For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Slik, dom.
Die BIOS kan mijn APU aan dus dat was het niet, dat wist ik al.
Blijken lampjes te zitten op MB en die gaf aan dram/cpu error.
APU opnieuw geplaatst en nu draait het als een zonnetje. Is me nog nooit gebeurd maar had al een vaag vermoeden bij installeren. Eigen schuld dikke bult. Maar dank voor het meedenken.
Die BIOS kan mijn APU aan dus dat was het niet, dat wist ik al.
Blijken lampjes te zitten op MB en die gaf aan dram/cpu error.
APU opnieuw geplaatst en nu draait het als een zonnetje. Is me nog nooit gebeurd maar had al een vaag vermoeden bij installeren. Eigen schuld dikke bult. Maar dank voor het meedenken.
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Hoe doe je dat dat een AM4 cpu slecht contact maakt?
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Ik weet het niet. Het kan schijnbaar. Misschien zat er nog wat pasta/vuil op de rand oid? Anyway, werkt weerDamic schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 18:19:
Hoe doe je dat dat een AM4 cpu slecht contact maakt?