Het kleine DS Automobiles N°8 topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supaStylin
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-07 07:03
De N°8 (Of DS N8, DS No8 voor de zoekfunctie) is het nieuwe vlaggenschip van de (helaas onsuccesvolle) DS9.

De No8 is deze en volgende week (20 mei '25- 02 juni) te bekijken bij DS dealers in Nederland (google voor exacte beschikbaarheid per locatie).

Specificaties en prijzen (Autoweek)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P4yUng9e4CsJDBBObJ8ovfspF0k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r7vbsZz5kjyLE2ye6KNPtrIj.jpg?f=fotoalbum_large

Wat eigen foto's:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4t9x97OUmfZ1Zgp0zkxMps5T9Ec=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1nhi9vPIKO99nKeKWWkbyhIV.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cRnLEgXjhEL75wM2VPnDgmHVyd4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hHbAnRKn0py3OnunvvumR41C.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lQNrDdypzYvhJBn7IV11K2xs4sY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AMEJUxit78ELo7OBp05CE1qy.jpg?f=fotoalbum_large

Charmante introductievideo van CEO van DS

Zijn er meer geïnteresseerden in deze wagen? Het is weer eens wat anders. Ik weet nog niet of ik de overstap durf te maken naar 'premium-frans'. Maar met de launch perikelen en gigantische software issues van o.a. Polestar 2/3 Volvo Ex30/Ex90, maar ook problemen bij Audi/VW betreffende software zijn veel van de merken van de oude garde niet even betrouwbaar meer als ze vroeger waren. Staat op het Stellantis medium platform, wielbasis van 2.90m dus een aardig forse auto.

Ik heb de afgelopen weken in Zeekr 001, Xpeng G9, Nio El6, Lexus RZ en Porsche Macan 4 gereden en de DS is binnenin veruit het mooist afgewerkt. Veel minder plastic t.o.v. bijv de Macan en veel geraffineerder dan bijvoorbeeld de Xpeng. Ook de helderheid van het scherm was beter (kleuren komen overeen met Super Amoled). Verder is de ChatGPT integratie een mooie toevoeging.

Het design moet je van houden (verlichte grille is een beetje over de top) maar in een wereld met steeds meer 'generieke' SUVs springt deze er qua design aardig uit.

Qua specs ook. In de meest luxe trim ben je voor ca. 80k klaar. Daarmee zit je onder de Macan, iX, EQE, Polestar 3, Volvo ES90, maar net weten boven de middenklasse tot 'semi-premium' Chinese EV SUV's. En ja, wellicht js het een pre dat het een Europe's EV betreft met een in Frankrijk gemaakte Accu. De No8 zelf wordt geproduceerd in Italie.

Etoile trim in AWD uitvoering:
- 750 km range (500km snelweg)
- 0-100 in 5.4 sec
- 101kw battery 10-80% in 30 min
- Gelamineerd glas op alle ruiten
- DS active scan camera suspension
- 640L kofferbak
- 0.24 drag coficientie (laagste in zijn klasse)
- Standaard op mooie 20" wielen met Michelin banden
- Alcantara bekleding

Proefritten helaas pas vanaf Augustus. Meer gegadigden voor deze exoot?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UOTzd3pFEXzlqH0JfuRIp1xAfzw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/31tqw0wOQVpeAv19GJjomVOl.webp?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZA0h4RwCiEHt6QLdGNa6O1VlZII=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/n0gj67g8kFSI8C494gj5yxcq.webp?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CoLWkv3NZEKFjJcAb3QwtzbJErM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/OO9UtSbaNJk85RK2ZbTufKqK.jpg?f=user_large

[ Voor 16% gewijzigd door supaStylin op 20-05-2025 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 11:19
Vind ik m mooi? Mwoah. Zou ik m zelf kiezen? Hmmm. Vind ik het lekker afwijkend en alleen daarom al een verrijking voor ‘s lands heeren wegen? 100 punten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rijssel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-07 15:00
Mijn aandacht is er al even op gericht. Qua specs staat ie bovenaan m'n lijstje. Dank voor de tip dat ie deze week in showrooms te vinden is.

