Toon posts:

Ook libertel stopt met doorgeven internetsms

Pagina: 1
Acties:
  • 303 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
voor zover ik uit betrouwbare bronnen heb vernomen, blokeerd libertel momenteel alle sms'sjes die vanaf internet worden verstuurd.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op maandag 17 september 2001 10:09 schreef gsmguru het volgende:
voor zover ik uit betrouwbare bronnen heb vernomen, blokeerd libertel momenteel alle sms'sjes die vanaf internet worden verstuurd.
Dat kan iedereen beginnen te zeggen. Wij willen bronnen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 september 2001 10:12 schreef robinvreuls het volgende:

[..]

Dat kan iedereen beginnen te zeggen. Wij willen bronnen :)
Check mijn ondertitel maar! dat zegt genoeg!

• Robin
  • Niet online
Op maandag 17 september 2001 10:13 schreef gsmguru het volgende:

[..]

Check mijn ondertitel maar! dat zegt genoeg!
Excuse me: maar dat kan iedereen ook onder zijn ondertitel typen. No hard feeling btw :)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

gokje: er is vast wel iemand met libertel die dit leest..
test effe of er al wat tegen wordt gehouden.. want ik had al gelezen dat het wel de bedoeling gaat worden dat alle i'net-sms'jes binnenkort geblokkeerd worden door alle foonmaatschappijen ;(

Verwijderd

Topicstarter
Is getest, met 3 nr's komt niet aan!, wel via vizzavi

Bron: TLC, das de hoofd operator van mtnsms, met wie ik dagelijks contacten heb, don't believe me if u dont won't but experience it yourself

• bekkel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

bekkel

BoEsm Productions

net zo als dutchtone :r

.........www.raketje.com....................soon.....

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Ik stuur net een berichtje met ICQ naar Libertel en dat gaat prima..
Gisteravond ook (nog) geen problemen gezien.
06-25*** nummer.

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 september 2001 10:24 schreef Ook het volgende:
Ik stuur net een berichtje met ICQ naar Libertel en dat gaat prima..
Gisteravond ook (nog) geen problemen gezien.
06-25*** nummer.
dan zal je nog geluk hebben!

0650 - 0621 - 0655 - 0629 (nieuwe pre pay) niet meer.

Zal niet meer lang duren!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 12:26
heb 06-55 en doet het nog !!!!

no comment

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

net zo irri! waarom mogen internet sms'jes nou ook al niet meer? alsof ik nog niet genoeg geld naar BEN breng!

Verwijderd

Topictitel aangepast

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-03 19:39
Heb hier ook Libertel (wel via Debitel), maar hij werkt gewoon via mtnsms.com (test message). 0627 is mijn nummer (was Libertel, maar moest naar Debitel ivm verlengen contract met nieuwe telefoon (wat niet mocht bij Libertel)).

Verwijderd

Topicstarter
Damn wat raar, ik quote tlc zo meteen! als ik op mn andere pc ben!,

Verwijderd

ik had het al verwacht.. ze lopen door internet een smak geld kwijt. Dus blokkeren ze de zooi. alles voor de centjes tegenwoordig...

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14-03 21:37

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 17 september 2001 11:21 schreef _Sanniej_ het volgende:
ik had het al verwacht.. ze lopen door internet een smak geld kwijt. Dus blokkeren ze de zooi. alles voor de centjes tegenwoordig...
Tja, vreemd he, bedrijven die geld willen verdienen, vooral na de kosten van die UMTS-licenties?

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

0611****** werkt ook nog gewoon > Libertel Prepaid. :)

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:39
Libertel pre-paid 0627xxx werkt nog perfect met ICQ sms.

En speedytomato (de beste sms site) doet het ook nog perfect.

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 11:50 schreef djmartyn het volgende:
Libertel pre-paid 0627xxx werkt nog perfect met ICQ sms.

