Vorig jaar heb ik (whoohoo) een AMD Ryzen 5 7600X gewonnen bij Tweakers.
Daarom heb ik een pc gebouwd met die CPU en een ASRock B650M-HDV/M.2 moederbord.
Nu ben ik op zoek naar een GPU om samen met mijn zonen wat games te kunnen spelen.
De spellen die we willen spelen zijn onder andere Fortnite, Battlefield-games en Call of Duty.
Ik ben geen gamer die op de hoogste instellingen wil spelen (Fortnite draait nu op de interne GPU op lage instellingen en in performance-modus).
Maar het zou wel fijn zijn als de GPU een beetje toekomstbestendig is (ik weet dat dat lastig te zeggen is in de pc-wereld 😅). Merk wel dat de huidige GPU markt vooral op highend (lees duur) is gericht en niet op de persoon die niet zoveel gamed
Aangezien ik vele wensen heb, is mijn maximale budget 300 euro.
Op dit moment kijk ik naar de Intel Arc B570 of Arc 580, maar ik lees gemengde reviews daarover.
Ik zag ook een GeForce RTX 3060 TWIN X2 12GB voor net onder de 300 euro.
Heeft iemand advies voor mij?
Ik zoek een?
Nu ben ik op zoek naar een GPU om samen met mijn zonen wat games te kunnen spelen.
De spellen die we willen spelen zijn onder andere Fortnite, Battlefield-games en Call of Duty.
Wat is je budget?
300 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
AMD Ryzen 5 7600X icm ASRock B650M-HDV/M.2
Ik heb een 27 inch monitor met als resolutie : 2560 x 1440
Daarom heb ik een pc gebouwd met die CPU en een ASRock B650M-HDV/M.2 moederbord.
Ik ben geen gamer die op de hoogste instellingen wil spelen (Fortnite draait nu op de interne GPU op lage instellingen en in performance-modus).
Maar het zou wel fijn zijn als de GPU een beetje toekomstbestendig is (ik weet dat dat lastig te zeggen is in de pc-wereld 😅). Merk wel dat de huidige GPU markt vooral op highend (lees duur) is gericht en niet op de persoon die niet zoveel gamed
Aangezien ik vele wensen heb, is mijn maximale budget 300 euro.
Op dit moment kijk ik naar de Intel Arc B570 of Arc 580, maar ik lees gemengde reviews daarover.
Ik zag ook een GeForce RTX 3060 TWIN X2 12GB voor net onder de 300 euro.
Heeft iemand advies voor mij?
Ik zoek een?
Wat is je budget?
300 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
AMD Ryzen 5 7600X icm ASRock B650M-HDV/M.2
Ik heb een 27 inch monitor met als resolutie : 2560 x 1440