I-pace, Eve-Twin XL, 3x50Amp aansluiting, PLC system architect, 22xPV SE+Batt, Eenmans BV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supaStylin
rijssel schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 20:47:
Mijn aandacht is er al even op gericht. Qua specs staat ie bovenaan m'n lijstje. Dank voor de tip dat ie deze week in showrooms te vinden is.
Google even voor de zekerheid - ze wisselen hem af tussen de vestigingen. Van Mossel en Nefkens in iedereen geval. Hierna verdwijnen ze weer naar het buitenland naar andere vestigingen. Ben benieuwd naar je ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudi01
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 22:06
Ik heb de DS no8 vandaag bekeken in de showroom. Hij staat deze week in Breda. Mooie auto om te zien, komt in het echt beter over als op de foto’s. Ook interieur zag er goed uit. Auto heeft helaas geen frunk.
Het was dezelfde variant als op de foto’s in de openingpost.

Grootste minpunt vond ik dat als ik achterin zat ik met mijn hoofd het dak raakte. Deze auto had een panorama dak met inkepingen maar ik raakte met mijn hoofd de zijkant. Ik heb een gemiddelde lengte als NL man.

Ps. De verkoper gaf wel aan dat er medio komend jaar een nieuwe DS 7 EV komt welke grotendeels gelijk is aan de DS no8. Ik verwacht dat deze praktischer in gebruik is. Zie ook: https://en.passionnement-...sharper-second-generation

[ Voor 27% gewijzigd door Rudi01 op 27-05-2025 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supaStylin
Rudi01 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 19:32:
Ik heb de DS no8 vandaag bekeken in de showroom. Hij staat deze week in Breda. Mooie auto om te zien, komt in het echt beter over als op de foto’s. Ook interieur zag er goed uit. Auto heeft helaas geen frunk.
Het was dezelfde variant als op de foto’s in de openingpost.

Grootste minpunt vond ik dat als ik achterin zat ik met mijn hoofd het dak raakte. Deze auto had een panorama dak met inkepingen maar ik raakte met mijn hoofd de zijkant. Ik heb een gemiddelde lengte als NL man.

Ps. De verkoper gaf wel aan dat er medio komend jaar een nieuwe DS 7 EV komt welke grotendeels gelijk is aan de DS no8. Ik verwacht dat deze praktischer in gebruik is. Zie ook: https://en.passionnement-...sharper-second-generation
Interessant die DS7. Wat jammer is dat die dan ver in 2026 geleverd wordt met hogere bijtelling. En over de ruimte achterin, gelukkig hoef je zelf niet achterin te zitten. Maar ik begrijp waar je vandaan komt.

De elektronische kofferbak was tevens al kapot bij het filiaal in Utrecht. Ik ben toch een beetje bang voor Stellantis, zeker bij een 70-80k auto. Ik zie wat spookverhalen over boordladers defect bij Peugeot en Citroën met slechte afhandeling van klachten. Ook het 'snelladen' bij Peugeot steekt soms op 50kw (blijkbaar omdat daar preconditioning nog niet geactiveerd is..bij N8 wel).

Ik ben er bij twee wezen kijken(Amsterdam/Utrecht) en wat opviel dat het touchscreen in Amsterdam veel sneller was dan bij het andere exemplaar. Volgens de verkoper in Amsterdam had hij er (ongezien) 8 verkocht. Verkoper in utrecht welgeteld 0.

Ik begreep dat 3e week van juni de demos geleverd worden voor proefritten, met levertijd nog voor einde van dit jaar.

[ Voor 94% gewijzigd door supaStylin op 27-05-2025 20:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudi01
supaStylin schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 20:00:
[...]

Interessant die DS7. Wat jammer is dat die dan ver in 2026 geleverd wordt met hogere bijtelling. En over de ruimte achterin, gelukkig hoef je zelf niet achterin te zitten. Maar ik begrijp waar je vandaan komt.

De elektronische kofferbak was tevens al kapot bij het filiaal in Utrecht. Ik ben toch een beetje bang voor Stellantis, zeker bij een 70-80k auto.

Ik ben er bij twee wezen kijken(Amsterdam/Utrecht) en wat opviel dat het touchscreen in Amsterdam veel sneller was dan bij het andere exemplaar. Volgens de verkoper in Amsterdam had hij er (ongezien) 8 verkocht. Verkoper in utrecht welgeteld 0.

Ik begreep dat 3e week van juni de demos geleverd worden voor proefritten, met levertijd nog voor einde van dit jaar.
De kofferbak in Breda ging idd ook niet automatisch open.

