Afwerklijsten niet in verstek, volgens aannemer normaal...

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagynl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:25
Beste Tweakers,

Een aannemer is bezig met de afwerking van een Agnes plafond in een natte ruimte. De binnenhoeken zet men allemaal haaks op elkaar, terwijl de afwerk lijsten dan dus niet netjes op elkaar aansluiten.

Antwoord aannemer: "doen we altijd zo" eventueel die randjes dichtkitten. Agnes materiaal is kant-klaar dus hoort niet geverfd te worden.

Naar mijn gevoel zou het gewoon opnieuw moeten en zowel binnen als buitenhoeken netjes in verstek.

Wil hier graag eens peilen naar gedachten van andere Tweakers hierover.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y9tExOWy2Yvcuygme_3BuOIJmUU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/57YzWfh12pqMn70CqUePAG3h.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +35 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

dragonhaertt

@_'.'

Wat een beunhaas

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:20
Vreselijk om te zien :-(

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Van de website van Agnes zelf:
Voor een nette afwerking zaag je de afwerklijsten verstek.
https://www.agnes.nl/doe-...aatsen-zo-pak-je-het-aan/

Zegt genoeg denk ik.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:44
Tja de bouw, die bouwen zo slecht als mag en niet zo goed als kan :/

Hopelijk heb je de factuur nog niet betaald.

[ Voor 26% gewijzigd door ephymerous op 27-05-2025 22:25 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-06 23:54

Wuursj

want worst is al bezet

Brrr. Aanemers zijn vaak gewend dat er nog stuc / verf / afwerking over hun werk heen gaan en daar gedragen ze zich nog al eens naar. Al zijn er ook uitzonderingen natuurlijk.
Hier zou ik zonder verdere afwerking geen genoegen mee nemen.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:37
Ziet er niet uit. Ik denk niet dat je dat met kit netjes gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:20

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Wat is er afgesproken?

Bij onze vloerentoko stond er iets soortgelijks in de offerte mbt de plinten. Omdat wij volledig haakse plinten hebben valt het niet op, maar bij een eventuele afronding was het wel een raar zicht geweest.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nagynl
Geen detail afspraken op voorhand hoe dit uitgevoerd zou worden. Ontwerp en indeling inclusief materiaal gekozen op advies en aanraden van de aannemer die voor hele ruimte een ontwerp gemaakt heeft en met tip voor Agnes plafond kwam ivm geen afwerking nodig.

Link van @Denman zegt al veel, advies van de fabrikant. Ik werk zelf in een heel ander wereldje en dan neig je al snel de opzichter te geloven... Daarom ook dit topic om voor mezelf te peilen of opzichters idee om dit met kit "weg te werken" reeel is of dat ik toch beter zou sturen in de richting van opnieuw uitvoeren volgens voorschrift zoals beschreven op de link van Denman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:14

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Brrrr.... nee.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:59

Qwerty-273

Meukposter

nagynl schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 22:40:
....of dat ik toch beter zou sturen in de richting van opnieuw uitvoeren volgens voorschrift .....
Tja, opnieuw doen gaat het waarschijnlijk niet worden (dat kost klauwen met geld). Als er al mee wordt gedacht zal je een symbolische korting voorgeschoteld krijgen van 50-100 euro. Dan is het afgehandeld en kan je het zelf op gaan lossen hoe je het wilt.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-06 06:23
nagynl schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 22:40:
Geen detail afspraken op voorhand hoe dit uitgevoerd zou worden. Ontwerp en indeling inclusief materiaal gekozen op advies en aanraden van de aannemer die voor hele ruimte een ontwerp gemaakt heeft en met tip voor Agnes plafond kwam ivm geen afwerking nodig.

