In categorie tablets kan niet op Windows gefilterd worden

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 22:59

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
Kan alleen kiezen voor iPad OS, Chrome OS, Fire OS en Harmony OS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:54

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

matroosoft schreef op maandag 26 mei 2025 @ 08:59:
Kan alleen kiezen voor iPad OS, Chrome OS, Fire OS en Harmony OS
Hmm gek, voor Windows zou er een apart filter moeten zijn, maar die was helemaal weg. Zat blijkbaar een foutje in de code die dat specifieke filter genereert, gelukkig snel kunnen herstellen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Glaanie Kan het lijstje met overige OS'sen iets uitgebreid worden? In het geval van uitvoering: PINE64 PineTab Zwart zijn er meerdere opties namelijk, die er niet bij staan.

Arch Linux ARM
Manjaro ARM
Mobian
postmarketOS
Rhino Linux
Sailfish OS
Ubuntu Touch

Misschien handig daar een Linux-categorie voor te maken net als er voor de verschillende Windows edities een aparte categorie is?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Raven schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 09:55:
@Glaanie Kan het lijstje met overige OS'sen iets uitgebreid worden? In het geval van uitvoering: PINE64 PineTab Zwart zijn er meerdere opties namelijk, die er niet bij staan.

Arch Linux ARM
Manjaro ARM
Mobian
postmarketOS
Rhino Linux
Sailfish OS
Ubuntu Touch

Misschien handig daar een Linux-categorie voor te maken net als er voor de verschillende Windows edities een aparte categorie is?
Ik heb bij deze tablet gekozen voor het algemene "Linux", Deze tablet is niet bij de bij ons bekende winkels verkrijgbaar, dus om losse versies aan te maken per OS zie ik niet zitten.

Doordat deze geen prijzen heeft, zal deze trouwens ook niet standaard in de lijst onder "Overige besturingssystemen" verschijnen, hiervoor moet je de prijsslider op Prijsloos zetten. Het is verder bij tablets nog een behoorlijke niche, niet alleen Linux-achtigen, maar ook andere OS'en dan Windows, Android of iPadOS zijn praktisch niet bestaand, iig in de Pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Glaanie Het is een zeldzaamheid inderdaad :P , de PineTab heeft overigens een tijdje terug een opvolger gekregen maar die zie ik niet zo gauw staan in de PW, maar dan blijft het alsnog een zeldzaam iets.

Linux is prima :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
Glaanie schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 08:43:
[...]

Hmm gek, voor Windows zou er een apart filter moeten zijn, maar die was helemaal weg. Zat blijkbaar een foutje in de code die dat specifieke filter genereert, gelukkig snel kunnen herstellen :)
Weet je zeker dat dit hersteld is, bij mij nog geen keuzes bij gekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

matroosoft schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 12:11:
[...]

Weet je zeker dat dit hersteld is, bij mij nog geen keuzes bij gekomen..
Ik weet dat zelfs heel zeker :P Maar het filter stond een beetje onderaan gesorteerd, boven de standaard ingeklapte filters. Ik heb 'm meer naar boven geplaatst en ook het iPadOS erbij gezet die nog standaard ingeklapt stond, nu staan de meeste (behalve overige OS) filters over het OS bij elkaar. En ik heb van de sliders die bij Android en iPadOS stonden selectielijsten gemaakt, deze zijn wat vriendelijker in gebruik en zo zijn ze hetzelfde als het Windows-filter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
Ah het was even zoeken maar nu gevonden. 😀Thanks 👍

Had het in eerste instantie gezocht onder het kopje besturingssysteem.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.