Problemen met HEOS 1

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix12
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-05 13:59
Hallo,

Zou iemand mij kunnen helpen met het volgende probleem.
Ik heb een HEOS 1, deze werkt voorheen perfect via Wi-Fi, door onverklaarbare reden nu niet meer.

De HEOS 1 verbindt via LAN, via bluetooth, via 3,5mm stekker, alles doet.
Ook verbindt de HEOS 1 via WiFi, echter krijg ik de volgende foutmelding:
"Afspeelfout. Er is geen verbinding met TuneIn. Controleer of je toegang hebt tot internet en probeer het opnieuw". Ditzelfde gelt ook voor bijvoorbeeld Spotify.

Mijn andere HEOS producten in huis hebben dit probleem niet.

Wat doe ik verkeerd?

Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thunderflash
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-07 13:28
Sinds afgelopen zaterdag krijg ik ook een soortgelijke melding:
Ik krijg bij inschakelen van de HEOS app op alle apparatuur de melding: “ Afspeelfout. Formaat kan niet worden ondersteund.”

Ik heb dit gemeld bij Denon HEOS helpdesk. Ik kreeg het volgende antwoord.
" Indien dit over internetradio via TuneIn gaat, dit is iets waar wij van op de hoogte zijn. Dit ligt dus niet aan u en zal z.s.m. opgelost worden d.m.v. een update.

Onze excuses voor het ongemak."

Hier moest ik het mee doen. Ben deze week niet thuis, dus weet ik niet of er een update is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix12
Ik heb afgelopen dagen wel een update moeten installeren, helaas daarna exact dezelfde fout zonder verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderflash
Bij mij werkt alles weer sinds vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelmans
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 08:22
Met Sonos heb ik het tuneln probleem ook gehad. Opnieuw aanmelden bij tuneln heeft dit probleem toen verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderflash
Afgelopen vrijdag te vroeg gejuicht. Zaterdag kreeg ik weer dezelfde melding als in de week ervoor. Sindsdien kan ik alleen naar Tunein luisteren door de AVR handmatig aan te zetten en HEOS Music instellen.
Ik heb nog geen melding gehad dat er een update van de app klaar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cwiessing
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 28-05 12:11
Binnen HEOs, kon ik opeen geen radio meer aan zetten.
Vanuit HEOS app op mijn mobiel de Denon opnieuw opgestart én daarna de stekker uit Denon gehaald. Daarna ging ie iets resetten of zo. In ieder geval: nu doet ie het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix12
Bij mij is het nog bijzonderder geworden. Als ik de HEOS 1 groepeer met mijn andere HEOS (die geen problemen heeft) doet ie het gewoon. Als ik ‘m de-groepeer dan krijg ik dezelfde foutmelding. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evcampen
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 20-07 12:58
Na update zelfde soort problemen, kan mijn apparatuur niet meer vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBR39
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12:53
Same hier, was voldoende om de apparatuur een paar minuten volledig van het net af te halen (niet alleen uit). Het blijft helaas een kinderziekte die elke keer opduikt.

Is het Heos niet zelf, dan gooit dochterlief wel de usb-stick in het gat van de luidspreker... #magneet ;). Je zoekt je een ongeluk, maar wel om kunnen lachen achteraf.
Pagina: 1