DE oplossing!!(tnt2m64 en andere) AGP lockups!

Pagina: 1
Acties:

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
Hoi allemaal

ik (had) een probleem met mn videokaart waarbij die elke keer vast liep als ik beroep wilde doen op zn 3D. (heb trouwens een TNT2 m64, jaja kut kaart)
Anywayz ik alle drivers geprobeerd, nieuwe voeding etc. Niets dat werkte. TOTDAT ik vanavond gewoon ff teste om de agp-acceleratie uit te schakelen. En wat was er? Hij deed het gewoon. Max Payne liep bv normaal meteen vast bij t menu, en nu liep ie gewoon perfect. :D
Je kan de Agp-acceleratie (Sidebanding) gewoon uit zetten in de Directx Diagnostic(ofzo).

Maar mijn vraag is wat is dus het probleem met mn kaart? ik heb t nu wel verholpen alleen weet ik dus nog steeds niet wat het probleem is. Iemand?

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Sidebanding staat er om bekend problemen te kunnen geven met sommige mobo/videokaart combinaties. Uitschakelen hiervan heeft niet echt een merkbare impact op de snelheid dus ik zou er niet wakker van liggen.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 16:21
Op maandag 17 september 2001 00:16 schreef Saddam het volgende:
Hoi allemaal

ik (had) een probleem met mn videokaart waarbij die elke keer vast liep als ik beroep wilde doen op zn 3D. (heb trouwens een TNT2 m64, jaja kut kaart)
Anywayz ik alle drivers geprobeerd, nieuwe voeding etc. Niets dat werkte. TOTDAT ik vanavond gewoon ff teste om de agp-acceleratie uit te schakelen. En wat was er? Hij deed het gewoon. Max Payne liep bv normaal meteen vast bij t menu, en nu liep ie gewoon perfect. :D
Je kan de Agp-acceleratie (Sidebanding) gewoon uit zetten in de Directx Diagnostic(ofzo).

Maar mijn vraag is wat is dus het probleem met mn kaart? ik heb t nu wel verholpen alleen weet ik dus nog steeds niet wat het probleem is. Iemand?
Don't FU*CK with my TNT II m64 >:)
Maareh........ik kan er nix mee

Verwijderd

Had ik ook toen ik nog een TNT2 Ultra had, liep vaak vast in 3d.. Acceleratie van AGP afgezet en toen werkte het. TOen kocht een Gforce2 en nooit meer problemen daarmee.

Dus ik denk dat de AGP van de tnt's niet helemaal 100% is. Maakt qua performance ook niet veel uit

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
Jah ik had nog een 2MX erin gedaan en die werkte gewoon normaal. Maar goed , ff geen geld voor een andere kaart. Ben namelijk aan t sparen voor een (helemaal) nieuwe comp :D

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"