Toon posts:

webcam drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vandaag kwam er een vriend van mij met een webcam die hij van zen oom had gehad maar die had geen drivers meer ervan.
nu zoek ik dus de drivers voor dit cameratje maar ik weet begod niet wat voor een merk het is.
dus mischien bestaat er een soort van universele driver??

p.s.
windows millenium herkende hem niet, het is een usb camera

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:56
Kijk eens aan de onderkant van die webcam; staan vast wel wat serienummers/type nummers op ofzo.. daarmee even gaan zoeken, vind je vast wel iets...

Pvouput live

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

kan je niet ff een fotootje maken van je webcam :D :D

btw omschrijf ff het cameratje. ennuh zoek es op de philips, creative sites of misschien jou webcammetje ertussen zit.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

serienummers zijn er vast wel vanaf te trekken en anders eens proberen met een update van je huidige besturingssysteem om te kijken of er nu meer standaard webcams ondersteund worden.

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Verwijderd

Topicstarter
er zit wel een stickertje op daar staat op model no: sc610x
omschrijving: bruin voetje en een bruin knopje boven op het cameratje en de lens kan je draaien

Verwijderd

Topicstarter
made in taiwan

Verwijderd

Topicstarter
bedankt ik heb op serie nummer gezocht in alle zoekmachines via startpagina en ik heb de drivers gevonden.

bedankt voor de tips
Pagina: 1