Tapijt laten leggen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjornricardo33
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 17-06 14:55
Wij hebben onlangs door een groot bedrijf tapijt laten leggen op de trap. Over het algemeen ligt het tapijt er netjes in, maar op zeven plekken zijn er flinke krassen zichtbaar in het hout. Deze zijn waarschijnlijk veroorzaakt door het mes dat is gebruikt bij het snijden van het tapijt.

Dit is extra storend, omdat we de afgelopen weken veel tijd en moeite hebben gestoken in het opknappen van de trap: we hebben deze volledig geschuurd en drie keer geverfd. Juist daarom vallen deze beschadigingen nu extra op.

Bedrijf geeft aan dat dit een risico is en niks ermee doen. Hoe zien jullie dat ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0hvhetC-I7o-Pr_xTvYpiWF1ZjQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l62A5lpGeEOcn2Gy2q73YTkh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o5g_a55dYoR-3PTAH-4RCMceUdE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k2JxGxBBj7wxOSdo0jSNCUzF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:33
Het zijn 'krassen' die nog op de verflaag liggen, en niet er doorheen.
Trap bekleden is nogal lastig met dit tapijt, Je ontkomt er niet aan dat het mes bij het snijden soms de verf raakt.
Maar goed, een keer zelf de trap een beetje verkeerd af lopen met hoge hakken aan en je hebt er zo weer wat 'beschadigingen' bij.
In een huis wordt geleefd, en dat ga (en mag) je zien.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjornricardo33
Bedankt voor de info

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Die krassen in de trapwangen zaten er, zo te zien, al ten tijde van het schilderen. Ik doe daarbij meteen even de aanname dat het tapijt pas ná het schilderen aangebracht is?

Anders heb je een verdomd goede schilder gehad die méér dan goed afgeplakt heeft om het tapijt niet te kunnen en hoeven te gaan raken met een kwast om zo óók de krassen te kunnen 'lakken'

[ Voor 11% gewijzigd door Will_M op 27-05-2025 21:24 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Nu online

Jorissie87

No diggity

Ik vind het reuze meevallen eerlijk gezegd. Als dit soort krasjes je al stoort dan ga je nog een zware dobber krijgen de komende jaren, een huis wordt in geleefd en dit gebeurt gewoon.

AMD Ryzen 9 5900X | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X570 Aorus Elite | 32GB@3600Mhz | NH-D15 | 970 EVO 1TB | MX500 1TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:05
Als het je echt stoort

Licht opschuren, plamuren, schuren en lakken maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjornricardo33
Ga ik ook doen 😂, volgende probleem is al aanwezig.

Er zijn grote kwaliteitsverschillen in de PVC-vloerplaten, waardoor medewerkers zijn gestopt met hun werkzaamheden.

Daarnaast zijn er al twee keer afspraken een dag van tevoren afgezegd, en nu dit weer – ik ben er klaar mee. De medewerkers zijn kundig in de uitvoering, maar de planning en alles eromheen is ronduit chaotisch.

De levering van de PVC-vloer vond /zou zonder overleg of planning zomaar een dag van tevoren plaats. Vervolgens regel je alles en dan komt er niemand opdagen. Ook het maken van afspraken voor zowel de levering van materialen als de montage verloopt uiterst moeizaam.

Dit alles zorgt ervoor dat wij opnieuw in de problemen komen met de levering van het bed, de kledingkast en het bureau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:25
Het is al een poosje geleden dat ik een trap heb laten bekleden, maar toen werd eerst ingemeten en de stukken op de vloer afgesneden en vervolgens aangebracht.

Voor DHZ-ers zijn er hulpmiddelen om traptreden op te meten, "vakmensen" is dat hun eer te na op te gebruiken.

Soms ben ik bijna gelukkig

Pagina: 1