Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik zoek een Android aparaat die vooral met Kodi word gebruikt en films vanaf een NAS
Wat is je budget?
Wil er maximaal 300 aan uitgeven.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om films vanaf een NAS met Kodi te kijken.
Wil ook Netflix kunnen kijken en al die anderen. Niet tegelijk, natuurlijk.
Wat heb je zelf al gevonden?
Google TV streamer f de Nvidia shield pro. Heb ook naar een R_volution PlayerMini gekeken. Maar het is voor een nieuwe Loewe WE 32. Kan geen grotere tv kwijt in de kast.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat geeft een goede beeldkwaliteit? Ga je het verschil zien op de Full HD resolutie.Wat geeft betere updates en is wat toekomst bestendiger.
Ik zoek een?
Ik zoek een Android aparaat die vooral met Kodi word gebruikt en films vanaf een NAS
Wat is je budget?
Wil er maximaal 300 aan uitgeven.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om films vanaf een NAS met Kodi te kijken.
Wil ook Netflix kunnen kijken en al die anderen. Niet tegelijk, natuurlijk.
Wat heb je zelf al gevonden?
Google TV streamer f de Nvidia shield pro. Heb ook naar een R_volution PlayerMini gekeken. Maar het is voor een nieuwe Loewe WE 32. Kan geen grotere tv kwijt in de kast.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat geeft een goede beeldkwaliteit? Ga je het verschil zien op de Full HD resolutie.Wat geeft betere updates en is wat toekomst bestendiger.