Toon posts:

unlocken of een nieuwe kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vrijdag een panasonic gd-93 telefoon gekocht. Hij zou maandag worden geunlockt bij een kennis van mij. Krijg ik net een mailtje van hem dat hij nog nooit panasonic's geunlockt heeft en dat hij mijn telefoon niet wil verknallen. En dat het allemaal op eigen risico is.

Ik heb wel mooi 300 piek betaald voor die telefoon. En als het mis gaat? Dan heb ik een probleem :( En ik ken verder niemand anders hier in de buurt die kan unlocken.

Zal ik het hem gewoon kunnen laten doen? Of zal ik de telefoon terugbrengen naar de winkel en een 3310 kopen? Want van die 3310 ben ik wel zeker dat hij hem snel kan unlocken (heeft hij al meerdere malen gedaan).

Wie helpt mij? Ik weet het echt niet meer :(

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 10:26

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Gewoon ff [..] kijken, daar kan je nagenoeg elke phone laten unlocken voor zo'n 35 piek.

[edit johnny] ach, draad is toch dicht en dit is niet echt gewenst.
ff weggehaald.

Bennie gek, ben een koe!

Verwijderd

Over het kopen van een GD-93 of 3310 kun je de links uit de I&T FAQ volgen of de search gebruiken.
Of je de gok moet wagen van het unlocken, ja dat moet je zelf maar weten.
[moderator mode] Unlocken mag natuurlijk niet, dus daar doe je ook geen goed aan [/moderator mode]
Dit topic is voor niemand echt nuttig en niemand zal je ook kunnen helpen (tis gewoon gokken).
Hulp bij het unlocken mag hier niet, dus daar heb je niks aan.
Dit topic gaat daarom dicht :)

Dit topic is gesloten.