Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk10
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-08 15:48
Beste lezers,

Onlangs is de uitbetaling van het vakantiegeld weer geweest en op mijn loonstrook viel mij iets op.

Mijn werkgever heeft een tijdelijke loonsverhoging doorgevoerd sinds begin van dit jaar, ik zie nu echter dat het uitbetaalde vakantiegeld op basis van het loon is zonder de tijdelijke verhoging. De eerst gedachte die ik had was 'klopt dit' ?

Na wat zoekwerk lees ik vrijwel overal dat het vakantiegeld gebaseerd is op het brutoloon en dat winstuitkering, eindejaaruitkering en uitkeringen bij bijzondere gelegenheden zijn uitgesloten. Nergens lees ik hoe er met een tijdelijke loonsverhoging wordt omgegaan.

Als ik verder de wettelijke tekst in duik wordt het nog wat complexer, echter nergens tot nu toe iets kunnen vinden over de invloed van de tijdelijke loonsverhoging.

Ik mijn CAO wordt dit ook niet besproken.

Mijn vraag dan dus ook telt de tijdelijke verhoging mee met de opbouw van je vakantiegeld? Zijn er hier mensen met een dergelijk ervaring of kennis die mij hier wellicht verder mee kunnen helpen?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Beste antwoord (via tomk10 op 24-05-2025 13:05)

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:09
Om deze vraag goed te beantwoorden, zou ik in eerste instantie de vraag eerst bij je eigen werkgever vragen. Is er een HR- of P&O-adviseur of -afdeling waar je na kan vragen hoe het zit? Het is namelijk ook een beetje afhankelijk van hoe het vakantiegeld wordt uitgekeerd. Krijg je het ineens over de afgelopen 12 maanden? Een scenario is m.i. dan namelijk ook dat het vakantiegeld over de tijdelijke loonsverhoging ineens aan het eind van het boekjaar wordt voldaan. Dat zou ik eerst uitzoeken en navragen. Als je dan tevreden bent met het antwoord, hoef je ook niet verder uit te zoeken. Ben je ontevreden kan je direct aan hen vragen of dat wel juist is en kan je hij uitleg aanhoren. Daarna kan je altijd nog bepalen of je het verder wil uitzoeken en de afweging maken of je daar vervolgstappen op wilt zetten.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Om deze vraag goed te beantwoorden, zou ik in eerste instantie de vraag eerst bij je eigen werkgever vragen. Is er een HR- of P&O-adviseur of -afdeling waar je na kan vragen hoe het zit? Het is namelijk ook een beetje afhankelijk van hoe het vakantiegeld wordt uitgekeerd. Krijg je het ineens over de afgelopen 12 maanden? Een scenario is m.i. dan namelijk ook dat het vakantiegeld over de tijdelijke loonsverhoging ineens aan het eind van het boekjaar wordt voldaan. Dat zou ik eerst uitzoeken en navragen. Als je dan tevreden bent met het antwoord, hoef je ook niet verder uit te zoeken. Ben je ontevreden kan je direct aan hen vragen of dat wel juist is en kan je hij uitleg aanhoren. Daarna kan je altijd nog bepalen of je het verder wil uitzoeken en de afweging maken of je daar vervolgstappen op wilt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk10
bazzemans schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 06:59:
Bedankt voor je reactie. Vakantiegeld wordt in 1 keer in mei uitbetaald over de periode 1 juni t/m 31 mei.

Wellicht goed om dan toe te voegen dat ik in deze situatie geen navraag kan doen bij HR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheurbuik
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 10:08
In principe moet gewoon 8% over je brutoloon gegeven worden. Dus nee dat klopt niet en terecht dat je het aankaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:30
Ligt aan je cao/arbeidsovereenkomst.
Zoek als voorbeeld eens op toelage waarneming hogere functie & vakantiegeld.
Ook een situatie met tijdelijk hoger loon, waarbij het afhankelijk van CAO mee weegt in vakantie geld, jaarbonus etc.

Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-10 21:17
Scheurbuik schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 08:06:
In principe moet gewoon 8% over je brutoloon gegeven worden. Dus nee dat klopt niet en terecht dat je het aankaart.
Correctie, minimaal 8% van het minimumloon.

En dit geldt overigens ook enkel tot verdiensten 3x het minimum loon.

