"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Wat is precies de link die bij jou niet werkt?
Intentionally left blank
Dit is de link en de notificatie die ik zie...
:strip_exif()/f/image/y8CggKnG5tKhR9sSSqn30xoA.png?f=user_large)
Hopelijk kun jij het plaatje goed krijgen @crisp.
[ Voor 8% gewijzigd door crisp op 27-05-2025 11:33 . Reden: Fix plaatje ;) ]
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Intentionally left blank
Als je de ,20 weghaalt uit de [img=800,20], dan rek je 'm niet zo uit:Meg schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 11:30:
emeralda in 'Webshop Shein moet nepkortingen en misleidende aftelklokken van zijn site halen'
Dit is de link en de notificatie die ik zie... [Afbeelding]
Hopelijk kun jij het plaatje goed krijgen @crisp.
:strip_exif()/f/image/y8CggKnG5tKhR9sSSqn30xoA.png?f=user_large)
[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 27-05-2025 11:33 ]
The devil is in the details.
Is het dan mogelijk om de notificatie helemaal weg te halen? Voorkomt verwarring, maar de reactie kan nu dus ook niet meer gemodeerd worden door mensen.crisp schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 11:32:
Ah, dat komt omdat een parent-reactie daarvan verwijderd is, dus die reactie is dan inderdaad in de threaded weergave niet meer te zien. Dat is een probleem waar we eigenlijk niet echt een goede oplossing voor hebben...
@Hahn ik zie dat Crips het heeft opgelost, geen idee wat ik fout deed.
Wat ik al zei: op één of andere manier had je de resolutie van 800x20px meegegeven (800,20), wat veel te laag is. Als je de ,20 weglaat, dan zoekt het forum zelf de juiste verticale resolutie uit.Meg schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 11:34:
[...]
@Hahn ik zie dat Crips het heeft opgelost, geen idee wat ik fout deed.
The devil is in the details.
Nee, we hebben op dit moment technisch geen mogelijkheden om notificaties in te trekken. In dit specifieke geval zouden we dan ook de hele thread moeten checken, wat technisch ook weer gecompliceerd is.Meg schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 11:34:
[...]
Is het dan mogelijk om de notificatie helemaal weg te halen? Voorkomt verwarring, maar de reactie kan nu dus ook niet meer gemodeerd worden door mensen.
Gelukkig komen dit soort situaties weinig voor, maar ik snap wel dat het vervelend is als je met een schijnbaar niet-werkende link geconfronteerd wordt.
Intentionally left blank
(Ik heb bijvoorbeeld dus geen idee of ik ooit off-topic ben geweest, on mogelijk zelfs ongewenst)
Wat dat betreft is het doorlinken naar een verwijderde reactie dan misschien toch wel handig, maar alleen voor ingelogde gebruikers die eigenaar waren of er al eens op gereageerd/mee-geïnteracteerd hebben?
Maar ik snap ook wel dat het dan weer een lastige scheidingslijn is, immers een posting verwijderen doe je niet zomaar, dus wil je hem mogelijk ook niet meer deelbaar maken.
JepMeg schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 12:12:
Dus de reactie die is verborgen door een PowerMod zorgt ervoor dat alles onzichtbaar wordt in normale weergave?
Intentionally left blank
En verliest dan iedereen die daar op gereageerd heeft karma of alleen de person die een -2 reactie heeft?
Alleen de persoon met de -2Meg schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 12:27:
[...]
En verliest dan iedereen die daar op gereageerd heeft karma of alleen de person die een -2 reactie heeft?
Intentionally left blank
Fijn weekend, @crisp!
Dit topic is gesloten.