Link van @Denman zegt al veel, advies van de fabrikant. Ik werk zelf in een heel ander wereldje en dan neig je al snel de opzichter te geloven... Daarom ook dit topic om voor mezelf te peilen of opzichters idee om dit met kit "weg te werken" reeel is of dat ik toch beter zou sturen in de richting van opnieuw uitvoeren volgens voorschrift zoals beschreven op de link van Denman.
Ik zeg niet dat het mooi is zoals het nu gedaan is. Het is wel vrij normaal dat alleen buitenhoeken in verstek gemaakt worden.

Om het weg te werken zou ik niet gaan kitten maar eerder kijken naar iets als een vuller (houtvuller, gipsvuller).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:38
Plamuur en verf is een prima oplossing. Zou ik ook doen voor de hoeken die wel in verstek zijn gezaagd, je krijgt dat toch nooit 100% sluitend en met een een beetje kit/plamuur wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:31
Tussenweg: dit is prima dicht te smeren. Laat de aannemer dat doen. Dan hoeft niet alles opnieuw en heb jij geen extra werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als die lijsten MDF/hout zijn zul je in de badkamer ook de verstekhoeken moeten afwerken. Dan maakt het (als de boel recht genoeg geplaatst is) weinig uit of het in verstek gezaagd is, er moet hooguit iets meer afgewerkt worden. Als je de verstekhoeken niet afwerkt is dat de perfecte plek waar de boel binnen drie jaar wegrot.

[ Voor 18% gewijzigd door pagani op 28-05-2025 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foutlook
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Alleen buitenhoeken in verstek is standaard in de bouw voor plinten langs de muur op de grond. Ik moet toegeven, dit ook toepassen bij plinten aan het plafond ziet er gek uit. Zeker doordat de plint een afgeschuinde kant heeft sluit het niet lekker aan. Ik zou er wel op staan de hoge plinten allemaal in verstek te zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flaskk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:51
Wij hebben ook van die afronding plinten op t plafond, en ja dat is lastig zagen maar dit kan echt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
flaskk schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:17:
Wij hebben ook van die afronding plinten op t plafond, en ja dat is lastig zagen maar dit kan echt niet...
Als verstek teveel gedoe is dan kun je op zijn minst met de afkortzaag de plint afschuinen zodat die deels over de afgeronde rant heenvalt. Veel minder kit nodig dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Foutlook schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 08:27:
Alleen buitenhoeken in verstek is standaard in de bouw voor plinten langs de muur op de grond. Ik moet toegeven, dit ook toepassen bij plinten aan het plafond ziet er gek uit. Zeker doordat de plint een afgeschuinde kant heeft sluit het niet lekker aan. Ik zou er wel op staan de hoge plinten allemaal in verstek te zagen.
In de bouw is de kortste weg naar de finish voor maximale opbrengst het devies. Ook al ziet het er dan zo uit als hier bij de TS. Op je strepen gaan staan, dit is broddelwerk.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:28
Ik zou tegen de aannemer zeggen dat je zelf de boel wel afrond, en dat je begint met de factuur :+

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikkl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-06 13:35
Ziet er niet uit. Je kan dit toch niet haaks plaatsen tegen een schuin afgewerkte kant van de plint :?
Daarnaast mag hij voor dit werk, als dit zijn oplossing zou zijn, wel een ander zaagblad gebruiken. Zelf hebben wij voor de plinten een Bosch Multi Material met 48 tanden gebruikt en dan krijg je een haarscherpe zaagsnede die gelijk perfect is afgewerkt. Op deze foto zie je nog kleine uitstekende stukjes op de randen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Wat een treurnis dit. Nauwelijks extra werk om ook dit even verstek te zagen. Pure gemakzucht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:57
mikkl schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:00:
Ziet er niet uit. Je kan dit toch niet haaks plaatsen tegen een schuin afgewerkte kant van de plint :?
Daarnaast mag hij voor dit werk, als dit zijn oplossing zou zijn, wel een ander zaagblad gebruiken. Zelf hebben wij voor de plinten een Bosch Multi Material met 48 tanden gebruikt en dan krijg je een haarscherpe zaagsnede die gelijk perfect is afgewerkt. Op deze foto zie je nog kleine uitstekende stukjes op de randen.
Dat laatste viel me vooral op. Met een goed zaagblad ziet dit er al veel beter uit, maar is ook het haaks maken helemaal geen extra werk. Meten en zagen moet je toch en of dat nu recht of onder 45 graden is maakt geen bal uit.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-06 14:24
nagynl schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 22:10:
Beste Tweakers,

