Hmm die heb ik al gedownload maar nog steeds niet bekeken.. beetje druk met Falcon 4.0 1.10/RP5.0
Maar ziet er wel heel erg goed uit zeg.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
het enige wat ik hier op te zeggen is: WOOPTIDOO!
ben zelf groot fan van WW2 fighters... dus ... hoop dat het niet al te hoge sys. requirements heeft...
mwah.... draai op 1280x960, alle details op het hoogst en het draait als een zonnetje....Op maandag 17 september 2001 17:22 schreef MrFreeman het volgende:
... hoop dat het niet al te hoge sys. requirements heeft...
Damn, die links doet het niet.
Kan iemand ff een (paar) andere links plaatsen?
Ken het zelf niet vinden...
Yo, thanx man!Op dinsdag 18 september 2001 10:46 schreef gabberjoost het volgende:
Damn, die links doet het niet.
Ziet er echt vet uit, die screenshots!!!
Ligt het aan mij of is het gewoon zo verekte moeilijk om je kist van de grond af te krijgen.
Als ik m'n motor start begint ie meteen al naar rechts af te wijken, wil ik corrigeren, gaat ie eerst gewoon rechtdoor, daarna met een rotgang naar links.
Wil je opstijgen, vliegt ie een stukje vet onstabiel voordat ik de grond in knal...
Als ik m'n motor start begint ie meteen al naar rechts af te wijken, wil ik corrigeren, gaat ie eerst gewoon rechtdoor, daarna met een rotgang naar links.
Wil je opstijgen, vliegt ie een stukje vet onstabiel voordat ik de grond in knal...
IK heb het spel uitvoerig getest (demo).
Het spel is goed tespelen alleen als je spin en stall uit zet.
Maar als je met alles vol open wil spelen dan moet je wel in het bezit zijn van een goede Stick
Ik heb zelf hier die van Thrustmaster liggen (topgun Afterburner)
daar is hij wel makkelijk mee tespelen alleen je moet niet tevlug willen met die kisten
Maar de GrafX zijn erg mooi zeker als je in een battle zit .. alles kan er af geschoten worden .
heb het zelf wel eens mee gemaakt dat ik een zeef was maar door vliegen kon ik nog maar net ... maar het is wel een mooi gezicht om tezien hoe je cockpit in stukken wordt geschoten ....
Het spel is goed tespelen alleen als je spin en stall uit zet.
Maar als je met alles vol open wil spelen dan moet je wel in het bezit zijn van een goede Stick
Ik heb zelf hier die van Thrustmaster liggen (topgun Afterburner)
daar is hij wel makkelijk mee tespelen alleen je moet niet tevlug willen met die kisten
Maar de GrafX zijn erg mooi zeker als je in een battle zit .. alles kan er af geschoten worden .
heb het zelf wel eens mee gemaakt dat ik een zeef was maar door vliegen kon ik nog maar net ... maar het is wel een mooi gezicht om tezien hoe je cockpit in stukken wordt geschoten ....
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Nou, dan gaan ik spin en stall maar ff uitzetten, denk...
Pagina: 1