Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-07 15:56

MrMarcie

CFMoto 650MT

Topicstarter
Op een oudere pc van me heb ik een Asrock B550 moederbord. Daar altijd een 4650G in gehad maar laatste jaar een 5700G.

Nu gaat die PC eruit en wil ik de 4650G terugdoen omdat de 5700G naar een nieuwe build gaat. Nu heb ik heel wat PC's gebouwd maar nu na terugzetten APU doet scherm niks, en hoor ook geen piepjes bij opstarten. Heb al vanalles geprobeerd als opstarten zonder extra zaken als toetsenborden enzo, SSD's losgekoppeld (zitten wel 2x Nvme op MB), reset CMOS, batterij eruit gehad etc. Maar niks helpt. Bijzonder.

Iemand een suggestie wat hier fout gaat?

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Phantom
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Te nieuwe bios wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie

MrMarcie

CFMoto 650MT

Topicstarter
Slik, dom.
Die BIOS kan mijn APU aan dus dat was het niet, dat wist ik al.
Blijken lampjes te zitten op MB en die gaf aan dram/cpu error.
APU opnieuw geplaatst en nu draait het als een zonnetje. Is me nog nooit gebeurd maar had al een vaag vermoeden bij installeren. Eigen schuld dikke bult. Maar dank voor het meedenken.

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:12

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Hoe doe je dat dat een AM4 cpu slecht contact maakt?

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie

MrMarcie

CFMoto 650MT

Topicstarter
Damic schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 18:19:
Hoe doe je dat dat een AM4 cpu slecht contact maakt?
Ik weet het niet. Het kan schijnbaar. Misschien zat er nog wat pasta/vuil op de rand oid? Anyway, werkt weer ;)