In 2013 hier ook heel fijn geholpen. Mijn pc kan de nieuwste functies van Lightroom niet meer aan, daarom tijd voor een nieuwe pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Fotobewerking via Lightroom. Voor ruisonderdrukking gebruik ik de denoise functie, daarvoor gebruikt Lightroom AI. Misschien een enkele strategy game.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is ongeveer 1.200 euro. Ik heb een set-up gemaakt die duurder is uitgevallen omdat ik zocht naar de beste producten voor de functies die ik gebruik. Maar wellicht zijn er alternatieven waar ik ook tevreden mee ben en die goedkoper zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voldoende opslagruimte voor foto's.
Een sterke GPU. Normaal gesproken niet zo nodig voor Lightroom. Maar als ik mij goed heb ingelezen is het wél nodig voor de denoise AI functies.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor Intel en Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil systeem. Mijn vorige systeem is toch niet stil genoeg.
Ruimte voor usb-c en usb ingang(en)
Ik wil sneller kunnen werken met Lightroom. De denoise functie neemt bij mij gerust een kwartier in beslag voor 1 foto.
Ik kies voor assemblage door een welbekend bedrijf (weet niet of ik dat mag noemen hier). Dus alle componenten bestel ik op één plek.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik advies willen over de kwaliteit versus prijs. Zijn er goedkopere alternatieven?
Verder ben ik verdwaald in het woud van moederborden.
Is het intern geheugen voldoende of heb ik meer nodig?
Is de voeding te veel van het goede?
En zoek ik een geschikte behuizing voor een vriendelijke prijs, inclusief usb-c ingang
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Fotobewerking via Lightroom. Voor ruisonderdrukking gebruik ik de denoise functie, daarvoor gebruikt Lightroom AI. Misschien een enkele strategy game.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is ongeveer 1.200 euro. Ik heb een set-up gemaakt die duurder is uitgevallen omdat ik zocht naar de beste producten voor de functies die ik gebruik. Maar wellicht zijn er alternatieven waar ik ook tevreden mee ben en die goedkoper zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voldoende opslagruimte voor foto's.
Een sterke GPU. Normaal gesproken niet zo nodig voor Lightroom. Maar als ik mij goed heb ingelezen is het wél nodig voor de denoise AI functies.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor Intel en Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil systeem. Mijn vorige systeem is toch niet stil genoeg.
Ruimte voor usb-c en usb ingang(en)
Ik wil sneller kunnen werken met Lightroom. De denoise functie neemt bij mij gerust een kwartier in beslag voor 1 foto.
Ik kies voor assemblage door een welbekend bedrijf (weet niet of ik dat mag noemen hier). Dus alle componenten bestel ik op één plek.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik advies willen over de kwaliteit versus prijs. Zijn er goedkopere alternatieven?
Verder ben ik verdwaald in het woud van moederborden.
Is het intern geheugen voldoende of heb ik meer nodig?
Is de voeding te veel van het goede?
En zoek ik een geschikte behuizing voor een vriendelijke prijs, inclusief usb-c ingang
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core Ultra 7 265K Boxed | € 289,99 | € 289,99 |
1 | Moederborden | Gigabyte B760 DS3H AX (rev. 1.0) | € 142,30 | € 142,30 |
1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 5060 Ti 16GB OC Edition | € 469,- | € 469,- |
1 | Behuizingen | NZXT H5 Flow RGB (2024) Wit | € 108,26 | € 108,26 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock Pro 3 Black | € 49,77 | € 49,77 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 102,90 | € 102,90 |
1 | Voedingen | MSI MAG A750GL PCIE5 Zwart | € 99,- | € 99,- |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 4TB | € 241,- | € 241,- |
Totaal | € 1.502,22 |