Ik verwacht dat de DS no8 in een lastig segment zit. Er zijn een aantal concurrenten die nu leverbaar zijn en al prijsverlagingen hebben zoals de Polestar 4 en Volkswagen ID7 waardoor zij nu gelijk of goedkoper in de lease zijn. Waarschijnlijk komen er meer bestellingen als proefritten mogelijk zijn en DS een levering dit jaar garandeert. Bij de Polestar loopt het ook niet storm, bij de ID.7 is de tourer versie populairder. Ook de Audi A6 Sportback is in prijs verlaagd en een concurrent.

[ Voor 5% gewijzigd door Rudi01 op 27-05-2025 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-07 22:16
Rudi01 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 19:32:

Ben me aan het oriënteren op een DS7 (crossback) en deze nieuwe lijkt me wat lager dan de crossback. Zou deze achterin ook niet te laag zijn ?

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudi01
cbr600f4i schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 22:20:
[...]

Ben me aan het oriënteren op een DS7 (crossback) en deze nieuwe lijkt me wat lager dan de crossback. Zou deze achterin ook niet te laag zijn ?
Ik verwacht dat de nieuwe DS 7 EV ruim genoeg zal zijn. Deze komt op hetzelfde platform als de DS no 8 (en de Peugeot e-3008, e-5008 en Opel Grandland).
De DS 8 loopt qua daklijn schuin af naar achteren (zie foto). Daarom raak je achterin (met een NL lengte) het plafond met je hoofd).
De nieuwe DS7 zal ws niet schuin aflopen en een paar cm hoger worden. Ze verwachten dat deze qua afmetingen vergelijkbaar wordt met de Opel Grandland.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y21UTrYzGGI10KHKbNgUQ04FIAM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QoNtQTgzTyQ2CdZwuNT3hjm8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supaStylin
Inmiddels is er een LE aangekonigd (Jules Verne editie)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5wSWTRSB2XbM5kabLvpGArdd4FY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TWz93DgSoFA8tCwQ1xG5wjAB.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sn7AuhnptrzbeJ-_VouD3WytucQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WMeCFZhDMMtgCa8tBo4ycSi2.jpg?f=fotoalbum_large

Standaard op 21" wielen met een ander logo en badge op de voor en achterkant. Met blauwe Alcantara of blauw nappa leer. Blauwe exterieurkleur. Is vanaf 2 juni te bestellen

https://www.dsautomobiles...ction/n8-jules-verne.html

[ Voor 10% gewijzigd door supaStylin op 28-05-2025 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supaStylin
Dealers ontvangen deze week proefritten
Ik ga morgrh rijden maar vrees toch dat ik voor een polestar 4 ga. Is zeker niet perfect, maar ik heb op verschillende momenteel gedurende het jaar dealercontact gehad. Ik zou telkens terug gebeld worden. Gebeurd niet. Zou een afspraak gemaakt worden wanneer de DS8 bezichtigt kan worden. Gebeurd niet. Zou gebeld worden voor een proefrit. Gebeurd niet.

De service is gewoon niet van het niveau waar ze zich naar prijzen. Tenzij de auto echt significant overtuigt, maar anders houd het op.

Zelfde met het aantal hands on reviews van de pers: welgeteld 0 terwijl consumenten inmiddels kunnen proefrijden. Je zorgt toch dat het embargo afloopt voor de consumentenritten?

[ Voor 14% gewijzigd door supaStylin op 13-06-2025 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi01
supaStylin schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 12:12:
Ik ga morgrh rijden maar vrees toch dat ik voor een polestar 4 ga. Is zeker niet perfect, maar ik heb op verschillende momenteel gedurende het jaar dealercontact gehad. Ik zou telkens terug gebeld worden. Gebeurd niet. Zou een afspraak gemaakt worden wanneer de DS8 bezichtigt kan worden. Gebeurd niet. Zou gebeld worden voor een proefrit. Gebeurd niet.

De service is gewoon niet van het niveau waar ze zich naar prijzen. Tenzij de auto echt significant overtuigt, maar anders houd het op.

Zelfde met het aantal hands on reviews van de pers: welgeteld 0 terwijl consumenten inmiddels kunnen proefrijden. Je zorgt toch dat het embargo afloopt voor de consumentenritten?
Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Bij mij is hij van het lijstje af. Ik vond de binnenruimte voor mijn gevoel klein overkomen (gezien de grootte van de auto) en vooral achter zit je met opgetrokken knieën. Ik heb ook een proefrit gemaakt in de polestar 4 maar kon niet wennen aan de digitale achteruitkijkspiegel. Beste tot nu toe qua overal plaatje en rijgedrag vond ik de ID.7.