Zie ook: https://www.rijksoverheid...hoog-is-mijn-vakantiegeld

In het geval van @tomk10 is het dan ook iets waar wij op Tweakers inhoudelijk hier niet een goed antwoord op kunnen gaan geven. Maar wat geïnformeerd dient te worden bij HR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoepla33
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22:55
Het is bij ons 12 x een percentage van je brutoloon van de betreffende maand. Als je dus 10 maanden 100 verdient en 2 maanden 1000, dan is je vakantiegeld niet gebaseerd op die 1000 maar op de opbouw gedurende alle maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:03

Reinier

\o/

Cyriel85 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 08:09:
Ligt aan je cao/arbeidsovereenkomst.
Zoek als voorbeeld eens op toelage waarneming hogere functie & vakantiegeld.
Ook een situatie met tijdelijk hoger loon, waarbij het afhankelijk van CAO mee weegt in vakantie geld, jaarbonus etc.
Hij zegt dat het niet in zijn CAO staat.

Wat ik niet geloof natuurlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scheurbuik
psychodude schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 08:09:
[...]

Correctie, minimaal 8% van het minimumloon.

En dit geldt overigens ook enkel tot verdiensten 3x het minimum loon.
Nee. 8% is de standaard. Je mag daar vanaf wijken met cao/contracten zolang de medewerker maar 108% van minimumloon minimaal krijgt.

Boven de 3x minimumloon mag je andere afspraken maken.. maar als die er niet zijn geldt gewoon 8% over brutoloon.
Zie ook: https://www.rijksoverheid...hoog-is-mijn-vakantiegeld

In het geval van @tomk10 is het dan ook iets waar wij op Tweakers inhoudelijk hier niet een goed antwoord op kunnen gaan geven. Maar wat geïnformeerd dient te worden bij HR.
Lijkt geen echt hr te hebben. Niks mis mee om het na te vragen, kan ook gewoon een onbewuste fout zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:57

pistole

Frutter

Check ook even je salarisspecificatie. Als het goed is (?) staat je reservering of opbouw van je vakantiegeld hier op. De opbouw zou dan (wel of niet) moeten groeien met je salarisverhoging.

Ik frut, dus ik epibreer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Scheurbuik schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 08:16:
[...]

Nee. 8% is de standaard. Je mag daar vanaf wijken met cao/contracten zolang de medewerker maar 108% van minimumloon minimaal krijgt.

Boven de 3x minimumloon mag je andere afspraken maken.. maar als die er niet zijn geldt gewoon 8% over brutoloon.
Je zegt nee, maar vervolgens hetzelfde 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marana
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 08:57
Wat voor soort tijdelijke verhoging is het? Een bonus, tijdelijk een functie in een andere schaal, tijdelijk meer uren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:30
Reinier schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 08:15:
[...]

Geloof best dat het niet in de CAO staat, maar kan ook in aanvullende overeenkomst staan, of gewoon helemaal niet beschreven.
Valt me alleen op dat sommige CAO's hier wel iets mee doen en andere niet. Dat geeft mij het idee dat de werkgever dus iig niet verplicht is hier vakantiegeld over te geven.

Als het dus nergens beschreven staat, opnemen met/vragen aan HR. Als je dat vervolgens niet wilt zoals TS, houdt het op lijkt me zo

Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk10
Reinier schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 08:15:
[...]

Er staat natuurlijk genoeg in de CAO opgenomen over opbouw vakantiegeld. Mijn punt is dat er niets specifiek wordt vermeldt over tijdelijke loonsverhoging. Wellicht was dat niet duidelijk genoeg uit bovenstaande.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Wat is een “tijdelijke loonsverhoging” ?? Dat is toch gewoon een extra bonus over een aantal maanden?

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk10
pistole schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 08:21:
Check ook even je salarisspecificatie. Als het goed is (?) staat je reservering of opbouw van je vakantiegeld hier op. De opbouw zou dan (wel of niet) moeten groeien met je salarisverhoging.
Klopt, zou je verwachten maar die is niet meegegroeid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:18
Wat betekent - en hoe werkt - een tijdelijke loonsverhoging?