En speedytomato (de beste sms site) doet het ook nog perfect.
Idd Speedytomato (http://www.speedytomato.co.uk) werkt perfekt. Ook met D* 06-18 nummers!! 8-)

• VDL
  • Laatst online: 22-12-2021

VDL

Ben daar of ben vierkant

Ik kan jullie vertellen dat er bij Libertel niks bekend is voor wat betreft een blokkade van smsjes via het internet. Het probleem ligt waarschijnlijk niet bij Libertel, maar bij de service aanbieders op het net.

BVD MVG VDL

Verwijderd

Ik heb een vriend die op de helpdesk van Libertel in Maastricht werkt.
Ik zal hem eens meelen kijken of die meer weet.

• VDL
  • Laatst online: 22-12-2021

VDL

Ben daar of ben vierkant

Op maandag 17 september 2001 12:13 schreef blinky118 het volgende:
Ik heb een vriend die op de helpdesk van Libertel in Maastricht werkt.
Ik zal hem eens meelen kijken of die meer weet.
Goed, die vriend heb ik dus allang gesproken en daarom zeg ik dus dat Libertel NIET de smsjes afkomstig van Internet blokkeert!

BVD MVG VDL

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 12:29 schreef VDL het volgende:

[..]

Goed, die vriend heb ik dus allang gesproken en daarom zeg ik dus dat Libertel NIET de smsjes afkomstig van Internet blokkeert!
Ohh dat had je dan ook mogen zeggen, had ik me dat meeltje weer uit kunnen sparen.

Ik probeer gewoon te helpen!! :?

Verwijderd

naja ze stoppen met site's zoals mtnsms.com
ik kan via hi.nl nog wel smsjes sturen :+

Verwijderd

Topicstarter
Eeuh die mensen op de hell desk , weten hier niets vanaf, heb zelf lange tijd op de OA gewerkt, bij libertel maastricht.

Quote van mtnsms, naar mij persoonlijk

A user told me that it was in the dutch newspaper that libertel is also no longer accepting web sms,

daarna kreeg ik

We also having problems with the libertel network, it seems they are opting us out!, could u get any info from them.. thnx

Verwijderd

Nou ik heb net via lycos een SMS naar mijn libertel (abbo) 0621****** gestuurd en bbinnen 1 sec wastie er :p

• AtHomer
  • Niet online
Via Lycos lukt me het nog wel, maar ik kan niet op de mtnsms.com site komen :?

Met mijn @Home verbinding lukt het niet en ook niet via een proxy... Zijn er meer mensen met dit probleem?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Nou Telfort ook nog ff erbij... dan hebben alle telefoonaanbieders internet SMS ontvangst geblokkeerd toch?

Dutchtone lukt niet, Ben niet, KPN/Hi niet en nu Libertel ook al niet meer :(
* dreeke kotst op zulke acties, eerst mensen overal lekker mee maken en daarna alles blocken :r
dan maar geen sms sturen

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Robin
  • Niet online
* Robin kan ook nog altijd SMS'jes ontvangen via internet met zijn Libertel abbo met tel. nummer 06-54xxxxxx

• smallboy
  • Laatst online: 14-03 07:39

smallboy

N/A

edit: hij doet het nog naar libertel prepaid 0629*****

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op maandag 17 september 2001 13:47 schreef AtHomer het volgende:
Via Lycos lukt me het nog wel, maar ik kan niet op de mtnsms.com site komen :?

Met mijn @Home verbinding lukt het niet en ook niet via een proxy... Zijn er meer mensen met dit probleem?
dat valt te zeggen, ik heb hier ook @home, en vanaf mijn vompu kom ik er nooit op, maar mijn huisgenoot lukt het altijd wel met zijn compu, terwijl de instellingen precies hetzelfde zijn... :? vaag.....

Heb trouwens geen problemen met SMS vanaf Lycos, libertel 240 abbo, 06-24******

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

ik heb net 1 sec. geleden via ICQ sms gestuurd naar 0655 libertel nummer (m'n eigen nr ;)) en komt gewoon aan.
Als ICQ werkt, werkt het via MTN ook nog...

