• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Topicstarter
(jarig!)
Ik zit er aan te denken om een Sony Clie PDA uit de V.S. te kopen. Leuk denk je dan maar toch wel ff een paar dingen die ik eerst wil weten.

1. Voltageverschil V.S. en Nederland? ik weet zelf alleen dat je een verloopstukje op de stekker moet plaatsen.

2. Zou ik dubbel BTW moeten betalen? Eerst in de V.S. en vervolgens in Nederland. Wordt het wel minder aantrekkelijk.

3. Zijn de verzendkosten van dergelijk spul te doen? Op de site staat dat dit verschilt per land en per BTW die geheven wordt.

Nou hoop ik dat iemand antwoord op deze vragen kan geven. Mocht je hem toevallig zelf al hebben geef gelijk dan aan of het wat is. Ik zag hem bij http://www.lacc.com/lacc/ . Daar kost hij nu maar $418, omgerekend een kleine 1000 piek. Normaal zeg je dan met verzendkosten hooguit 1050. Maar als ik nog een keer BTW zou moeten betalen kom je al weer op minimaal 1250. Dan wordt je gelijk minder vrolijk als je creditcard word afgeschreven. ;)

Bennie gek, ben een koe!

Verwijderd

GEIL ding :9~
Het lijkt me niet echt eerlijk dat je 2x btw moet betalen... Maar je heb misschien wel te maken met invoerrechten enzo, ik zou wachten tot een distributeur dit klusje voor je knapt... het zal denk ik niet meer lang duren. Wat je ook doet, iig veel succes ermee !
May the force (en natuurlijk MONEY) be with u :)

• ederooij

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Topicstarter
(jarig!)
Is er verder niemand die iets zou weten met btrekking tot bovenstaande vragen?

Bennie gek, ben een koe!

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-02 11:05
Als je iets bestelt uit USA hoef je geen belasting te betalen in USA zelf. De enige belasting die je moet betalen is wannneer je pakket door de douane is uitgelicht. Als je pakket uitgelicht wordt, betaal je zowiezo de btw over de totale waarde + verzendkosten. En daarbij betaal je meestal ook nog de invoerbelasting erover, wat de percentage daarvan is weet ik even zo snel niet. Kun je zelf kijken op de website van de douane. Invoerbelasting varieert per product en daarbij worden de invoerbelasting onder een bepaald bedrag kwijtgescholden.

Ik heb nog even op de website gekeken waar je de sony clie wou kopen. Je kunt daar niet met een cc betalen als international customer. Ik weet niet of je dat al wist.

Weet trouwens iemand of deze modellen ook in Europe nog worden gereleased?

• ederooij

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Topicstarter
(jarig!)
Kit-Lin bedankt voor je reactie. Ergens in de nabije toekomst, geen data bekend, komt in Europa de n770c uit. Dit is een geupdate versie met Palmos 4.1. Deze schijnt beter om te kunnen gaan met mp3's.

Ik zag gisteren trouwens een uitbreidingsmodule van Sony clie om Mp3's te kunnen afspelen. Als je dus gewoon een Palmtop wilt hebben voor Agenda en MP3 kan je dan n320 nemen, is maar $200, met die mp3module erbij, $130. Heb je tenminste niet zo'n hopeloos energievretend scherm erop zitten.

Bennie gek, ben een koe!

Verwijderd

Je kan bij Sony USA bestellen via een service als www.americangoodies.com

hoop dat dat helpt.

Lustre ..

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het zal vast wel helpen, maar het is wel meer dan 2 jaar te laat :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Beetje oud idd ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.