Daar heb ik nog nooit van gehoord. Als het door je werkgever gezien wordt als een tijdelijk 'extraatje' dan kan ik me er wel iets bij voorstellen dat dat niet meegenomen wordt in de berekening voor je vakantiegeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk10
De tijdelijke loonsverhoging is geen bonus maar is een vrijwillige keuze vanuit werkgever geweest om dat te doen, dit in afwachting van een definitieve CAO.

Ik merk dat de reacties uiteenlopen en het dus wel een specifieke situatie is en ik dit beter via een juridische weg kan laten onderzoeken. Zoals anderen ook aangeven wat is de definitie van een tijdelijke loonsverhoging en wordt dit gezien als bonus of niet?

Ik had wellicht gehoopt dat iemand hier een soort situatie heeft meegemaakt maar dat lijkt er vooralsnog niet op. Voordat dit topic een heel eigen leven gaat leiden ga ik eens contact leggen met een juridische organisatie.

Bedankt voor jullie input.

[ Voor 9% gewijzigd door tomk10 op 24-05-2025 08:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scheurbuik
psychodude schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 08:22:
[...]

Je zegt nee, maar vervolgens hetzelfde 8)7.
Nee... jij brengt het alsof 8% over het minimumloon normaal is. Dat is niet zo. Zolang er niet specifiek wordt afgeweken (en dus duidelijk moet zijn uit cao/afspraken) dan geldt die 8% over het totaal.. inclusief provisie, ploegentoeslag etc etc.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pistole

pistole

Frutter

tomk10 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 08:38:
De tijdelijke loonsverhoging is geen bonus maar is een vrijwillige keuze vanuit werkgever geweest om dat te doen, dit in afwachting van een definitieve CAO.

Ik merk dat de reacties uiteenlopen en het dus wel een specifieke situatie is en ik dit beter via een juridische weg kan laten onderzoeken. Zoals anderen ook aangeven wat is de definitie van een tijdelijke loonsverhoging en wordt dit gezien als bonus of niet?

Ik had wellicht gehoopt dat iemand hier een soort situatie heeft meegemaakt maar dat lijkt er vooralsnog niet op. Voordat dit topic een heel eigen leven gaat leiden ga ik eens contact leggen met een juridische organisatie.

Beetje afhankelijk van de grote van de verhoging, en de impact op je vakantiegeld: denk je niet dat het wat ver gaat om dit na te vragen bij een juridische organisatie? Je werkgever doet een vrijwillige keuze en zet een stapje extra, en vervolgens straf je ze af door deze stappen te ondernemen. Ik zou daar als werkgever niet blij van worden.

Ga eerst eens praten met een HR-vertegenwoordiger. Stel je vraag, geef ze de kans om een antwoord te geven. Als het salaris alsnog via CAO (met terugwerkende kracht) wordt verhoogd dan is het pas tijd om te gaan praten over de impact op het vakantiegeld. IMHO.

Ik frut, dus ik epibreer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marana
.

[ Voor 99% gewijzigd door marana op 24-05-2025 13:56 . Reden: persoonlijke inof ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
Scheurbuik schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 08:39:
[...]

Nee... jij brengt het alsof 8% over het minimumloon normaal is.
Nee.

Waarom zou je direct stappen richting een juridische organisatie. Waarom niet gewoon starten met informatie inwinning bij HR binnen de organisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marana
psychodude schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 09:33:
[...]

Waarom zou je direct stappen richting een juridische organisatie. Waarom niet gewoon starten met informatie inwinning bij HR binnen de organisatie.
aangezien het om een loonsverhoging in afwachting van de nieuwe CAO is lijkt me de vakbond de meest voor de hand liggende stap

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Het is dus gewoon bruto salaris en dus grondslag voor VAK lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