Een aannemer is bezig met de afwerking van een Agnes plafond in een natte ruimte. De binnenhoeken zet men allemaal haaks op elkaar, terwijl de afwerk lijsten dan dus niet netjes op elkaar aansluiten.

Antwoord aannemer: "doen we altijd zo" eventueel die randjes dichtkitten. Agnes materiaal is kant-klaar dus hoort niet geverfd te worden.

Naar mijn gevoel zou het gewoon opnieuw moeten en zowel binnen als buitenhoeken netjes in verstek.

Wil hier graag eens peilen naar gedachten van andere Tweakers hierover.

[Afbeelding]
Om dit van een professional te accepteren...nee zeker niet. Ik heb zelf alles ook verstek gezaagd maar dat komt omdat ik overal dezelfde maat lijst heb gebruikt. De lijst hier wijkt af en is dunner, dan is verstek zagen wat lastiger.

Wat ik zelf zou doen is de dunnere lijst door trekken en deze dan ook maar haaks maken. Ik denk alleen door het verschil in formaat dat je dit nooit echt heel mooi krijgt.

Overigens is het zaagblad te grof en/of hebben ze nog nooit gehoord van schuren. Ook heb ik (heb alles zelf gedaan) er hier voor gekozen om de gezaagde delen dus te schuren en te verven in dezelfde kleur. Als afwerking heb ik daarna nog alles gekit. Ik zou verwachten dat een professional dit ook allemaal doet

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelmans
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 22:14
Een kleiner/smaller afwerklatje was sowieso mooier en makkelijker geweest.
Naden zou ik met schilderskit (acrylaatkit) afwerken mits het nog geschilderd moet worden anders met witte siliconenkit, die is beter bestand tegen vocht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ioHpeiH
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-06 07:18
In het verleden heb ik gewerkt als gediplomeerd timmerman. Op school geleerd dat je plinten in verstek zaagt als je anders kopse kanten in het zicht krijgt. Met andere woorden, binnenhoeken zaag je meestal niet in verstek.

Als ik die foto zie zou ik de aansluiting tussen plafond en plint en de aansluitingen van de plinten onderling afkitten met stuc-o-seal. Aansluitingen tussen plint en tegelwerk met siliconenkit. Die naden tussen de plint en wand/plafond storen me meer dan die niet in verstek gezaagde binnenhoek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Zou vragen of ie thuis ook zo mag opleveren 😋

8*400 ZO + 7*400 NW = 6kWp | 40° | Flevoland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taatort
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:41
Dit verdient inderdaad niet de schoonheidsprijs!
Maar je hebt waarschijnlijk je verwachtingen mbt afwerking onvoldoende of niet gecommuniceerd. In dat geval geef ik je weinig kans dat de aannemer dit opnieuw gaat doen. Laat hem anders een hoekje afkitten en beoordeel dan het resultaat. Wie weet, misschien valt het allemaal wel mee.
En zoals al geschreven, Agnes plafondplaten zijn al afgewerkt en hoeven niet geschilderd te worden.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Makrolon
  • Registratie: September 2019
  • Nu online
ioHpeiH schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:30:
In het verleden heb ik gewerkt als gediplomeerd timmerman. Op school geleerd dat je plinten in verstek zaagt als je anders kopse kanten in het zicht krijgt. Met andere woorden, binnenhoeken zaag je meestal niet in verstek.