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op maandag 17 september 2001 12:52 schreef gsmguru het volgende:

A user told me that it was in the dutch newspaper that libertel is also no longer accepting web sms,

daarna kreeg ik

We also having problems with the libertel network, it seems they are opting us out!, could u get any info from them.. thnx
aha, dus jij weet het zeker omdat jij, als official Dutch co-worker, met de tlc van mtnsms hebt gesproken en die hebben een user die in de krant las dat Libertel ze blockten. Een hele berg If & May be`s volgens mij.

Lijkt me heel erg vaag voor een uitspraak van een bedrijf, denk je zelf niet?
Heb je uberhaupt enig bewijs voor je connecties met Mtnsms en icq?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Het werkt nog perfect naar Libertel nummers hoor..

Verwijderd

Als alle tweakers het gaan uittesten of Libertel nog internetSMSjes doorstuurt dan is het wel zeker dat het gaat stoppen :D

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 september 2001 21:56 schreef bombadil het volgende:

[..]

aha, dus jij weet het zeker omdat jij, als official Dutch co-worker, met de tlc van mtnsms hebt gesproken en die hebben een user die in de krant las dat Libertel ze blockten. Een hele berg If & May be`s volgens mij.

Lijkt me heel erg vaag voor een uitspraak van een bedrijf, denk je zelf niet?
Heb je uberhaupt enig bewijs voor je connecties met Mtnsms en icq?
ik wel ja, maar ik ga je niet het icq contact sturen,, van tlc anders heb ik zeik!

Verwijderd

Gaan de Belgische GSM providers ook de free SMS boycotten!? :7

• VHware
  • Laatst online: 09:39
Op dinsdag 18 september 2001 09:01 schreef MountVD het volgende:
Gaan de Belgische GSM providers ook de free SMS boycotten!? :7
momenteel alleen Proximus....

Verwijderd

Het is heel simpel: als ze het gaan blocken dan verkoop ik m'n telefoon en kunnen ze het l.....s krijgen.
Die sms'jes zijn extra'tjes, service imho, en service is gratis.
Geen service? Dan ook geen Libertel.

• Mart!
  • Laatst online: 05-03 19:23
Ik las op een betaalde internet-SMS service (die we op 't werk gebruiken) dat bepaalde providers inderdaad een fee gaan rekenen, check deze pagina maar eens:

http://www.sms-wap.com/e/inetwork.html (No SPAM intended)

Tot nu toe melden ze:
-Belgacom Proximus (Belgium)
-Omnitel (Italy)
-VIAG Interkom (Germany)
-Libertel (Netherlands)

Maar ik denk dat er meer zullen volgen

• AtHomer
  • Niet online
Sinds vandaag kan ik geen SMS berichten meer ontvangen via mtnsms.com met Libertel Vodafone...

Via Lycos werkt het nog wel.

• oCe
  • Laatst online: 23:09

oCe

aka Dookie.

* oCe ook niet meer naar libertel vanaf eergisteren... ik heb zelf een 06-52xxx nummer, m'n vriendin een 06-11xxx en een collega een 06-54xxx; werken allemaal niet meer :(

-I am Jack's wasted life.

• Da_BoR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-03 19:02
Geld dit ook voor abbo of alleen voor prepaid?
ik heb een abbo bij liberdell en als die gasten sms via inet gaan blocken vind ik dat helemaal niet fijn (ik betaal er toch voor?!?!) zou er een kans zijn dat je met dit zoort gijntjes onder je abbo uit kan? ik ontvang een heleboel smsjes via internet en als ze die gaan blokken gaat ik liever naar een andere provider, iemand ervaring hiermee?!

• oCe

oCe

aka Dookie.

ikzelf heb een libertel abbo, m'n vriendin libertel prepaid; werken nu dus allebei niet meer :(

vraag ik me inderdaad ook af, of ik hierdoor m'n abonnement kan opzeggen... dit is gewoon informatie-stroom belemmering, een deel van de 'service'/'dienstverlening' is gecancelled, en dan juist het gedeelte dat ik er voornamelijk van gebruikte! genoeg reden voor mij op abonnement op te zeggen en over te schakelen naar telfort; vooralsnog de enigste die wel mtn-message's doorgeeft...

de vraag is dus, in hoeverre zou dit een geldige reden voor abonnementsopzegging kunnen zijn...

