Reolink Video Deurbel battery verkeerd samengevoegd

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Mijn vraag
Ik heb de battery versie van de Reolink videodeurbel proberen toe te voegen. Nu krijg ik net mail dat hij is samengevoegd met de WiFi en PoE versie. Nou heeft hij idd WiFi, maar verder is het een compleet andere uitvoering. De battery heeft (zoals wellicht te verwachten) een oplaadbare batterij, is groter van formaat, kan werken op 8V deurbelaansluiting, levert 1:1 beeld, en heeft (anders dan de WiFi) geen ethernetaansluiting noch een adapter. Ook is deze versie pas later uitgebracht. Het is gewoon een compleet andere videodeurbel van hetzelfde merk.

Mijn vraag is: waarom is dit samengevoegd en kunnen jullie hem los neerzetten?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Jullie "voeg een product toe" formulier

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
nvt

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Cambionn Yes dat was ik. Ik kwam na het samenvoegen erachter dat ze inderdaad toch niet hetzelfde waren (lang leve bijna gelijkende productnamen), ik ging er vanuit dat het de versie was waar ik het mee had samengevoegd, maar dan zonder chime/gong.

Bij nader inzien toch niet, dus heb ik 'm alsnog losgetrokken: uitvoering: Reolink Video Doorbell (Battery) :) Ik stond er even niet bij stil om jou nog even achteraf een mailtje te sturen, excuses :)

Dit topic is gesloten.