Bij mij was het dealer contact trouwens prima (netjes teruggebeld voor een afspraak voor de bezichtiging). Betreft de dealer in Breda.

[ Voor 5% gewijzigd door Rudi01 op 14-06-2025 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01:48
supaStylin schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 12:12:

Al een andere vestiging geprobeerd? Mij valt ook elke keer weer op dat service (niet zozeer bij DS maar in het algemeen) echt per vestiging/ dealer kan verschillen.

De Stellantis dealer waar ik nu mijn DS gekocht hebt houdt zich keurig aan elke (terugbel) afspraak, hele enthousiaste lui die er werken. Daar kan de Mercedes dealer waar ik mijn (nog wel) Mercedes in onderhoud heb heel veel van leren.

Het is dat ik weinig keuze heb qua Mercedes dealers in de buurt, ik geloof gerust dat een andere Mercedes dealer wel weer meer service biedt dan die waar ik zit.

Neemt natuurlijk niet weg dat jouw beleving nu een stuk minder is natuurlijk, ik hou er ook niet van als bedrijven hun afspraken niet nakomen, schept bij mij altijd een stukje wantrouwen op richting het bedrijf.

Zelf deze No8 vorige week gezien in de showroom toen ik voor mijn proefrit kwam, ik vond het wel een uitdagende auto om te zien, iets nieuws, gewaagd en absoluut anders dan de rest wat je om de paar km ziet rijden.
Wel had ik het idee dat je niet met 1.90m achterin wilt zitten want het dak loopt behoorlijk schuin af, voor de kids dikke prima, niet voor een volwassenen. Qua beenruimte had ik het idee dat dit helemaal niet tegenviel, ook niet voor een volwassenen?
Of kan het zijn dat de achterbank verstelbaar is, waarbij die in de showroom iets naar achter geschoven was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supaStylin
Rudi01 schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 07:50:
[...]

Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Bij mij is hij van het lijstje af. Ik vond de binnenruimte voor mijn gevoel klein overkomen (gezien de grootte van de auto) en vooral achter zit je met opgetrokken knieën. Ik heb ook een proefrit gemaakt in de polestar 4 maar kon niet wennen aan de digitale achteruitkijkspiegel. Beste tot nu toe qua overal plaatje en rijgedrag vond ik de ID.7.

Bij mij was het dealer contact trouwens prima (netjes teruggebeld voor een afspraak voor de bezichtiging). Betreft de dealer in Breda.
Vandaag gereden. Vond hem tegenvallen t.o.v. wat ik eerder gezien had. Het was de absolute basis uitvoering. Geen focal speakers. Bouwkwaliteit voelde niet erg solide. Stuur was van matig materiaal, voelde niet lekker. Richting aanwijzers voelde basic (lees Peugeot) bij het gebruiken. Dashboard kastje valt hard open bij openen (geen soft open...) Stoelen waren niet comfortabel.

Navigatie (tom tom) was wel erg goed. Touchscreen was erg vlot. Ook het dak hield de warmte en zon van vandaag (27c) prima tegen. Sturen was vrij licht en de auto is best reaponsief-meer dan een normale SUV. Voelde niet als 2000+kg. Dubbelglas was fijn - auto isoleert goed maar wel wat banden/rolgeluid

Snap niet dat ze de meest basic versie neerzetten voor testritten...doe dan op zijn minste een alcantara of nappa uitvoering.

Daarna Polestar 4 gereden. Bouwkwaliteit vele malen beter. Sneller, stuurde fijner, luchtvering stukken beter tov vering van de DS. Software wel een stuk minder snel. Achterin veel meer ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supaStylin
LopendeVogel schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 08:06:
[...]

Al een andere vestiging geprobeerd? Mij valt ook elke keer weer op dat service (niet zozeer bij DS maar in het algemeen) echt per vestiging/ dealer kan verschillen.

De Stellantis dealer waar ik nu mijn DS gekocht hebt houdt zich keurig aan elke (terugbel) afspraak, hele enthousiaste lui die er werken. Daar kan de Mercedes dealer waar ik mijn (nog wel) Mercedes in onderhoud heb heel veel van leren.

Het is dat ik weinig keuze heb qua Mercedes dealers in de buurt, ik geloof gerust dat een andere Mercedes dealer wel weer meer service biedt dan die waar ik zit.

Neemt natuurlijk niet weg dat jouw beleving nu een stuk minder is natuurlijk, ik hou er ook niet van als bedrijven hun afspraken niet nakomen, schept bij mij altijd een stukje wantrouwen op richting het bedrijf.