Als ik die foto zie zou ik de aansluiting tussen plafond en plint en de aansluitingen van de plinten onderling afkitten met stuc-o-seal. Aansluitingen tussen plint en tegelwerk met siliconenkit. Die naden tussen de plint en wand/plafond storen me meer dan die niet in verstek gezaagde binnenhoek.
Als jij van rechts kijkt zie je echt wel een kopse kant. Als het rechte latten waren heb je gelijk, maar nu met die afgeronde hoek er aan had ie gewoon in verstek gemoeten als je t mij vraagt.

13480 Wp solar | 2x Panasonic 7j met 1x 300l sww | (Laadpaal) installateur, pb voor een offerte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:35
@nagynl
Van de site van Agnes: Ook in een vochtwerende uitvoering te verkrijgen.
Dus zou eerst controleren of je aannemer wel de juiste uitvoering heeft gebruikt, anders mag hij sowieso alles eruit halen of je het geld terug geven.

Ik zou eerst de aannemer alles netjes laten afkitten met silicone kit in de juiste kleur. Als alle randjes gekit zijn en ook de groefje, gok ik dat het er allemaal prima uit zal zien.
Neemt niet weg dat hij het gewoon in verstek had moeten zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barbarbar
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
hansie_k schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:31:
Zou vragen of ie thuis ook zo mag opleveren 😋
Waarschijnlijk wel. Heb een paar vrienden die beide tegelzetter zijn, en d'r zit gewoon veel verschil in mensen onderling. De één begint gewoon en ziet wel hoe het uitkomt. De ander meet eerst alles uit, maakt een plan en doet het in één keer goed. Motto van de eerste domweg: de keren dat het fout gaat en alles er uit moet weegt niet op tegen de tijd die élke keer alles uitmeten kost. Bouwvakkers zijn net mensen, wat de één prima vind zou een ander nooit zo doen of accepteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daniel14
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:05
Wat een prutswerk voor een kleine moeite.

[ Voor 77% gewijzigd door daniel14 op 28-05-2025 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Truffeltje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-06 21:34
Moest gelijk aan mijn vader denken. Die zat vroeger in de bouw. Die zei dat ook altijd, binnenhoeken gewoon koud tegen elkaar en de andere hoeken in verstek. Verklaarde hem voor gek omdat het geen porum is , maar toch doen ze het zo.
Die plinten toen in die tijd zat echter niet zo'n enorme ronde/schuine kant aan. Dus het viel bijna niet op. Maar toch...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• vinniefireman
  • Registratie: November 2017
  • Nu online
Taatort schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:46:
Maar je hebt waarschijnlijk je verwachtingen mbt afwerking onvoldoende of niet gecommuniceerd.
Ik vind dit soort opmerkingen vaak zulke onzin. Je mag gewoon verwachten dat iets netjes gedaan wordt. Daarom huur je een vakman in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:37
vinniefireman schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 20:02:
[...]

Ik vind dit soort opmerkingen vaak zulke onzin. Je mag gewoon verwachten dat iets netjes gedaan wordt. Daarom huur je een vakman in.
Het probleem hier is dat dit volgens vak richtlijnen gebeurd. Ik vind het ook afschuwelijk lelijk, ik zou het zelf ook zo niet doen, maar dit is gewoon hoe het de vakman wordt aangeleerd. Als je dan niets hebt afgesproken wordt het een lastige rechtzaak als een vakexpert de aannemer in het gelijk stelt.
Dat wil overigens niet zeggen dat er óók vakmensen rondlopen die wel zelf nadenken en dit nooit zouden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Als de plinten recht zijn kan het recht tegen elkaar en " mag dat ook" als je veder als opdrachtgever niets specificeerd. Punt is: hier zit eigenlijk gewoon een profilering in en die worden altijd wel in verstek gezaagd. als er nog geschilderd moet worden zou ik persoonlijk aansturen op een kwakje plamuur netjes aangebracht door de aannemer.

