Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc gaat gebruikt worden om spellen zoals Roblux op te spelen. Het is een computer voor mijn nichtje. Het moet een beetje een middenweg worden tussen een prima game pc en een coole look. Dus veel RGB. Een waterkoeler, waarschijnlijk helemaal niet nodig, vind ze ook erg mooi en zou ook in het systeem moeten komen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het moet een pc worden tussen de €1250 - €1350 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet perse voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[i]Moet een leuke game pc worden waar ze weer heel wat jaartjes mee vooruit kan. Ze wilt wel een witte pc en veel RGB. /i]
Ga je overklokken?
Nee
Ik heb zelf deze pc geconfigureerd. Ik hoor graag jullie op en aanmerkingen.
De pc gaat gebruikt worden om spellen zoals Roblux op te spelen. Het is een computer voor mijn nichtje. Het moet een beetje een middenweg worden tussen een prima game pc en een coole look. Dus veel RGB. Een waterkoeler, waarschijnlijk helemaal niet nodig, vind ze ook erg mooi en zou ook in het systeem moeten komen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het moet een pc worden tussen de €1250 - €1350 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet perse voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[i]Moet een leuke game pc worden waar ze weer heel wat jaartjes mee vooruit kan. Ze wilt wel een witte pc en veel RGB. /i]
Ga je overklokken?
Nee
Ik heb zelf deze pc geconfigureerd. Ik hoor graag jullie op en aanmerkingen.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core Ultra 7 265KF Boxed | € 301,90 | € 301,90 |
1 | Moederborden | Gigabyte B860 DS3H WIFI6E | € 152,65 | € 152,65 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4060 VENTUS 2X WHITE 8G OC | € 312,24 | € 312,24 |
1 | Behuizingen | NZXT H5 Elite Wit | € 137,17 | € 137,17 |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken Elite 240 RGB (2023) Wit | € 189,- | € 189,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2B5200Z40K | € 100,48 | € 100,48 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x SHIFT, Wit | € 139,- | € 139,- |
1 | SSD's | Kingston NV3 (retail) 1TB | € 56,90 | € 56,90 |
Totaal | € 1.389,34 |