onwaarheden zo als feit opschrijft.

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.