Koopadvies headset PC gaming

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verbramd
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 27-05 11:32
Hallo,

Ik ben nu sinds kort opzoek naar een nieuwe headset/koptelefoon, omdat ik merk dat ik na jaren action kwaliteit wel opzoek ben naar wat beters.

Welke aanraders zouden jullie geven, budget is tot 300, goedkoper mag uiteraard altijd. Mijn voorkeur is XLR, Jack kabel, of Draadloos, en noise cancellation. Microfoon is niet noodzakelijk gezien ik deze al een goede heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 20:14

SpamLame

niks

Gezien je kabel voorkeuren vermoed ik een stationaire setup, maar voor de duidelijkheid, waar(voor) ga de koptelefoon gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homer-Simpson
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07:17
Wat ga je ermee doen? Thuis gebruiken icm pc/laptop/gameconsole/tv of ga je ermee reizen of sporten of meenemen naar een kantoortuin? In die laatste drie gevallen: wil je ook noice cancelling of niet?

Op Tweakers houden we van mensen die zelf ook al het een en ander uitgezocht hebben. Wat heb je zelf al gevonden? Of waar twijfel je nog aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Waarom wil je xlr of jack of draadloos? Xlr zie je in niche spullen... Maar als je dat ail weet je dat wel ;)

Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verbramd
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 27-05 11:32
De meest voorkomende vraag;

Wat doe ik ermee? PC, Gaming, zou deze niet voor vast gebruik meenemen naar buiten, maar kan dit zeker niet uitsluiten, in het geval dat ik even wat wil/moet doen, en tegelijk ook in een gesprek zit. Noise Cancelling is voor mij het belangrijkste aspect, gezien ik vaak last heb van harde omgevingsgeluiden die mijn concentratie weghalen bij het daadwerkelijke gesprek, of muziek.

De reden voor de kabel is eigenlijk een beetje gekozen naar eigen ervaringen, en makkelijkste opties op dit moment, mocht het geen tot amper verschil maken, geen enkel probleem.

Een headset die ik ik gisteren aangeraden kreeg was de SteelSeries Arctis Nova 7/Pro. De twijfel die hier vooral uit voor komt zijn de reviews over dat de microfoon het kanaal van je geluid zal delen, wat ten kostte zou kunnen gaan van een microfoon. (mits ik deze uiteraard geheel begrijp, dan hoor ik het ook graag terug :D), en deze nogal een opslag zuipende bloatware nodig heeft. Bij de Pro lees ik vooral terug dat deze veel te duur is voor de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:10

br00ky

Moderator Harde Waren
Voorlopig is dit onvoldoende voor het correcte subforum, Componenten koopadvies. Lees daar even het beleid en vul je openingspost aan.
Pagina: 1