Zelf deze No8 vorige week gezien in de showroom toen ik voor mijn proefrit kwam, ik vond het wel een uitdagende auto om te zien, iets nieuws, gewaagd en absoluut anders dan de rest wat je om de paar km ziet rijden.
Wel had ik het idee dat je niet met 1.90m achterin wilt zitten want het dak loopt behoorlijk schuin af, voor de kids dikke prima, niet voor een volwassenen. Qua beenruimte had ik het idee dat dit helemaal niet tegenviel, ook niet voor een volwassenen?
Of kan het zijn dat de achterbank verstelbaar is, waarbij die in de showroom iets naar achter geschoven was?
Achterbank is niet verstelbaar voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi01
Autogefuhl heeft een uitgebreide review gepost van de DS no8. Ik vind hem persoonlijk een goede en objectieve reviewer.

YouTube: DS8 driving REVIEW - by far the best modern French car?

Zo te zien is er een event geweest voor een aantal bekende car reviewers. YouTube staat nu vol met DS no8 reviews.

[ Voor 19% gewijzigd door Rudi01 op 16-06-2025 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi01
Electrifying heeft ook een review gepost.

YouTube: FIRST DRIVE: DS No8. It’s quirky, it’s mad, it’s £60k! Has Stellanti...

[ Voor 47% gewijzigd door Rudi01 op 16-06-2025 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supaStylin
Ja. Ik denk dat het grote verschil hem zit in de basis uitvoering: nepleer (enorm plakkerig bij warm weer), zonder DS active suspension, minder mooie materialen. Geen stoelverkoeling dus niks om de plakkerig stoelen te compenseten.
Active de suspension zit pas vanaf Etoille Long Range. Het is voor mijn wel een must om degelijk vering te hebben in een auto van deze prijsklasse. Wat wel opviel is dat ik geen software bugs ben tegenkomen (volgens mij geen van de reviewers) en dat doen ze stukken beter dan Geely autos

Het RZ500e persbericht van gisteren heeft ook wat meer info over de trims etc. Deze zal in dezelfde prijsklasse zitten.

https://newsroom.lexus.eu...ency-and-driving-rewards/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ODB_Mongoose
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-07 22:13
Laat ik ook eens een duit in het zakje doen.
Heb mn leasecontract vervroegd laten aflopen ivm bijtelling. Kan in december iets nieuws gaan rijden. Rij nu de Mustang Mach-E. Rijdt prima, maar vreselijk veel kinderziekten en slechte service. Geen Ford meer voor mij dus.
Heb drie kinderen (+/-14 jaar oud) en ben zelf 1.98.
Electrische Opties: Audi Q6, Kia EV9, 5008. Lexus RX, Mercedes EQB, Smart 5. ID5
Ik zoek ivm mijn lengte een hoge instap. Dat was bij de Mach-E in orde. Ook de ruimte achterin was op zich prima. Niet heel ruim maar de drie kids konden er prima zitten, ook langere ritten.
Verder corporate leaseprijs max 960 ex BTW ex brandstof en liever niet meer dan 70K fiscale waarde.
Dan de redenen waarom andere modellen afvallen:
Q6, erg prijzig met beetje leuke aankleding en achterin echt heel krap
EV9: Lelijk hok. Wel lekker ruim. Erg plastic
5008: Qua ruimte uitstekend maar zo vreselijk saai en lelijke neus.
Lexus RZ: fraai van buiten en binnen, maar bescheiden range en voelt krap aan van binnen.
EQB: lekker ruim maar beroerde range
Smart 5: ruim en compleet, maar generiek chinees ontwerp
ID5: Saaiheid ten top

Kortom, de N8 heeft mn voorkeur. Ik vind het wat anders, strakke lijn, ruim van binnen en bovendien een lekkere range als je de grote accu neemt. Als ik alle reviews bekijk heb ik eigenlijk maar een ding waar ik nog in de Amsterdamse showroom naar wil kijken, is de ruimte voorin voor een lange man als ik voldoende en hebben de kids met de voorstoel in achterste stand nog voldoende ruimte achterin. Ze zijn nu nog redelijk klein maar groeien hard door.

Als ik zou kiezen, dan zou ik een Pallas met grote accu nemen, verder duotone, comfort pack, 20inch, glazen dak en lichte bekleding.
Ben iig erg enthousiast over dit model zoals je kunt lezen. Eindelijk weer eens wat anders op de weg.
Pagina: 1