Goedeavond tweakers,
Ik was bezig met beveiliging spul van woonveilig. Nu dacht ik ook een buiten camera van hen te gebruiken, maar geloof te zien dat je een abonnement moet gebruiken om zaken op te slaan in de cloud. Omdat het om een simpele camera gaat, heb ik geen behoefte om maandelijks te betalen voor cloud diensten.
Oftewel ben opzoek naar iets anders.
Ik zoek een?
Een camera die mijn oprit bewaakt.
Een stroompunt zal aanwezig zijn.
Bedoeling is om het onder een klein afdak te hangen (kan wel beetje nat worden).
Opslag via een microSD
Geen zin in maandelijkse abonnementen
Router staat vlakbij, oftewel via WIFI is prima
Via een APP bereikbaar
Wat is je budget?
Rond de 100 a 150 euro?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liever geen Chinese meuk, aan de andere kant maakt het ook weer niet veel uit.
Heb zelf net de imou knight gezien, maar nog niet heel goed naar andere gekeken.
Vooral wel prettig als het geen grote unit is, de oprit en camera liggen vlak bij elkaar. https://tweakers.net/pricewatch/1831640/imou-knight.html
iemand een goede aanrader? Bedankt!
Ik was bezig met beveiliging spul van woonveilig. Nu dacht ik ook een buiten camera van hen te gebruiken, maar geloof te zien dat je een abonnement moet gebruiken om zaken op te slaan in de cloud. Omdat het om een simpele camera gaat, heb ik geen behoefte om maandelijks te betalen voor cloud diensten.
Oftewel ben opzoek naar iets anders.
Ik zoek een?
Een camera die mijn oprit bewaakt.
Een stroompunt zal aanwezig zijn.
Bedoeling is om het onder een klein afdak te hangen (kan wel beetje nat worden).
Opslag via een microSD
Geen zin in maandelijkse abonnementen
Router staat vlakbij, oftewel via WIFI is prima
Via een APP bereikbaar
Wat is je budget?
Rond de 100 a 150 euro?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liever geen Chinese meuk, aan de andere kant maakt het ook weer niet veel uit.
Heb zelf net de imou knight gezien, maar nog niet heel goed naar andere gekeken.
Vooral wel prettig als het geen grote unit is, de oprit en camera liggen vlak bij elkaar. https://tweakers.net/pricewatch/1831640/imou-knight.html
iemand een goede aanrader? Bedankt!