Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swdick
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-05 15:27
Mijn vraag
Mijn Concpetronic CH3MNAS is voortdurend iets aan het downloaden ik kan hem niet stoppne. Hiji s daardoor ook niet meer benaderbaar. Wat te doen?
Ik benader hem via een browser, log in en zie de Grab n Go site met alle instellingen
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:11

Rhapsody

In Metal We Trust

Met de (zeer weinige!) informatie die je ons hebt gegeven is het haast onmogelijk om je te kunnen helpen.

Post eens wat meer informatie, screenshots e.d.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:46

Reinier

\o/

Je kunt hem niet benaderen en zegt dan dat je hem benadert.
Ik denk dat je wat duidelijker moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:07

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

swdick schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 15:27:
Mijn vraag
Mijn Concpetronic CH3MNAS is voortdurend iets aan het downloaden ik kan hem niet stoppne. Hiji s daardoor ook niet meer benaderbaar. Wat te doen?
Ik benader hem via een browser, log in en zie de Grab n Go site met alle instellingen
...
De aloude vraag, aangezien je niet aangeeft wat je al geprobeerd hebt: heb je 'm al eens uit- en aangezet? En anders op netwerkniveau zorgen dat 'ie geen internettoegang meer heeft maar enkel lokaal netwerk.
Weet je zeker dat 'ie niet in een botnetje hangt, of zo? Of dat 'ie druk bezig is je data te encrypten?

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:54

nelizmastr

Goed wies kapot

Dat ding krijgt al langer geen updates meer dan sommige tweakers op aarde zijn, dus de kans is reëel dat er of iets defect is of het ding gehackt is. Ik zou hem weggooien en de data van de disks halen door ze aan een (linux) computer te hangen.

I reject your reality and substitute my own