slimme poort deur

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maubaan
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-09 11:46
Hi,

ik heb nu nog een "domme" poort en wil deze graag upgraden naar een smart optie.
we willen graag ongewenste mensen buiten onze tuin houden op deze manier.

ik erger me mateloos aan het moeten open doen van de poort als ik thuis kom en weg ga met de fiets.

ik heb via slimmedeursloten.nl al wel verschillende poort opties gevonden en vroeg mij af of mensen hier ervaring mee hebben en mogelijk advies hebben. deze krengen zijn trouwens wel duur moet ik zeggen.

Omdat het om de achtertuin gaat is een CVE slot niet 100% noodzakelijk wel mooi mee genomen.
Via NFC of een near by detectie is voor mij al prima, pincode is ook mooi mee genomen!
Omdat er niet zo 1 2 3 stroom in de buurt is het liefst iets met batterij die vervangen kan worden of accu die ik kan opladen door deze er uit te halen.

Must is dat het slot ook weer automatisch dicht kan!
ik hou wel van een hobby projectje, mocht iemand wat weten dan kijk ik hier ook graag na (kleef magneet ofzo)

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500