Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Vraag
Beste antwoord (via Damic op 04-06-2025 19:32)
            Met Exchange Online PowerShell kun je Get-InboxRule gebruiken. Andere opties zijn webmail (geen idee of je daar iets anders ziet, New Outlook is in principe een wrapper om webmail) of even een Classic Outlook opstarten.

Alle reacties
            Met Exchange Online PowerShell kun je Get-InboxRule gebruiken. Andere opties zijn webmail (geen idee of je daar iets anders ziet, New Outlook is in principe een wrapper om webmail) of even een Classic Outlook opstarten.

In de webmail en new outlook zijn hetzelfde, niets meer deftigs tezien. zal die online powershell eens proberen als ik terug op't werk ben  

[ Voor 33% gewijzigd door Damic op 26-05-2025 13:09 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
            Ik verplaats het topic nog even naar: Client software algemeen
Het gaat immers om clientsoftware, en niet zozeer om een besturingssysteem. 

Het gaat immers om clientsoftware, en niet zozeer om een besturingssysteem.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
            @Jazzy Heb het opgelost door de oude outlook te openen en dan die regel te verwijderen, zo gaat het ook  

:strip_icc():strip_exif()/u/92491/crop64a1593f33a7b_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/8430/logo.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/84973/images.jpg?f=community)