Wijziging User Review Juliuth milotic

Pagina: 1
Acties:
  • 448 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juliuth
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08-06 10:47
Beste moderators,

Ik zou graag willen dat een moderator naar de situatie kan kijken. Heb zojuist een negatieve review ontvangen nadat ik mijn verkoop niet door heb laten gaan. Er was nog niks betaald of anderzins denitief afgesproken. Waarbij ik erken dat ik dit anders had kunnen afronden, hadden de DM's een (onder)toon waar ik mij niet echt prettig bij voel, zeker niet om dan nog als extra gunst de goederen te komen brengen bij de koper. Dit is niet iets waar ik de koper rechtstreeks mij wou confronteren, helaas is dat na het plaatsen van de review door de koper via deze weg onontkoombaar.

https://tweakers.net/gallery/586922/aanbod/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15:47
Er was wel degelijk wat afgesproken ik vind het tweakers onwaardig je gaf zelfs aan hoe laat komt het uit? Ook was al rond dat ik de benzine op me zou nemen er was zelfs al een tikkie gestuurd.

Dus wat je zegt klopt niet jammer dat het zo moet.

[ Voor 57% gewijzigd door milotic op 25-05-2025 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:25

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb de DM even bekeken, er was een duidelijke overeenkomst. @Juliuth zegt dan eenzijdig de overeenkomst op. De review van @milotic blijft dus gewoon staan.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15:47
Los het liever netjes op van mij had het niet zo gehoeven maar ik wacht wel even ze reactie sf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juliuth
@Microkid Ik erken dat het netter had gekunt maar de toon en rare berichten tussendoor zoals "Hihi?" geven mij niet echt een prettig gevoel. Dit wou ik niet rechstreeks zo aan milotic mededelen om hem niet voor de borst te stoten. Ik hoop dat er nog maals gekeken kan worden naar de toon van het gesprek...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Je snapt toch hopelijk wel dat die "hihi?" gewoon bij de vorige reactie hoort? Ik weet echt niet waarom je daar geen prettig gevoel van zou krijgen. Daar ga ik dus verder niks mee doen.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juliuth
Ben het niet eens met je conclusie, als je kijkt naar de timestamps zit er aanzienlijke tijd tussen alle berichten, ook de "hihi" is ruim anderhalf uur later. Nu in de DM's vraagt hij mij om begrip te hebben voor hem omdat hij nog aan de morfine zat. Maar er van uit hem ook geen enkel begrip mijn kant op. . Daarnaast is hij erg snel met direct een negatieve review achterlaten. Ik wil je nog 1x vragen naar het totaal plaatje te kijken en dit te heroverwegen. Ik baal dat het zo gelopen is maar echt mijn perfecte beoordelingen niet kwijt... @Microkid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Dit is mijn uitspraak en daar moet je het mee doen.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.