Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
65 inch tv. Mijn zoekgebied heb ik inmiddels verkleind naar de Samsung QN90D, TCL C855 en de LG C4.
Wat is je budget?
Max €1.500,00.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik de tv voornamelijk voor de ''standaard'' dingen als Netflix en sport. Ik wil er daarnaast ook goed op kunnen gamen, mocht ik dit weer op gaan pakken. Verder heb ik geen specifieke apparatuur en/of eisen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben inmiddels op de hoogte van de superioriteit van een OLED-scherm (LG C4) op het gebied van zwartwaarden. Daarnaast ook van de kleurintensiteit van de Samsung en TCL. Het voornaamste waar ik mee zit is de lichtinval op mijn tv. Ik heb een foto bijgevoegd van de huidige situatie (gordijnen komen deze week
). De bank staat voor een groot raam tot de grond. Daarnaast staat de tv haaks op 2 openslaande deuren. De tuin is op het westen dus de zon zal in de middag langs het glaswerk gaan, eerst langs het grote raam, dan naar de openslaande deuren. Ik kan straks natuurlijk de gordijnen dichtdoen om zonlicht tegen te gaan (wil absoluut ook zonder kunnen), maar de vraag is of een OLED-scherm dan alsnog geschikt is qua (1) inbranding direct zonlicht in mijn huidige opstelling en (2) felheid wanneer de gordijnen niet dicht zijn.
Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is en of mensen mij hier mee kunnen helpen en/of ervaringen kunnen delen!
Ik zoek een?
65 inch tv. Mijn zoekgebied heb ik inmiddels verkleind naar de Samsung QN90D, TCL C855 en de LG C4.
Wat is je budget?
Max €1.500,00.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik de tv voornamelijk voor de ''standaard'' dingen als Netflix en sport. Ik wil er daarnaast ook goed op kunnen gamen, mocht ik dit weer op gaan pakken. Verder heb ik geen specifieke apparatuur en/of eisen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben inmiddels op de hoogte van de superioriteit van een OLED-scherm (LG C4) op het gebied van zwartwaarden. Daarnaast ook van de kleurintensiteit van de Samsung en TCL. Het voornaamste waar ik mee zit is de lichtinval op mijn tv. Ik heb een foto bijgevoegd van de huidige situatie (gordijnen komen deze week
Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is en of mensen mij hier mee kunnen helpen en/of ervaringen kunnen delen!
:strip_exif()/f/image/ibBcqfqYWo6fHPhEv2Aolq8x.jpg?f=fotoalbum_large)