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 13:38 schreef oCe het volgende:
ikzelf heb een libertel abbo, m'n vriendin libertel prepaid; werken nu dus allebei niet meer :(

vraag ik me inderdaad ook af, of ik hierdoor m'n abonnement kan opzeggen... dit is gewoon informatie-stroom belemmering, een deel van de 'service'/'dienstverlening' is gecancelled, en dan juist het gedeelte dat ik er voornamelijk van gebruikte! genoeg reden voor mij op abonnement op te zeggen en over te schakelen naar telfort; vooralsnog de enigste die wel mtn-message's doorgeeft...

de vraag is dus, in hoeverre zou dit een geldige reden voor abonnementsopzegging kunnen zijn...
Same problem over here. :(
en zit ook met dezelfde vraag.
Mogen ze dit doen zonder de klanten hiervan op de hoogte te brengen?

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Hmz, mijn Telfort telefoon kan idd nog wel SMSjes ontvangen via mtnsms, en mijn KPN telefoon niet meer :( :r

#

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 14:08 schreef Zap het volgende:
Hmz, mijn Telfort telefoon kan idd nog wel SMSjes ontvangen via mtnsms, en mijn KPN telefoon niet meer :( :r
waarom sturen jullie toch allemaal via mtnsms.com
ik kan me aan de ene kant wel voorstellen waarom ze die smsjes via die site ook afgesloten hebben.
Omdat veel sms bommen ook via mtnsms.com gaan..
maar ik stuur me smsjes gewoon via hi.nl :)

• Da_BoR
  • Laatst online: 12-03 19:02
ik krijg een boel smsjes via ICQ en die maakt geloof ik ook van MTNsms gebruik (ken het mishebben hoor) ik zal nog ie kijken of het met icq nog wel werkt zo ja dan vind ik het allemaal wel best, zo nee wil ik heeeeeeel graag van me abbo af :(

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 14:10 schreef Da_BoR het volgende:
ik krijg een boel smsjes via ICQ en die maakt geloof ik ook van MTNsms gebruik (ken het mishebben hoor) ik zal nog ie kijken of het met icq nog wel werkt zo ja dan vind ik het allemaal wel best, zo nee wil ik heeeeeeel graag van me abbo af :(
die maakt idd ook gebruik van mtnsms.com ;)

• oCe

oCe

aka Dookie.

heb net met libertel gebeld... weten nergens wat vanaf, ze gaan het echter navragen verder; a.s. vrijdag bellen ze me terug; misschien dat ze dan meer info hadden zei'tie... ben benieuwd...

• Exirion
  • Laatst online: 22:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Dikke hoax volgens mij, want ik ik ontvang zelf nogsteeds alles wat via mtnsms.com wordt verzonden.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Mensen die Dutchtone (abbo) hebben kunnen mail aanvragen op de gsm, dan kun je mailen naar +316...@gsm.wanadoo.nl (alleen de eerste 100 tekens van het onderwerp komt aan)

Je moet btw wel eerst ff met je telefoon die mailservice aanvragen :)

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Op maandag 17 september 2001 10:22 schreef gsmguru het volgende:
Is getest, met 3 nr's komt niet aan!, wel via vizzavi

Bron: TLC, das de hoofd operator van mtnsms, met wie ik dagelijks contacten heb, don't believe me if u dont won't but experience it yourself
Ben jij niet diegene die mij voor gek verklaarde een paar maanden gelden? Ik beweerde dat dit ging gebeuren. Omdat verschillende TCL's (verzamelnaam voor admins daaro) me dit melde.

