Goedemiddag. Ik ben nu al een tijd in bezit van een Redmi Note 10 Pro en kom er net pas achter dat die geen security updates sinds november 2023 heeft gekregen (oops). Op zich heb ik nergens last van gehad maar ik dacht, misschien toch handig om advies te vragen.
Is het verstandig om een nieuwe telefoon aan te schaffen (of een custom ROM te installeren) puur voor security updates? De telefoon zelf werkt nog helemaal top dus vind het zonde om een zak geld uit te geven als het nog veilig genoeg is. Ik gebruik m'n telefoon voor social media, maar ook bankier apps en heb een password manager. Ik download eigenlijk nooit APKs, alles via de Google Play store.
Wat denken jullie? Nieuwe telefoon, custom ROM, of maakt het niet zo veel uit?
Thanks alvast!
Is het verstandig om een nieuwe telefoon aan te schaffen (of een custom ROM te installeren) puur voor security updates? De telefoon zelf werkt nog helemaal top dus vind het zonde om een zak geld uit te geven als het nog veilig genoeg is. Ik gebruik m'n telefoon voor social media, maar ook bankier apps en heb een password manager. Ik download eigenlijk nooit APKs, alles via de Google Play store.
Wat denken jullie? Nieuwe telefoon, custom ROM, of maakt het niet zo veel uit?
Thanks alvast!