psychodude schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 09:33:
Waarom niet gewoon starten met informatie inwinning bij HR binnen de organisatie.
Omdat dit:
Wellicht goed om dan toe te voegen dat ik in deze situatie geen navraag kan doen bij HR.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bazzemans
@Reinier onzin. Er is altijd iemand waar je het na kan vragen. Is er geen specifieke afdeling daarvoor dan is er vast iemand die de administratie doet of anders is de eigenaar/bestuurder/directeur tevens HR/P&O. Dus je kan de vraag altijd ergens stellen. Als je de vraag neutraal vraagt over hoe het zit en niet gelijk begint over of dat wel klopt conform je rechten dan weet je meer. Daarna kan je met die info het verder uitzoeken. Op dit moment weten we niet of TS mogelijk later alsnog dit vakantiegeld krijgt uitgekeerd, omdat de vraag niet is gesteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Ja, dat klopt uiteraard. Ik snap überhaupt dit topic niet. Dit vraag je inderdaad even na bij je manager of degene die je stroken maakt en je loon betaalt. Hoe moeilijk kan het zijn :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Reinier schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 09:56:
Ja, dat klopt uiteraard. Ik snap überhaupt dit topic niet. Dit vraag je inderdaad even na bij je manager of degene die je stroken maakt en je loon betaalt. Hoe moeilijk kan het zijn :)
Helaas zie ik heel veel van dit soort introverte werknemers. Bang om de telefoon te pakken en even navraag te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheurbuik
Ok. dan niet. Hoop dat je in het dagelijks leven anders communiceert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Scheurbuik schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 10:51:
[...]

Ok. dan niet. Hoop dat je in het dagelijks leven anders communiceert
Het is heel eenvoudig. Jij doet een bewering welk feitelijk onjuist is, namelijk:
Scheurbuik schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 08:06:
In principe moet gewoon 8% brutoloon gegeven worden is niet wat de realiteit is.

Je wordt hierop gecorrigeerd, met bronverwijzing richting hetgeen de rijksoverheid over dit aangeeft:
https://www.rijksoverheid...hoog-is-mijn-vakantiegeld

Je begint hier vervolgens afkeurend op te reageren en te pogen mijn woorden te verdraaien.

Ik hoef daarin weinig anders te communiceren. En een korte "nee" is daarop ook een prima valide reactie op een dusdanige poging om hetgeen ik aangeef te verdraaien.

Kan die kart dus ook naar jezelf terug spelen. Ik hoop dat je in het dagelijks leven anders communiceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCV191283
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10 20:23
De kans dat je hierover vakantiegeld zou moeten krijgen is groot, afhankelijk van de tekst in je cao. Tijdelijke loonsverhoging zal er niet in staan, maar kijk even in de begrippenlijst wat er onder het vaste salaris valt.

Ik verwacht dat de tijdelijke verhoging als aparte regel op de loonstrook staat? Kans is dan groot dat de salarisadministrateur simpelweg vergeten is om die regel te koppelen aan de opbouw van het vakantiegeld. Simpel foutje, snel op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk10

Jammer om te lezen dat sommige gebruikers aannames doen en hun eigen draai eraan geven en het niet bij de feiten houden.

Zoals al eerder aangegeven is dit en te specifieke situatie die ik beter uit kan laten zoeken door iemand die er meer kennis over heeft.

Voor nu laat ik het erbij en kan het topic wat mij betreft op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Hoe dan ook succes. Hoop dat je een naar tevredenheid antwoord op je vraag vindt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pistole

pistole

Frutter

Succes, @tomk10 !
Ik snap deze eigenlijk niet zo goed. Kan je dat nog uitleggen?
Ik denk dat het voor iedereen die meeleest en -denkt fijn is als je nog terugkoppeling geeft wat uiteindelijk het antwoord is. Daar leren we allemaal weer van :).

Ik frut, dus ik epibreer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-10 21:35
Ik heb ook zoiets, omdat ik in de top van mijn schaal zit, krijg ik een pt. Deze telt helaas niet mee voor het vakantiegeld, de eindjaarsuitkering en pensioenopbouw.

Dit is meestal met bijzondere beloningen, net zoals bijvoorbeeld incidenteel gemaakte zakelijke kilometers.

In ieder geval wel iets om even na te vragen.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:18
Reinier schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 09:45:
[...]

Het is dus gewoon bruto salaris en dus grondslag voor VAK lijkt me.
Precies. Met de extra uitleg die gegeven is op mijn eerdere vraag zou dit - als er geen andere aanvullende afspraken gemaakt zijn - ook mijn conclusie zijn. Daarmee zou het extra salaris mee moeten tellen in het vakantiegeld en krijg je nog wat geld van je werkgever.
tomk10 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 13:05:

Zoals al eerder aangegeven is dit en te specifieke situatie die ik beter uit kan laten zoeken door iemand die er meer kennis over heeft.
Dat valt wel mee zoals je ziet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Stom
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-10 19:22
tomk10 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 13:05:

Jammer om te lezen dat sommige gebruikers aannames doen en hun eigen draai eraan geven en het niet bij de feiten houden.

