Dag beste Tweakers. Ik ben aan het kijken of ik de gewone lichtschakelaars kan vervangen met schakelaars die ook een bewegingsensor hebben op de trappenhal, zonder al te veel gedoe, liefst een drop-in replacement (Ben niet al te handig met elektriciteit, heb wel een workshop gedaan met de basics waaronder lichten en schakelaars plaatsen.)
Als iemand weet of dit kan en welke schakelaars ik best neem, please let me know
...
De configuratie is redelijk standaard. Bovenaan en onderaan de trap staat een standaard 3-way schakelaar die het licht aan en uitzet.
:strip_exif()/f/image/MNTVxjtDtsTTH989NUdRDer3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Y6xb4S8kOJEkyHPgqjnmGouy.jpg?f=fotoalbum_large)
...
Heb tot nu toe van die batterij slurpende lampjes geplaatst, maar wil dat niet als permanente oplossing. Vooral aangezien 2 van de 3 al na een week stuk zijn
Technische installatie => schopje naar DEI
Als iemand weet of dit kan en welke schakelaars ik best neem, please let me know
...
De configuratie is redelijk standaard. Bovenaan en onderaan de trap staat een standaard 3-way schakelaar die het licht aan en uitzet.
:strip_exif()/f/image/MNTVxjtDtsTTH989NUdRDer3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Y6xb4S8kOJEkyHPgqjnmGouy.jpg?f=fotoalbum_large)
...
Heb tot nu toe van die batterij slurpende lampjes geplaatst, maar wil dat niet als permanente oplossing. Vooral aangezien 2 van de 3 al na een week stuk zijn
Technische installatie => schopje naar DEI
[ Voor 1% gewijzigd door Septillion op 26-05-2025 14:01 ]