[ Voor 3% gewijzigd door twain4me op 28-05-2025 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagynl
Dank allen voor de gedachten en input. Ik snap de reactie die verwijst naar slechte afspraken, heb iets meer feeling met de reactie dat de vakman (die dit materiaal dat niet afgewerkt hoeft te worden aangeraden heeft) het netjes had mogen/moeten doen. Op zijn minst vooraf bespreekbaar maken omdat dit op zijn minst gek oogt en dus blijkbaar ook afwijkt van installatie advies van de fabrikant.

Punt van de ex-timmerman over andere randen zichtbaar in de foto klopt, benoemde ik (nog) niet vanuit aanname dat de kitter dit nog gaat afwerken... Maar mogelijk goed moment om te stoppen met aannames en dit direct mee te nemen :-)

Ik ga met de vrije dag morgen even dag laten bezinken en dan vrijdag opvolging opstarten. Op zich ook gewoon blij met wat gedaan is door de aannemer, maar relatief klein iets als dit wat toch behoorlijk zichtbaar is voelt vervelend en dan is het prettig om zonder namen te benoemen de case hier even met elkaar te bespreken. Dank allen voor nu, uiteraard volg ik topic nog even op met hoe het verder gelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivow85
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 19:29
Truffeltje schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 18:13:
Moest gelijk aan mijn vader denken. Die zat vroeger in de bouw. Die zei dat ook altijd, binnenhoeken gewoon koud tegen elkaar en de andere hoeken in verstek. Verklaarde hem voor gek omdat het geen porum is , maar toch doen ze het zo.
Die plinten toen in die tijd zat echter niet zo'n enorme ronde/schuine kant aan. Dus het viel bijna niet op. Maar toch...
Bij de goedkope rechte plinten die in de projectbouw gebruikt worden is dat prima (en daarom gebruiken ze ook rechte plinten). Kitrandje er over, laagje verf en je zit het verschil niet.

Wanneer de latten niet recht zijn is het gewoon not-done.

Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:48

mjl

Ugh

Komt op mij over als een luie donder, de helft is wel in verstek maar hij (of 1 van zijn werknemers) vond het zeker lastig.

Dit moet gewoon opnieuw in mij ogen.

-------

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:22

Jrz

––––––––––––

Het verbaast me echt hoeveel mensen dit normaal vinden. Het is een lijst met een rond/afgeschuind profiel. Dan moet je die gewoon in verstek zagen. Geen discussie

[ Voor 3% gewijzigd door Jrz op 29-05-2025 06:02 ]

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22:29

MLLL

Palm Treo 650

Met zo'n foto die lekker ingezoomd is kun je zelfs vakwerk onderuithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:22

Jrz

––––––––––––

MLLL schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 06:42:
Met zo'n foto die lekker ingezoomd is kun je zelfs vakwerk onderuithalen.
Nou ja.. Dit kost gewoon een extra ronde -> plafond schilderen. Dat is een beetje het probleem. Als het netjes gedaan was, was dat niet nodig geweest.

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter3
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Zelf heb ik recent (met hulp van een ervaren timmerman) 60 meter plint aangebracht. Daarbij kreeg ik inderdaad ook mee dat het gebruikelijk is om hoeken aan de buitenzijde in verstek te zagen en de hoeken aan de binnenzijde niet.
Ik snap dat uitgangspunt, omdat het veel makkelijker is en je er bij binnenhoeken in het algemeen weinig van ziet.

Dit is voor mij een ander geval, want deze afwerking fungeert als sierlijst en deze aansluiting is ook nog eens goed in het zicht. Als ik dit zelf zou doen, zou ik deze aansluiting daarom extra aandacht hebben gegeven in afwijking op de standaard werkwijze. Deze aansluiting met een ruwe zaagsnede is niet fraai. Ik ben van mening dat je dit ook had mogen verwachten van iemand die je hebt ingehuurd voor deze klus.
Pagina: 1