Ik heb mijn geforce2 gts aangeloten aan de tv met een s-video kabel, maar nu kan ik geen x-tra monitor kiezen of een twin vieuw aanzetten. Ik kan wel kiezen voor het beeld op de tv of monitor. Maar daar schiet ik niets mee op. Wat moet ik doen om het beeld zowel op de tv te krijgen als op de monitor?
Volgens mij is dat een beperking in de driver, je kan geen twinview gebruiken met een monitor en een TV, wel met twee monitoren
Ik had het ook. Heel irritant.
Probeer eens op de knop; Detect displays te drukken. En kijken of het dan wel werkt.
Ik heb nu win xp, en nu werkt het goed.
Probeer eens op de knop; Detect displays te drukken. En kijken of het dan wel werkt.
Ik heb nu win xp, en nu werkt het goed.
Maakt niet uit, het werkt niet met een monitor en een TV. Het werkt volgens mij alleen als je twee videokaarten in je pc hebt (met een nVidia chipset), dan pas kun je in de display settings twinview activeren.
Verwijderd
Voor zover ik weet zit TwinView alleen in de GeForce2 MX.... Dat je twee videokaarten daarvoor nodig hebt, of twee monitoren is in ieder geval onzin....
Welke drivers heb je? Sommige Detonators (vooral 14.xx) hebben errug brakke twinview. Geeft ie bij device selection wel TV aan? Probeer anders ff het select boxje daaronder op S-video out te zetten.... Suc6
Welke drivers heb je? Sommige Detonators (vooral 14.xx) hebben errug brakke twinview. Geeft ie bij device selection wel TV aan? Probeer anders ff het select boxje daaronder op S-video out te zetten.... Suc6
Verwijderd
<offtopic> Bericht gewijzigd door moderator </offtopic>
Sorry voor de eerste bitse reactie, lack of coffee and cigarretes....
Heb je ook PAL gekozen als output? Niet iedere GeForce2 kaart of TV ondersteunt NTSC (waar ie standaard op staat)
Heb je ook PAL gekozen als output? Niet iedere GeForce2 kaart of TV ondersteunt NTSC (waar ie standaard op staat)
Ik heb gelezen dat je ook de knop aan moet vinken, deze knop die zit bij instellingen linksonder in beeld maar deze is bij mij grijs dus ik kan hem niet aanvinken. Dit stond in de handleiding van de Msi Geforce2 Gts. PS ik heb Windows 98
Kun je me iets meer informatie geven over PAL als output. wat is PAL?Op maandag 17 september 2001 09:46 schreef Beeehhh het volgende:
<offtopic> Bericht gewijzigd door moderator </offtopic>
Verwijderd
PAL is de tv-norm hier in Europa. NTSC is de amerikaanse variant hiervan. Ze verschillen qua beeldresolutie en verversingsfrequentie
Dat heb ik waarschijnlijk wel goed staan want ik krijg wel beeld op de tv, maar ik wil graag beeld op de tv en op de monitor omdat de tv in de kamer staat en de computer in de bijkeuken, als ik dan weer over wil schakelen van tv naar beeldscherm dan moet ik dit blindelings doen.Op maandag 17 september 2001 10:06 schreef Beeehhh het volgende:
PAL is de tv-norm hier in Europa. NTSC is de amerikaanse variant hiervan. Ze verschillen qua beeldresolutie en verversingsfrequentie
Dit is nou het probleem dit kan ik niet omdat dit grijze blokje is vervaagd.Op maandag 17 september 2001 10:08 schreef Beeehhh het volgende:
Krijg je bij beeldinstellingen twee monitoren te zien? Klik dan op de tweede (vervaagde) monitor en klik 'Yes' om die monitor te enabelen... Als je daarna op een van de monitoren klikt kun je de advanced properties (die knop onderaan) opvragen van die monitor.
Kan aan mij liggen hoor, maar een GeForce2 GTS heeft toch helemaal geen twinview? Volgens mij kan je alleen monitor OF tv gebruiken voor output.
BTW, met tvtool is het mij wel gelukt, maar dan gaat de monitor op 50Hz draaien en dat is niet echt prettig!
Als iemand weet hoe je met een GeForce2 GTS wel twinview kan gebruiken (zonder 50Hz op tv) dan wil ik dat ook wel graag weten.
BTW, met tvtool is het mij wel gelukt, maar dan gaat de monitor op 50Hz draaien en dat is niet echt prettig!
Als iemand weet hoe je met een GeForce2 GTS wel twinview kan gebruiken (zonder 50Hz op tv) dan wil ik dat ook wel graag weten.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Dat is mij een beetje vaag want Gts is een nieuwere kaart als de MX wie dat wel heeft. Dus jij denkt dat de gts dit niet ondersteund? Waarom zit er dan nog een TV-out op?
Waar kan ik tv tool vinden? Ik heb de monitor alleen nodig om terug te schakelen. Anders moet ik dit blindelings doen.Op maandag 17 september 2001 10:16 schreef Exar_Kunn het volgende:
Kan aan mij liggen hoor, maar een GeForce2 GTS heeft toch helemaal geen twinview? Volgens mij kan je alleen monitor OF tv gebruiken voor output.
1: GTS is niet nieuwer dan MX.Op maandag 17 september 2001 10:18 schreef Collision het volgende:
Dat is mij een beetje vaag want Gts is een nieuwere kaart als de MX wie dat wel heeft. Dus jij denkt dat de gts dit niet ondersteund? Waarom zit er dan nog een TV-out op?
2: De tv-out is om dvd's (of iets anders) op tv te kijken.
Kijk hier eens...Op maandag 17 september 2001 10:19 schreef Collision het volgende:
[..]
Waar kan ik tv tool vinden? Ik heb de monitor alleen nodig om terug te schakelen. Anders moet ik dit blindelings doen.
Hier zijn er 2 te vinden: TVCC2000 en TVtool 5.5. Met TVCC2000 is het mij gelukt. Je moet daarvoor wel een CH700x TV-Chip hebben. Anders de andere (TVtool 5.5) proberen, die gaf bij mij echter problemen en is niet gratis (TVCC2000 wel).
Pagina: 1