Hey. Ik doe nu eerste jaars HIO en ik heb met toch de meest schrale opdrachten. Nou hier komt ie. Ik moet een "bedrijf" / website vinden dat een zoekmachine heeft ontwikkeld waarbij je je zoek-query opgeeft. Je vervolgens offline kunt gaan, en dan de resultaten in je mailbox krijgt.. Iemand enig idee? Ik heb me kont er al vanaf gezogd bij mijn grote vriend google maar kon nix vinden.
Verwijderd
Dit word zelf maken maar lijkt me niet zo moeilijk.
Alleen moeten de gebruikers wel de hele zoek actie die pagina geopent laten.
En het result mail je gewoon.
Alleen moeten de gebruikers wel de hele zoek actie die pagina geopent laten.
En het result mail je gewoon.
nee nee niet zelf maken. het moet bestaan... Het bestaat al alleen heb ik de url nodig van die pagina..
Je kan het natuurlijk ook zelf maken en dan een link naar je pagina inleveren
, misschien dat je dan zelfs nog minder tijd kwijt bent.
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
vinden???
als ik het zelf zou maken in coldfusion.geen probleem
(heb het net vorige week gedaan)
in de trend van mail mijn winkelwagentje en dan krijgt die alles plaatjes van de producten in zijn mailbox.
maar vinden nee. Als ik link van de site heb zet ik hem er wel op (zit nu btw op school en link is op het werk
)
als ik het zelf zou maken in coldfusion.geen probleem
(heb het net vorige week gedaan)
in de trend van mail mijn winkelwagentje en dan krijgt die alles plaatjes van de producten in zijn mailbox.
maar vinden nee. Als ik link van de site heb zet ik hem er wel op (zit nu btw op school en link is op het werk
Verwijderd
Heu.... als je offline gaat, kun je ook geen email ontvangen....Op maandag 17 september 2001 09:17 schreef GDOG het volgende:
Hey. Ik doe nu eerste jaars HIO en ik heb met toch de meest schrale opdrachten. Nou hier komt ie. Ik moet een "bedrijf" / website vinden dat een zoekmachine heeft ontwikkeld waarbij je je zoek-query opgeeft. Je vervolgens offline kunt gaan, en dan de resultaten in je mailbox krijgt.. Iemand enig idee? Ik heb me kont er al vanaf gezogd bij mijn grote vriend google maar kon nix vinden.
Nee JIJ niet, maar je mailbox welOp maandag 17 september 2001 23:31 schreef vicz het volgende:
[..]
Heu.... als je offline gaat, kun je ook geen email ontvangen....
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Dat ligt natuurlijk aan de definitie van offline gaan...Op dinsdag 18 september 2001 00:05 schreef Hu9o het volgende:
[..]
Nee JIJ niet, maar je mailbox wel
In principe moet je toch weer online gaan om de mail te lezen...
Of je laat je mail door sturen naar naar je GSMOp dinsdag 18 september 2001 00:08 schreef vicz het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan de definitie van offline gaan...
In principe moet je toch weer online gaan om de mail te lezen...
Hoef je ook niet online te gaan...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Pagina: 1