Co-Worker.. official? okay dan (lol)

• Attilla
Op maandag 17 september 2001 12:52 schreef gsmguru het volgende:
Eeuh die mensen op de hell desk , weten hier niets vanaf, heb zelf lange tijd op de OA gewerkt, bij libertel maastricht.

daarna kreeg ik

ezzz.. blaat... greet them from me... 6000068

• Attilla
Op maandag 17 september 2001 11:20 schreef gsmguru het volgende:
Damn wat raar, ik quote tlc zo meteen! als ik op mn andere pc ben!,
DAMN???? Wat bedoel je? Je WIL het geblocked hebben?

Dan moeten die scripts nog even aangepast worden! IPV 10 smsjes per seconde 100.

Nogmaals bedankt he guru! (i know who u are...)

• joca
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2025
Wat is dat nu weer voor gezeur van die providers?? Het zorgt vast wel voor overhead op t netwerk, maar als ik iemand sms via mtn of zo dan krijg ik meestal een sms-je terug en die zijn meestal niet via een gratis dienst.

actie=reactie

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
ehmmm mijn 06 11 nummer krijgt nu geen internet sms meer .... maar ook mijn vrienden uit verenigd konijnkrijg komt inet meer door!!!! :((((

Human Bobby

Verwijderd

Ik ben nog altijd blij met BEN, en BEN zorgt er ook voor dat ik nogaltijd online SMSjes kan ontvangen, ze roeleren gewoon

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 20:57 schreef Jaromir het volgende:
Ik ben nog altijd blij met BEN, en BEN zorgt er ook voor dat ik nogaltijd online SMSjes kan ontvangen, ze roeleren gewoon
Alleen jammer dat ze klotebereik hebben :)

• McBernie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-01-2022
lycos doet het bij mij nog gewoon op 0652******

• Justice
lycos wel maar bij lycos kan je bijvoorbeeld je eigen telefoonnummer invoeren dus daarmee mislukt de herkenning of het een internet sms is volgens mij.

libertel gebruikers hebben tot vanochtend problemen met ontvangen van sms uit het buitenland. (volgens klantenservice moet dit in de loop van de ochtend zijn opgelost)

Human Bobby

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-03 09:32
SMS naar Libertel 0621 doet et niet via ICQ maar wel via Lycos.nl
Ik hoop dat dit tijdelijk is!!

- NAC Breda -

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 14:51 schreef Attilla het volgende:

[..]

DAMN???? Wat bedoel je? Je WIL het geblocked hebben?

Dan moeten die scripts nog even aangepast worden! IPV 10 smsjes per seconde 100.

Nogmaals bedankt he guru! (i know who u are...)
Wie is hij dan?

Verwijderd

Er zal heel wat minder gesmst worden als je niet meer via internet kunt smsen. 80% van alle smsjes die ik verstuurde stuurde ik via internet. :(

Verwijderd

Wierd ik kreeg vanochtend nog een SMS'je via MTNSMS !?.

06-11****** ABO!

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Belachelijke zooi gewoon...

En dat onder het mom dat ze er niets aan verdienen...

Das gelul, want als ik met een KPN telefoon een SMSje stuur naar een Libertel telefoon, verdient Libertel er ook niets aan. Maar KPN wel.

Dus hoe heet dit? KARTELVORMING!

Elkaar een beetje zitten opruien.. "Als we nou de SMSjes via internet blokkeren dan MOETEN ze wel via de mobieltjes SMS-en."

De klootzakken. :r :r

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

• Gman
  • Laatst online: 14-03 20:42
Hotsms.com werkt gelukkig nog, maar door die 5 sms'jes ben je zo heen :(

Bij hi.nl ging iets mis bij m'n aanmelding ofzo, ik krijg geen username + passwd van die gasten, maar ze zeggen dat ik me al aangemeld heb.

• AtHomer
  • Niet online
Op woensdag 26 september 2001 14:19 schreef WarMaster het volgende:
Belachelijke zooi gewoon...

En dat onder het mom dat ze er niets aan verdienen...