Vakantiebijslag ('vakantiegeld') bouw je op over je loon. De basis daarvoor vindt je in artikel 16 lid 1 Wet minimumloon en minimumvakantiebijslag. Het gaat er dus om wat je onder 'loon' mag verstaan en of deze 'tijdelijke loonsverhoging' daar onder valt.

Ten eerste is er een grensbedrag van 3x het minimumloon: daarboven is het geheel vormvrij en naar wat er tussen jou en je werkgever is afgesproken.

'Loon' is alles wat onder artikel 6 Wml valt. Uitzonderingen op 'loon' zijn onder andere:
  • Uitkeringen bij bijzondere gelegenheden
  • Winstuitkering
  • Uitkeringen ingevolge aanspraken om na verloop van tijd of onder voorwaarde één of meer uitkeringen te ontvbangen.
Ik lees niet dat de eenmalige verhoging aan een voorwaarde is verbonden, dus dat valt al af. Winstuitkering is het ook niet, door het structurele maandelijkse karakter. Blijft over de 'bijzondere gelegenheden', maar ook dat zal lastig worden gezien het structurele maandelijkse karakter. Zie maar https://uitspraken.rechts...d=ECLI:NL:RBMNE:2016:2986
Loon in de zin van artikel 6 WML is ruim gedefinieerd. Onder dit loonbegrip vallen de geldelijke inkomsten uit hoofde van de dienstbetrekking, met een aantal expliciet genoemde uitzonderingen. [BEDRIJF] heeft gekozen voor extra maandelijkse betalingen naast het vaste loon. Reeds daarom kunnen deze betalingen niet het karakter van een eindejaarsuitkering krijgen, die in de regel eenmalig aan het einde van het jaar tot uitkering komt. Het beroep op deze uitzondering gaat daarom niet op.

[BEDRIJF] heeft nog gewezen op de uitkeringen bij bijzondere gelegenheden. Het gaat echter niet om een uitkering op een bijzonder moment, zoals een jubileum bijvoorbeeld, maar aan een maandelijkse omzet gerelateerde uitkering. Ook het beroep op deze uitzondering gaat niet op.
Blijft over de vraag of je boven de 3x minimumloon zit. Zo ja, dan kan de werkgever bij de tijdelijke verhoging nog opnemen dat hier geen vakantiegeld over zal worden opgebouwd. Het hangt dan dus af van de bepalingen in je arbeidsovereenkomst en deze tijdelijke loonsverhoging, maar als daar geen uitzonderingen staan dan zul je een eind komen.

Ik zou het gewoon vragen, er is toch IEMAND die de salarisadministratie uitvoert waar deze vraag gesteld kan worden. Dat je nergens terecht kan is onzin, want dat geld verschuift niet via de kabouters en elfjes.

Gewoon: "goh ik zie volgens mij dat het vakantiegeld niet klopt, kunnen jullie daar eens naar kijken want de loonsverhoging zit er niet bij". Kun je afhankelijk van het antwoord de discussie aan, maar of de financiële voordelen vervolgens opwegen tegen de (potentiële) morele- en relationele nadelen laat ik bij jou O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollie_NL
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 15:42
Ik heb ooit een baan gehad waarbij de opbouw was van januari t/m december met uitbetaling in mei (moment van betaling is dus een voorschot), misschien is dat bij jou ook zo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomk10
Het vraagstuk is opgelost en tot een duidelijke conclusie gekomen. De tijdelijke loonsverhoging is ook van invloed op het vakantiegeld en dient dus meegerekend te worden. Case closed.

Nogmaals dank voor jullie bijdragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DVX73
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:47
tomk10 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 21:20:
Het vraagstuk is opgelost en tot een duidelijke conclusie gekomen. De tijdelijke loonsverhoging is ook van invloed op het vakantiegeld en dient dus meegerekend te worden. Case closed.

Nogmaals dank voor jullie bijdragen.
Misschien ten overvloede, maar gaat de pensioenopbouw wel goed? Deze is ook afhankelijk van het loon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

DVX73 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 21:28:
[...]

Misschien ten overvloede, maar gaat de pensioenopbouw wel goed? Deze is ook afhankelijk van het loon.
Hahaha ga terug naar start… 😂

Pagina: 1