Bij het hergebruiken van mijn cpu voor een kleine Linux media pc ben ik tegen een klein probleempje gelopen.
Het vorige moederboord een qc5000M itx/ph heeft een vast koel blok zonder ventilator.
Het nieuwe moederboord met AMD 1700x heeft denk ik wel een ventilator nodig. De ruimte is echter beperkt, een volledige aio of tower luchtkoeler past niet.
RGB is niet te zien met de platen erop, De case fan zit er nog niet in. Misschien moet ik nog een extra case fan toevoegen voor luchtinvoer, dat houdt het stof wat meer onder controle.
:strip_exif()/f/image/sA6XdznYzlogHjJQMQUt39CD.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zoek een ventilator die past
Zou zoiets als een ARCTIC Alpine 23 CO cpu-koeler een oplossing kunnen zijn?
Wat is je budget?
rond de €30,- zou mooi zijn
Liefst een bekender merk wat iets fijner is om mee te werken. Geluid output is relevant
Het systeem
Het vorige moederboord een qc5000M itx/ph heeft een vast koel blok zonder ventilator.
Het nieuwe moederboord met AMD 1700x heeft denk ik wel een ventilator nodig. De ruimte is echter beperkt, een volledige aio of tower luchtkoeler past niet.
RGB is niet te zien met de platen erop, De case fan zit er nog niet in. Misschien moet ik nog een extra case fan toevoegen voor luchtinvoer, dat houdt het stof wat meer onder controle.
:strip_exif()/f/image/sA6XdznYzlogHjJQMQUt39CD.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zoek een ventilator die past
Zou zoiets als een ARCTIC Alpine 23 CO cpu-koeler een oplossing kunnen zijn?
Wat is je budget?
rond de €30,- zou mooi zijn
Liefst een bekender merk wat iets fijner is om mee te werken. Geluid output is relevant
Het systeem
- AMD 1700x met AM4 socket
- Sharkoon SilentStorm SFX 500 Gold, 500 Watt voeding
- Sapphire Radeon RX 580 Pulse 8GB Videokaart
- sata ssd 512gb
- ddr4 16gb werkgeheugen
- Sharkoon Shark Zone C10
- dvd bay