Das gelul, want als ik met een KPN telefoon een SMSje stuur naar een Libertel telefoon, verdient Libertel er ook niets aan. Maar KPN wel.

...
Dit is nu dus niet meer zo... In die nieuwe afspraken is het zo geregeld dat het ontvangende netwerk er ook aan verdient. Vandaar al die blokkades naar gratis diensten, zij betalen gewoon niets aan het ontvangende netwerk.

• Holyjoe
  • Laatst online: 09:26
Nou ik ben idd bang dat het toch waar is ... heb het gisteravond geprobeerd met ICQ SMS en toenet met MTNSMS ... en allebei ontvang ik niet ... heb een 06-29.. nummer ... Libertel dus :(
Vindt dit wel een behoorlijke F*CK streek ... net nu ik mijn abo met een jaar verlengd heb ... T*RINGL**ERS ...

FF een smiletje erbij ... anders wel een erg boze post :)

• Justice
Op woensdag 26 september 2001 12:17 schreef crazy_gijs het volgende:
Wierd ik kreeg vanochtend nog een SMS'je via MTNSMS !?.

06-11****** ABO!
06-11 is geen abo! ik heb dat en het is libertel IZI

Human Bobby

• smallboy

smallboy

N/A

Schijtzooi...

SMS naar libertel 0629******** komt niet meer aan. Prepaid is dat. :( :(

Baggerzooi.

Verwijderd

Dit kreeg is als reactie van de libertel klantenservice (ik heb ze maar eens gemailt over deze vraag...):

...
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Libertel-Vodafone heeft momenteel nog geen interresse in het blokkeren van SMS-diensten. Of dat deze diensten in de toekomst geblokkeerd zullen worden is niet bekend. Indien dit van toepassing gaat worden zullen wij u daar uiteraart van op de hoogte brengen.

Indien u over deze e-mail contact met ons wilt opnemen, vermeld dan het e-mailreferentienummer uit het 'onderwerp'-veld en uw mobiele nummer.

U kunt voor vragen ook gratis bellen met het algemene Libertel-Vodafone informatienummer (0800-0560). We zijn zeven dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar.

Met vriendelijke groet,

Libertel-Vodafone Klantenservice

• smallboy

smallboy

N/A

Dan lag het zeker aan icq.

• Justice
Ik had problemen met ontvangen van SMS sinds maandagmiddag vanui UK *verenigd koningkrijk*.

Ze hadden eerst problemen met instellingen maar nu blijkt (na 10 minuten geleden gebeld te hebben met klantenservice) dat ze een nieuwe afspraak hebben met het buitenland.

Dit betekent dat BT CELLNET, ONE2ONE en ORANGE bezitters in UK niet meer kunnen SMSen naar nederland! alleen als ze switchen naar Vodaphone (yo zelfde bedrijf ) dan kan het wel!

(geld dus oo kvoor de rest van het buitenland dat niet vodaphone is).... :( wat kan ik nu doen? ik ben afhankelijk daarvan

Human Bobby

Verwijderd

Bij werkt t nog gewoon ? , 0625****** prepaid .
Nou ff t abbo van m'n broer proberen........ (0654)
edit: ja, doet t ook gewoon..........

• Justice
airhead> wat heb je geprobeerd dan? als je dat ff hier post dan kan ik gaan bellen dat het niet klopt?

Human Bobby

• Justice
airhead> wat heb je geprobeerd dan? als je dat ff hier post dan kan ik gaan bellen dat het niet klopt?

Human Bobby

Verwijderd

2 keer ?

• smallboy

smallboy

N/A

Nou via icq gestuurde sms'en komen niet aan op mijn mobiel, terwijl het een dikke week terug nog wel kon.

prepaid 0629******
Shitzooi, anders ga ik libertel vodaphone maar ns een mail sturen.

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 23:38 schreef Sander17 het volgende:

[..]

06-11 is geen abo! ik heb dat en het is libertel IZI
Ow jij weet zeker beter wat ik heb dan ik :?

Het is libertel 360 afgesloten in januari dit jaar !
Pagina: 1